Change Page:
123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 20 of 43
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
Status: offline
|
Ik had gister toch zoiets, ik was met een van de heren aan het kletsen en op een gegeven moment zagen we dat het halter rek wel dicht op het andere apparaat stond. Dus hij roept een andere man om dat rek te versjouwen. Ik zei tegen hem , wat denk je die dame kan dat niet? o ja zegt hij je hebt gelijk daar dacht ik helemaal niet bij na..tsss hoezo vooroordeel. Komen jullie dit ook tegen?
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
RE: vooroordeel
za 18-okt-08 12:38
( permalink)
Wat maak je je nou boos? Da's toch alleen maar lekker makkelijk Gewoon je voordeel mee doen  en hen laten sjouwen
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
za 18-okt-08 13:41
( permalink)
Het kan ook ouderwetse hoffelijkheid zijn ipv de gedachte dat jij er te zwak voor zou zijn. Bovendien is dat inderdaad toch het eerste wat gedacht wordt als iemand jou niet bezig heeft gezien.. andersom sta ik vaak versteld hoeveel moeite jonge vrouwen hebben met het torsen van een niet al te zwaar gewicht, bijvoorbeeld een kratje bier (eerste wat me invalt)
|
|
|
|
Jantra
-
Total Posts
:
3163
- Scores: 0
-
Reward points
:
246
-
|
za 18-okt-08 14:45
( permalink)
CARPE DIEM *~*Als er een manier is om het beter te doen, vind die dan*~*
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1823
-
|
za 18-okt-08 15:05
( permalink)
Niet als je het elke dag moet doen... voor af en toe wel ja Of had jij bijv. verhuizer van beroep willen zijn
|
|
|
|
Jantra
-
Total Posts
:
3163
-
Reward points
:
246
-
|
za 18-okt-08 16:24
( permalink)
Vertel mij niks over iedere dag zwaar lichamelijk werk verrichten. Ik heb in één van de grootste maneges van noord-brabant gewerkt en iedere dag mestte ik samen met nog een meisje álle stallen uit
CARPE DIEM *~*Als er een manier is om het beter te doen, vind die dan*~*
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
za 18-okt-08 20:16
( permalink)
Ik stond er rustig naar te kijken hoor, met mn armen over elkaar.. dus boos nee. Maar 't gaat om het principe he.
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
za 18-okt-08 20:19
( permalink)
Hoffelijkheid, jaaa daar had ik nog niet eens aan gedacht. tsja zou ook kunnen natuurlijk
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
zo 19-okt-08 10:36
( permalink)
Proberen hoe ver je die hoffelijkheid kan drijven dan. Laad eens een barbell vol en ga er een beetje mistroostig bij staan kijken. Misschien willen de heren hem wel voor je opheffen. Jonge vrouwen die een kratje bier brengen... Ben ik de enige die dan een beetje wegdroomt ? ? ?
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1823
-
|
zo 19-okt-08 10:40
( permalink)
ORIGINAL: Jantra Vertel mij niks over iedere dag zwaar lichamelijk werk verrichten. Ik heb in één van de grootste maneges van noord-brabant gewerkt en iedere dag mestte ik samen met nog een meisje álle stallen uit Dan moet je het echt leuk vinden om zwaar te tillen , want dat is verdomd hard werken...
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
zo 19-okt-08 11:23
( permalink)
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Bonnie
-
Total Posts
:
900
- Scores: 7
-
Reward points
:
1113
-
|
zo 19-okt-08 11:41
( permalink)
Misschien zag je er naar zijn inziens toch net niet sterk genoeg uit?
Leef je in en leef je uit!
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
zo 19-okt-08 11:57
( permalink)
ORIGINAL: twirre Ik had gister toch zoiets, ik was met een van de heren aan het kletsen en op een gegeven moment zagen we dat het halter rek wel dicht op het andere apparaat stond. Dus hij roept een andere man om dat rek te versjouwen. Ik zei tegen hem , wat denk je die dame kan dat niet? o ja zegt hij je hebt gelijk daar dacht ik helemaal niet bij na..tsss hoezo vooroordeel. Komen jullie dit ook tegen? ik vind het wel aardig van die gozer dat hij jouw niet liet sjouwen met dat rek, ik zou persoonlijk ook hetzelfde doen als hem denk ik.
|
|
|
|
Georgia_
-
Total Posts
:
574
-
Reward points
:
0
-
|
zo 19-okt-08 12:03
( permalink)
Het vooroordeel dat de meeste vrouwen niet zwaar kunnen tillen, klopt helaas. Dus... laat gewoon zien dat je het wél kan.
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
zo 19-okt-08 12:18
( permalink)
ik heb in de horeca gewerkt toen ik 14/15 was, maar die grote vaten van 55 liter bier.. die liet ik een vrouw echt niet van een trap af naar beneden tillen hoor. niet omdat ze het niet kan. maar gwn uit respect (mischien een raar woord) tilde ik ze zelf naar beneden samen met die andere jongen. er zitten een beetje 2 kanten aan: 1 de meeste vrouwen kunnen idd niet zwaar tillen denken wij mannen 2 ik denk ook wel dat het met respect te maken heeft (maar ook dat wij mannen het gwn horen te doen) edit: intuitie zou je kunnen zeggen.
<message edited by henk_a on zo 19-okt-08 12:32>
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1823
-
|
zo 19-okt-08 12:39
( permalink)
Mbt punt 1 : het is niet alleen je idee, het is helaas ook maar al te waar. Als je ooit op een station komt waar veel reizigers samenkomen, zoals bijv het CS Utrecht, dan is het dagelijks te zien hoe weinig kracht de meeste vrouwen hebben om zelfs een niet al te zware koffer of (vouw)fiets de trein in te tillen. 'k Heb iig talloze malen een handje toegestoken. Geldt trouwens ook voor heel wat mannen, dat die vandaag de dag verdomd weinig meer kunnen tillen.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
zo 19-okt-08 15:59
( permalink)
Hmm.. een rek met dumbbells versjouwen. Dumbbells die zomaar op je tenen kunnen vallen, of een behulpzame medesporter die het rek te vroeg los laat terwijl jij nog volop sjouwt. Ik denk dat ik de heren vriendelijk zou aanmoedigen, want samenwerking in zwaar sjouwen dat is iets dat niet vanzelfsprekend goed gaat.
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
-
Reward points
:
737
-
|
zo 19-okt-08 20:02
( permalink)
leuk al die reaktie's en wat de heren zeggen is ook wel waar het is nooit goed he . Aan de ene kant kan ik van die hoffelijkheid genieten, aan de andere kant word ik niet graag als 'zwak "gezien. Mss moet ik wel leren om gewoon aan te nemen dat iemand iets voor mij wil doen. Ik heb daar best wel moeite mee, moest altijd alles zelf op knappen dus ja... De reaktie van mij zegt dus iets over mijzelf en minder over de persoon die zo aardig was om dat rek even te verschuiven.
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
-
Reward points
:
1321
-
|
zo 19-okt-08 21:28
( permalink)
Er bestaat ook een misverstand over vooroordelen natuurlijk. Vooroordelen zijn nuttig en moeilijk. Achteraf oordelen is gemakkelijk, dat kan iedereen.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
SanSan Go
-
Total Posts
:
95
-
Reward points
:
156
-
|
ma 20-okt-08 02:02
( permalink)
Ik geniet altijd van zulke momenten omdat ik dan kan laten zien hoe sterk ik ben
|
|
|
|