Je zegt dat je hem vooral met compounds wil laten trainen en toch zit er aardig wat isolatie in, voor 2 op een volgende dagen zou ik eerder een upper en lowerbody split toepassen en dan echt beperken tot compounds.
Begint hij net met trainen of heeft hij al eerer getraind???
In elk geval voor de upperbody dag zou ik de volgende oefeningen hanteren.
Chin of latpulldown
Bench
Bent over row
Millitairy press
Shrugs
Mocht je dan nog wat isolatiewerk toe willen voegen zou ik een oefening voor de middelste schouderkoppen toevoegen,bijvoorbeeld side raises of upright rows( brede variant),een oefening voor de achterste schouderkoppen, bijvoorbeeld bent over lateral raises, eventueel een isolatie oefening voor borst, bijvoorbeeld cablle flyes of dumbell flyes, een oefening voor biceps, bijvoorbeeld barbellcurls en een oefening voor triceps bijvoorbeeld incline extensions. Voor het isolatiewerk niet meer dan 2 a 3sets en afhankelijk van de repranges voor de compounds 4 a 5 sets en dit is al best pittig zo.
Oefeningen voor lowerbody
Squat of variant
Deadlift of variant
Lunges
Legcurls
Eventueel nog aanvullen met calfraises, je zou ook per week om kunnen wisselen, de ene week meer squat dominant en dan met een deadliftvariant er bij bijvoorbeeld stiffed legged en de andere week meer deadlift dominant, dus echt deadlift met squatvariant bijvoorbeeld frontsquat of zelfs legpresses.
Zo is het denk ik wat overzichtelijker.