Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 29
|
Author |
builder
-
Total Posts
:
208
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
training en drank
za 02-aug-03 17:56
( permalink)
dat drank en training niet samen gaan zullen de meesten hier wel weten. een avondje doorzakken of een zaterdag de hele nacht doorfeesten is maandag dan wel weer te merken in de training. maar tot hoever mag je gaan met drank?. als je een hele week hard getraint hebt en je dan in het weekend goed klem zuipt ben je wat je die week opgebouwd hebt dan weer kwijt. dit doe ik ook niet meer(uitzondering daargelaten) en drink in t weekend op een avond 3 a 4 flesjes bier. is dit ook negatief voor de spieropbouw? of moet je als bb helemaal van de drank afblijven? graag jullie mening
|
|
|
|
superspider
-
Total Posts
:
1302
-
Reward points
:
0
-
|
RE: training en drank
za 02-aug-03 18:46
( permalink)
um ik drink alleen zaterdag avond/nacht en ja kben dan goed murg maar ja, tvalt best mee als je het niet elke dag doet. Als ik kuur drink ik bijna niet.
|
|
|
|
Rove
-
Total Posts
:
2439
- Scores: 3
-
Reward points
:
724
-
|
za 02-aug-03 19:00
( permalink)
Een artikel over alcohol en bb kun je[url='http://www.teenbodybuilding.com/bigalcohol.htm']hier[/url] vinden.
|
|
|
|
Tjeerd
-
Total Posts
:
1005
-
Reward points
:
0
-
|
za 02-aug-03 19:10
( permalink)
Ik zorg dat ik niks in huis heb, want om een of andere reden is het dan ook ineens zomaar weer op - slecht van me maar zo gaat het dan vaak en dan gewoon niet omdat ik er zin in heb maar puur omdat het er IS. Is het er niet dan hoef ik ook echt geen biertje oid en zal ik het ook absoluut niet gaan halen. Alleen als er vrienden ofzo komen haal ik wel een kratje voor ze, en soms wil ik er dan ook wel es eentje maar meestal probeer ik het dus te laten staan. Die ene wordt nl dan vaak ook twee en twee wordt...nou ja je weet hoe dat kan gaan, en dat is niet bevorderlijk om massa vast te houden. Voor je het weet zit je de halve dag op de wc vocht te lozen, en dat vind ik dan zonde om met 1 avondje de hardverdiende resultaten letterlijk weg te spoelen. Zo bekijk ik het dan... Voor mij werkt het dus het best om zo weinig mogelijk te drinken, maar het is niet perse nodig om helemaal van de drank af te bljven als bb'er. Gewoon met mate, en af en toe es doorzakken als je dat wilt moet ook op zijn tijd kunnen als je er geen wekelijks terugkerend ritueel van maakt. Je weet vak zelf het beste wat goed voor je is en hoe ver je kan gaan. En als jij het hebt over 3 of 4 flesjes bier zou ik me daar geen zorgen over maken, zoveel is dat immers niet. Lekker van genieten hoor, Builder! @Rove: interessant stuk, weer wat opgestoken
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
za 02-aug-03 20:31
( permalink)
ligt er maar net aan hoe serieus je het allemaal neemt lijkt me. Als je echt voor wedstrijden wilt gaan, dan is het natuurlijk een taboe.. Wil je gewoon een mooi gespierd lichaam, maar niet zo groot als Arnold, dan kun je best af en toe een drankje pakken hoor.. ((B))
|
|
|
|
Coldzero
-
Total Posts
:
185
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 13:39
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Euan ligt er maar net aan hoe serieus je het allemaal neemt lijkt me. Als je echt voor wedstrijden wilt gaan, dan is het natuurlijk een taboe.. Wil je gewoon een mooi gespierd lichaam, maar niet zo groot als Arnold, dan kun je best af en toe een drankje pakken hoor.. ((B))
Ben ik het volledig mee eens! Goed amuseren int leven is de boodschap!
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 14:49
( permalink)
je kan je ook amuseren zonder alcohol... al moet ik zeggen dat het enorm moeilijk is eraf te blijven als je uitgaat.
|
|
|
|
superspider
-
Total Posts
:
1302
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 15:03
( permalink)
indd ze schenken niets anders en een cola light vragen tussen je vrienden is wel voorl*lstaan , but who cares
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 15:08
( permalink)
ik ben gespierder [^] als ze me uitlachen hebben ze een mot vast
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 15:44
( permalink)
Waarom zou je jezelf het plezier van alcohol ontzeggen als je toch niet voor wedstrijden gaat?
|
|
|
|
gonnagetbig
-
Total Posts
:
337
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 15:55
( permalink)
UIt toewijding voor je sport mss
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:07
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: gonnagetbig UIt toewijding voor je sport mss
Leuke gedachte, maar laten we wel wezen, dat doen alleen de echte pro's.. Onze toewijding gaat net zover totdat het ons ff niet meer uitkomt. Wie kan hier nou zeggen dat ie elke nacht minimaal 8 uur netjes slaapt. Alle oefeningen goed uitvoert, perfect eet, precies weet waar hij/zij mee bezig is, en zich strict houdt aan de dingen die ik verder ff vergeten ben... Volgens mij niemand...
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:51
( permalink)
ja, klopt, maar ik heb gewoon er 't geld ni voor om elk weekend te drinken. Ik geef 't allemaal al uit aan whey, gainers, creatine etc. ((B))
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:56
( permalink)
haha oke, das inderdaad lastig dan ja..  )
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 16:58
( permalink)
maar als ik een keer drink doe ik 't meteen goed 15-20 pinten zijn niet zeldzaam dan
|
|
|
|
builder
-
Total Posts
:
208
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 17:03
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: enrico ja, klopt, maar ik heb gewoon er 't geld ni voor om elk weekend te drinken. Ik geef 't allemaal al uit aan whey, gainers, creatine etc. ((B))
good. ik ben de laatste tijd ook wat aan t minderen met uitgaan. helemaal nu alles bijna 2x zo duur is geworden. als je naar een groot evenement gaat(bv id&t) betaal je voor een entree kaart al gauw 50 euro. en dan geld voor drinken nog wat boven de 2.00 euro per consumptie ligt. nee dan koop ik liever supplementen. wordt je veel beter van ((B))
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 17:09
( permalink)
|
|
|
|
enrico
-
Total Posts
:
2262
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 17:10
( permalink)
|
|
|
|
Coldzero
-
Total Posts
:
185
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 17:53
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: enrico maar als ik een keer drink doe ik 't meteen goed 15-20 pinten zijn niet zeldzaam dan
20 pinten??? op hoeveel tijd dan?
|
|
|
|
Euan
-
Total Posts
:
615
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-aug-03 17:57
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Coldzero
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: enrico maar als ik een keer drink doe ik 't meteen goed 15-20 pinten zijn niet zeldzaam dan
20 pinten??? op hoeveel tijd dan?
Ik denk op een hele avond? Mja, vind ik opzich wel meevallen nog. Ik word er helaas niet echt aangeschoten van..:bawling:
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|