toon
-
Total Posts
:
6
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
toon is nieuw hier en stelt zijn eigen voor
di 04-mei-10 19:37
( permalink)
hallo ik ben een man 39 jaar en kom uit noord brabant ik ben nog niet zo lang bezig met sporten dus hoop hier wat wijzer te kunnen worden want door veel problemen ben ik veel afgevallen te veel ik heb nu besloten om door te gaan sporten weer gezond te worden ik weet niet of ik het hier moet schrijven ik ben namelijk 185 lang en weeg maar 54 kilo ik voel me eigen wel goed maar het ziet er niet uit maar mijn grootste probleem is ik kan niet veel meer eten dus tips zijn welkom ik hoef geen bb er te worden maar gewoon een gezond gewicht en getraind lichaam met gezonde voeding nou tot zo ver mijn verhaal gr toon
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1841
-
|
Re:toon is nieuw hier en stelt zijn eigen voor
di 04-mei-10 19:50
( permalink)
Hallo Toon. Belangrijkste uit bovenstaand verhaal vind ik eigenlijk dit ik voel me eigen wel goed. Als je toch zwaarder wil worden probeer dan geleidelijk aan je porties groter te maken en voeg tussenmaaltijden in door gebruik van shakes. (weightgainer of eiwit)
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
di 04-mei-10 20:15
( permalink)
Welkom Toon, en succes! Vele porties maken 1 grote.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
- Scores: 20
-
Reward points
:
589
-
|
di 04-mei-10 20:19
( permalink)
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
di 04-mei-10 20:59
( permalink)
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
di 04-mei-10 21:57
( permalink)
Welkom Toon, succes met het behalen van je doelen. Ik weet niet of je van noten houdt? Die kunnen je dagtotaal wat opschroeven zonder dat je grote hoeveelheden naar binnen stouwt
|
|
|
|
toon
-
Total Posts
:
6
-
Reward points
:
0
-
|
wo 05-mei-10 06:52
( permalink)
toon hallo ik ben een man 39 jaar en kom uit noord brabant ik ben nog niet zo lang bezig met sporten dus hoop hier wat wijzer te kunnen worden want door veel problemen ben ik veel afgevallen te veel ik heb nu besloten om door te gaan sporten weer gezond te worden ik weet niet of ik het hier moet schrijven ik ben namelijk 185 lang en weeg maar 54 kilo ik voel me eigen wel goed maar het ziet er niet uit maar mijn grootste probleem is ik kan niet veel meer eten dus tips zijn welkom ik hoef geen bb er te worden maar gewoon een gezond gewicht en getraind lichaam met gezonde voeding nou tot zo ver mijn verhaal gr toon 3XL Hallo Toon. Belangrijkste uit bovenstaand verhaal vind ik eigenlijk dit ik voel me eigen wel goed. Als je toch zwaarder wil worden probeer dan geleidelijk aan je porties groter te maken en voeg tussenmaaltijden in door gebruik van shakes. (weightgainer of eiwit) hallo dat zeide ze in de sportschool ook dat ik dan een weightgainer moest gaan gebruiken mischien zie ik het verkeerdt maar met drinken heb ik weinig problemen dus als ik die zou gaan gebruiken daar leer ik nog niet mee eten dus wou daar liever nog niet gelijk mee beginnen maar bedankt voor je tip en ik ga er wel over nadenken
|
|
|
|
toon
-
Total Posts
:
6
-
Reward points
:
0
-
|
wo 05-mei-10 06:58
( permalink)
sis Welkom Toon, succes met het behalen van je doelen. Ik weet niet of je van noten houdt? Die kunnen je dagtotaal wat opschroeven zonder dat je grote hoeveelheden naar binnen stouwt hallo ieder een bedankt voor het welkom heten en ik hou wel van noten en die eet ik ook wel maar daar zit je al helemaal snel vol van en dat heb ik ook met brood en rijst
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4764
- Scores: 88
-
Reward points
:
1660
-
|
wo 05-mei-10 07:56
( permalink)
welkom Een weightgainer is een combinatie van koolhydraten en eiwitten is eigenlijk een grote maaltijd maar in vloeibare vorm waardoor je gemakkelijker aan je kcal komt.
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points