bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
Status: offline
|
vraagje wingate-test
za 18-nov-06 12:37
( permalink)
Geen idee waar ik het anders moet plaatsen... Ik heb vorige week een wingate-test op de fiets afgelegd. Voor wie ze niet kent: 1min opwarming aan 5O watt. Dan op signaal van testleider geef je alles wat je kan gedurende 30sec. Dus zo hard als je kan en dat zo lang mogelijk proberen vol te houden. Dient om je anaerobe capaciteit te testen... Ik haalde 929watt op mijn piek. Nadien teruggevallen tot 570 ofzo denk ik. Nu, is dit wat? Die 929watt? Kan ik daarmee uitpakken op café om grieten te versieren of is het eerder beschamend omdat zelfs wreckless dit aankan... Ik had wel het meeste van mijn klas en het 3e meeste ooit bij LO-studenten gemeten in het labo. De topsport-wielrenners niet meegerekend natuurlijk. Ook fiets ik bijna nooit. 500m naar unief en terug nar mijn kot. Meer niet. En thuis neem ik praktisch altijd de auto. Ik steun het broeikaseffect...
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14765
- Scores: 92
-
Reward points
:
1423
-
Status: offline
|
RE: vraagje wingate-test
za 18-nov-06 15:03
( permalink)
Die 929watt? Kan ik daarmee uitpakken op café om grieten te versieren of is het eerder beschamend omdat zelfs wreckless dit aankan...
Whaha! Hey Wreckless, grijp em! Overigens heb ik geen idee of het goed of slecht is. Maar ik weet zeker dat het beter was geweest als je regelmatiger de fiets zou pakken!
|
|
|
|