|
Author |
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
van blondine naar redhead, het bloederigste mma gevecht wat ik t
ma 11-feb-08 21:14
( permalink)
http://naardeklote.com/modules.php?name=News&file=article&sid=967 Ik vind het knap hoe hij doorknokt terwijl het bloed letterlijk uit zijn voorhoofd druipt... damn... Dit is trouwens een gevecht afkomstig van een soort idols achtige realityshow waarin ze dus niet dansen, acteren of andere onzin moeten doen om te winnen van het andere team (er zijn 2 teams, geleid door niemand minders dan de heren Hughes en Serra). In deze show moeten ze een mma partij winnen, oftewel de enige reality show voor mannen. En het allerleukste is nog dat de partijen van hoog niveau zijn. Ik ben de naam van de show trouwens ff kwijt.... ultimate fighter oid?
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
- Scores: 0
-
Reward points
:
674
-
|
RE: van blondine naar redhead, het bloederigste mma gevecht wat
ma 11-feb-08 21:43
( permalink)
|
|
|
|
Musculus01
-
Total Posts
:
197
-
Reward points
:
0
-
|
ma 11-feb-08 22:11
( permalink)
"The only fucking limits you have are the ones you create..."
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
ma 11-feb-08 23:08
( permalink)
Er is toch ook zo'n show waar een klei figuurtje van Micheal Jackson in elkaar getrapt wordt door een poppetje dat Hilary Clinton moest voorstellen bijvoorbeeld. Dàt vond ik leuk. Maar bloedende en vechtende mensen??? Yuk.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
di 12-feb-08 00:00
( permalink)
waarom yuk? het is een sport met techniek, training, toewijding. die mentaal zowel fysiek heel veel eist. in mijn ogen 1 van de meest veeleisende sporten die er bestaat. in 90% van de gevallen geven ze na het gevecht elkaar ook gewoon een hand etc. een straatgevecht heb ik ook een hekel aan, maar 2 getrainde vechters die in 1 ring (of in sommige gevallen een kooi), met scheidsrechter en dokters aan de ringkant, uitvechten wie de sterkere/betere vechter is, is niks verkeerds aan in mijn ogen. er is pas voor zover ik weet 1 dode gevallen in mixed martial arts, en dat was iemand die een hartstilstand kreeg. in boksen zijn er bijvoorbeeld veel meer dode gevallen, maar toch heeft MMA een veel slechtere naam.
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
di 12-feb-08 10:00
( permalink)
@ RamonEnrico: ja, er zitten ook wel saaie partijen tussen, maar ik heb een paar knalpartijen gezien die dat meer als goedmaakte  Thanx voor de links! die partij van Sobral en Heath kende ik nog niet. Het nieuwe seizoen wordt sowieso lachen met Rampage Jackson, ik lach me altijd scheel als die vent een interview geeft of ringspeaker is. @ Wreckless: jij bedoelt celebrity deathmatch. Dat is een show waarin m.b.v. beroemdheden sadistische fantasiën worden uitgeleefd die Ted Bundy nog te ver zouden gaan.... Voor de rest is MMA niet zo geweldadig hoor, er komen niet of nauwelijks ernstige blesures voor. Een sneetje in je gezicht loop je wel snel op en helaas bloed dat altijd als een rund. Het criterium om met een hoofdwond door te mogen is of het bloed niet in je ogen loopt, meer niet. Dus zo ernstig is zo´n blessure. Weet je wat ook suprcool is aan MMA, dat ze net als de WWE hele ruige namen voor hun moves hebben verzonnen, met als grootste verschil dat de MMA moves wat meer pijn doen. Ik bedoel, hamerfists, guillotine-choke, triangle-choke, flying armbar, rear naked choke, ground stomping, ground & pound. Vet toch?
We are the middle children of history, raised by television to believe that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but we won't. And we're just learning this fact. So don't fuck with us."
|
|
|
|
sweetyboy
-
Total Posts
:
29
-
Reward points
:
0
-
|
do 03-apr-08 15:57
( permalink)
Op welke tv zender kan je zulke gevechten zien???
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
do 03-apr-08 19:27
( permalink)
Ik download alles wat ik kijk eigenlijk. behalve dan af en toe k-1 op de gewone televisie. Meeste dingen download ik met nieuwsgroepen en soms losse gevechten van k-1fans forum. De nieuwe seizoen van the ultimate fighter is nu ook weer begonnen, en gister was er ook een fight night, beide staan op nieuwsgroepen. Wel een redelijk goed begin van de nieuwe serie met al gelijk 8 gevechten
|
|
|
|
sweetyboy
-
Total Posts
:
29
-
Reward points
:
0
-
|
vr 04-apr-08 11:36
( permalink)
ORIGINAL: RamonEnrico Ik download alles wat ik kijk eigenlijk. behalve dan af en toe k-1 op de gewone televisie. Meeste dingen download ik met nieuwsgroepen en soms losse gevechten van k-1fans forum. De nieuwe seizoen van the ultimate fighter is nu ook weer begonnen, en gister was er ook een fight night, beide staan op nieuwsgroepen. Wel een redelijk goed begin van de nieuwe serie met al gelijk 8 gevechten waar kan je dit zien dan? link? zender?
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points
:
674
-
|
vr 04-apr-08 13:42
( permalink)
heb je een programma om torrents mee te downloaden? zo niet, moet je effe naar www.bitlord.com gaan en die downloaden en dan http://www.mininova.org/get/1294231 hier deze torrent downloaden.. (lijkt me dat ik deze link mag geven aangezien het gewoon een tvshow is die ook gratis op tv komt)..
|
|
|
|
sweetyboy
-
Total Posts
:
29
-
Reward points
:
0
-
|
vr 04-apr-08 14:28
( permalink)
ok, wat moet ik bij mininova intikken dan? k1? mma?
|
|
|
|
RamonEnrico
-
Total Posts
:
1211
-
Reward points