bokser
-
Total Posts
:
6
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
trainen met vrouwen/dames
za 28-jan-06 08:57
( permalink)
Mij word wel eens gevraagt of ik tijdens de training ook met dames boks, en als ik dan ja zeg, dan zeggen ze dat ik nietwijs ben, omdat je een dame niet mag slaan. en als ik dan zeg dat de omstandigheden gelijk zijn en dat ik rekening houd met het niveau van de dame, dan nog krijg ik rare opmerkingen. Wie heeft daar ook last van en wat zeg jij dan daar op als je het gevraagt word?
|
|
|
|
Daniela
-
Total Posts
:
2276
-
Reward points
:
0
-
|
RE: trainen met vrouwen/dames
za 28-jan-06 10:27
( permalink)
Ik vind het nergens op slaan, daar kom je juist voor? Niet om elkaar meteen knock- out te slaan maar wel om een goed pittige training te doen en daar hoort sparren ook bij en ja je kan weleens wat klappen oplopen. Maar so what moet je maar je dekking hoog houden en meteen een counter teruggeven!
|
|
|
|
bokser
-
Total Posts
:
6
-
Reward points
:
0
-
|
za 28-jan-06 12:38
( permalink)
ben ik het met je eens, en kijk het is ook wel eens andersom, we hebben 2 dames bij de club die wedstrijden doen, en die voelen precies aan wat de tegenstander(ster) hebben kan, We praten wel eens af,tijdens het sparren aan het einde van de training, dat ze mogen kijken wat ik hebben kan. Ik boks nog niet zo lang en zo leer ik hoever ik, gaan kan en ik mag bij hun voluitl vinden zij ook goed, ze kunnen het van mij hebben , en ikleer er ook van. Soms meer als van de heren bij de club.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
za 28-jan-06 16:56
( permalink)
"Dame niet mag slaan"  hallo.. het is vechtsport! Binnen iedere dojo zijn man en vrouw gelijk, zij het, dat mannen vaak fysiek sterker of zwaarder zijn, en om die reden rekening dienen te houden met hun tegenstander. Maar dan nog.. is het geslacht daarbij ondergeschikt. Je gaat als vent van 110 kg ook niet als een dolle stier op een mannetje van 60 kg inhakken, da's logisch. Wel stoer dat je van die dames zo hard mag gaan als jij durft
|
|
|
|
Daniela
-
Total Posts
:
2276
-
Reward points
:
0
-
|
za 28-jan-06 17:36
( permalink)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
za 28-jan-06 18:14
( permalink)
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
za 28-jan-06 21:35
( permalink)
ORIGINAL: bokser ... en wat zeg jij dan daar op als je het gevraagt word? *breed grijnzend* "Ja, joh, da's m'n kans"
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Insider
-
Total Posts
:
3083
-
Reward points
:
0
-
|
za 28-jan-06 23:01
( permalink)
Ik zie het zo: de dames kiezen zelf voor deze sport, en voor hun is het dus alleen maar een voordeel om ook tegen een man te kunnen boksen, aangezien deze meestal sterker zijn is dat juist een goeie training!
|
|
|
|