|
Author |
armand
-
Total Posts
:
28
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Hallo ben nu ongeveer 4 en half maand bezig ,Ik wil even mijn schema laten zien maandag borst ,triceps,biceps dinsdag rug , schouders Woensdag rust donderdag borst,triceps ,biceps vrijdag rug,schouders Zaterdags benen Ik weet dat het mischien wat veel is maar ik ga er erg goed op vooruit,Ik doe 4 oefeningen en dan sets van 4 dus ik begin met 12-10-8-6 Verder loop ik als ik klaar ben iedere training 15 minuutjes op de loopband
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
Hoe lang train je al (totale ervaring)? En het doel is groei, neem ik aan? Als je er goed op vooruit gaat dan kun je het zo doen, maar ik zie wel risico's voor bijvoorbeeld je schouders als je het langere tijd doet. En erg veel aandacht aan relatief kleine spiertjes. Kun je aangeven wat voor oefeningen je doet voor je benen en rug?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
- Scores: 1137
-
Reward points
:
2079
-
|
Zo zegt mij dat schema helemaal niks en kan ik al wel zeggen dat ik de verdeling sowieso wat ongelukkig gekozen vind, ik weet niet of jij op je schouderdag dus na je bortdag ook nog drukwerk voor je schouders doet, maar dat zou inhouden dat je 4 keer dus je voorste schouderkoppen een opdonder geeft en dat is voor de lange termijn niet slim, daarnaast doe je 1 keer per week benen versus de rest 2 keer. Tja nou goh, ik vind het eigenlijk gewoon helemaal niks dit en daar komt hij weer teveel volume en dat gaat dus ten koste van de intensiteit al weet ik dat jij nu stellig gaat beweren van niet, geef ik jou op een briefje dat het wel zo is. De belangrijkste les denk ik maar weer eens die ik je mee kan geven, leer denken in bewegingen in plaats van in spiergroepen en probeer dan tot een logischer geheel te komen.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
armand
-
Total Posts
:
28
-
Reward points
:
0
-
|
borst Bankdrukken Incline press Bent arm dumbbell flyes schouders Military Press Standing alternating front raises Dumbbell Side Lateral Shrugs rug Lat pulldown Double-arm rows Close grip cable rows Neck pull-downs
|
|
|
|
armand
-
Total Posts
:
28
-
Reward points
:
0
-
|
Is het echt zo erg als je een spiergroep 2 keer per week traint?
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
Nee, maar wel als het niet je benen zijn maar wel je schouders. En je buik? hoeft die niet? Want bij rug, borst en schouders zie ik niet echt oefeningen die je buik mede trainen. De military press zal wel wat doen schat ik, maar verder niet echt.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
armand
-
Total Posts
:
28
-
Reward points
:
0
-
|
Buik doe ik twee keer per week 15 minuten na een training,Benen ga ik vanaf volgende week erbij doen
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
-
Reward points
:
2079
-
|
Nee op zich is dat helemaal niet zo erg als je dan in elk geval maar een evenwichtig schema gebruikt en dat heb jij niet. Wat betreft mijn eerder aangehaalde punt, je doet 2 dagen op rij 4 oefeningen die direct je voorste schouderkoppen belasten en als jij daar nu nog geen last van hebt kom ik terug bij een ander eerder aangehaald punt en dat is dat je traint met een te lage intensiteit en dan mag je wat mij betreft dagelijks je spiergroepen trainen. Je zegt dat je goed vooruit gaat met dit schema, in welk opzcht ga je goed vooruit dan en als dat zo is zou ik er niks aan veranderen.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
armand
-
Total Posts
:
28
-
Reward points
:
0
-
|
Ik vind dat ik op tijd van 4 maanden goed vooruit ben gegaan ,Ben zelf ook 18 kilo afgevalen,Er moet nog wat vanaf maar alles op zijn tijd Heeft iemand tips? Ik hoor ze graag
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
-
Reward points
:
2079
-
|
Lees jij nou wat ik post of doe ik het voor jan lul??? Je vraagt om tips ik geef je tips, mochten ze jou niet boeien zeg het dan even, kan ik mij in het vervolg de moeite besparen.
|
|
|
|
armand
-
Total Posts
:
28
-
Reward points
:
0
-
|
ORIGINAL: Hermke Lees jij nou wat ik post of doe ik het voor jan lul??? Je vraagt om tips ik geef je tips, mochten ze jou niet boeien zeg het dan even, kan ik mij in het vervolg de moeite besparen. Nee hoor je doet het niet voor jan lul ik heb je tips al xxx keer gelezen en zal er zeker wat mee doen,Nu uitvissen hoe en wat,Bedank voor je tips
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|