Fritsspits
-
Total Posts
:
12
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Ik heb een vraag ik train 4 keer in de week . splits het op zodat ik elke dag andere spiergroep pak. na elke training doe ik sinds deze week 10 km op de wave van technogym(cardio) Nu vraag ik mij af of dat erg slechts is voor mij spiergroei aangezien ik train om aan te komen. grtz vince
|
|
|
|
razorsharp
-
Total Posts
:
142
-
Reward points
:
0
-
|
Van een beetje cardio zul je echt geen spiermassa verliezen hoor! Ik doe naast mijn kt ook vaak nog cardio en kom aan in massa, maar verlies wel het gewenste vet.
|
|
|
|
modulo
-
Total Posts
:
1662
- Scores: -1
-
Reward points
:
295
-
|
10 km blijft een pittig end
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
Ik zou de cardio doen op niet-trainingsdagen. Of wanneer je enkele kleine spiergroepen traint.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Rosanne
-
Total Posts
:
1263
-
Reward points
:
0
-
|
|
|
|
|
Joshua
-
Total Posts
:
140
-
Reward points
:
0
-
|
Wave: 10 km is een mooi eind, langer zou ik het zeker niet doen.... wil je je spieren niet opbranden. Ik doe meestal een half uurtje cardio, lang genoeg voor mij.
|
|
|
|
Remco
-
Total Posts
:
2686
-
Reward points
:
921
-
|
Wij hebben ook sinds een paar weken de Wave. Leuk apparaat. Goede voorbereiding op wintersport ook.
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
De Wave staat bij ons ook pas sinds 2 weken in de sportschool. Hij is wel een leuke afwisseling voor de crosstrainer. Je beweegt iets meer opzij een soort schaatsbeweging. Is wel ook goed voor je billen
I like climbing mountains, but sometimes I can't resist moving them
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
Ja, het is een hele goede cardio!! Wel met losse handen doen, dan voel je echt al je balansspieren, buikspieren etc. , en ook in je onderrug.
|
|
|
|
hanzel
-
Total Posts
:
525
-
Reward points
:
528
-
|
we hebben in de sportschool wel iets staan wat er op lijkt, maar gaat veel meer heen en weer, en niet vooruit geloof ik... ben dr nog nooit op geweest iig.
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
Wat jij bedoeld is zeker de Rotex of de Glidex (crosstrainer).
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
Of juist zo'n ding dat alleen van links naar rechts gaat (voeten naast elkaar) en een ski-beweging nadoet.
|
|
|
|
hanzel
-
Total Posts
:
525
-
Reward points
:
528
-
|
jep sis, die. vind het maar een raar ding, en mij krijg je dr ook niet op!  (+ ik voel mezelf nogal gauw voor lul staan. misschien ooit is als de cardio zaal leeg is  )
|
|
|
|
Joshua
-
Total Posts
:
140
-
Reward points
:
0
-
|
Vandaag de wave even uitgeprobeerd in een andere sportschool. Voelde prima aan, mooi in balans en een prima beweging van je lichaam... een beetje als hardlopen eigenlijk maar dan in een "lichtere" uitvoering, zonder dus de klappen die je lichaam en gewrichten krijgen als je op steen/ asfalt loopt. Ziet er overigens vrij duur uit.
|
|
|
|
calibre_
-
Total Posts
:
493
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
IK HAAT DE WAVE! Onze gymeigenaar had zogezegd geen geld voor een squatrek maar heeft em wel zo een paar wave dingen gekocht. Fuckin cardio
|
|
|
|
kayla
-
Total Posts
:
2242
-
Reward points
:
292
-
|
Misschien tijd voor een andere gym?
|
|
|
|
modulo
-
Total Posts
:
1662
- Scores: -1
-
Reward points
:
295
-
|
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
Zo duur is een power-rack toch niet. IIG goedkoper dan een smith-machine. Maar ik weet wel het probleem is. Een power-rack trekt het "verkeerde soort klanten" aan. Neanderthalers die kreunend zware gewichten willen tillen. In plaats van beschaafd op een cardio-machine te zitten.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|