Change Page: < 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 57 of 57
|
Author |
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
Status: offline
|
Re: RE: welke voedingssupplementen gebruik jij momenteel?
vr 26-mrt-10 10:01
( permalink)
Amino stack rond de training en, Zo'n 20gram is dat, 10 gram voor en10granna de training. Shochtens 40 gram whey omdat het lichaam het dan nodig is. En na de amino stack ook nog een 20 gram whey. Waarom zo veel whey, ditis ok omdatik moeite heb met veel eiwitten eten. Ik raak er te voldoor en word miseelijk dan.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
za 08-mei-10 09:07
( permalink)
Ik gebruik zink en visolie. En dat is 't qua supps. @Dolsey: beta-alanine moet je ook niet met alleen eiwitten innemen, dan ga ik ook los qua braken, maar als je 't gewoon tijdens je havermout bijv. doet moet 't goed gaan: en spreiden over de dag helpt ook behoorlijk.
<message edited by SheRu on za 08-mei-10 09:15>
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
RE: welke voedingssupplementen gebruik jij momenteel?
za 08-mei-10 09:24
( permalink)
Nadia Waarom gebruik jij de creatine na de training?? Dat is toch JUIST voor vóór de training?? Goed mijn rijtje Creatine CEE van bodylab ong 5 gram voor de training 1 tablet msm (hema huismerk) 1 capsule cranberry (100mg per tablet) van sunwell. Stap hierna over naar lucovitaal (250mg per tablet) Wat ik hieronder schrijf maak ik alleen nog op omdat, ik dat nog had staan. Weg gooien is ook zonde. 2 tabletjes vitamine c (kruitvat huismerk) 2 tabletjes echinaforce (van A. Vogel) 1 tablet fat burner (geen flauw idee welk merk, heb het potje voor iets anders gebruikt) Het maakt vrij weining uit waneer je creatine neemt want het verzaardigd 24/7 je spiercellen als je het daagelijk in neemd. Het is dus niet zodat de stof maar tijdelijk werkt
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
zo 09-mei-10 11:56
( permalink)
Ik ga cellmass eens proberen, ik lees er veel goeds over
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
di 11-mei-10 00:40
( permalink)
nu animal stack(multivitamine etc) en een andere testo booster crea van universal whey nog steeds hetzelfde
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
- Scores: 20
-
Reward points
:
589
-
|
di 11-mei-10 05:37
( permalink)
BCAA van Muscletech Nitrotech Proteine van Muscletech Multivitamine Performance van Centrum Magnesium + vitamine B-6 No-xplode Volgende week wordt dit aangevuld met een weightgainer om in de bulk te blijven en visolie capsules
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
di 11-mei-10 14:17
( permalink)
Ik heb nu thuis: PeptoPro dit zijn aminozuren die nog weer beter word opgnomen en gebruikt dan standaard aminozuren. ZMA tribulus en Humanobol. Dit voor mijn eigen test herstel. Dus niet voor massa want daar geloof ik niet in bij dit soort producten. Het helpt echter wel om sneller te herstellen na de kuur omdat je eigen test plat licht. OMEGA 3 dit gebruik ik al jaren. Cellmass dit is een creatine product en hier begin ik deze week nog mee. Schijnt wel te werken vandaar ook deze genomen.
|
|
|
|
rinokettlebell
-
Total Posts
:
9
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
vr 14-mei-10 20:48
( permalink)
momenteel alleen visolie en multi, o ja en rhodiola en passiebloem
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 14-mei-10 21:07
( permalink)
En cellmass werkt wel degelijk. Zo goed zelfs dat ik er een logje over durf te openen wat ik alleen bij aas zou doen omdatik het daar echt zeker van weet dat het werkt
<message edited by Luppie on vr 14-mei-10 21:08>
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1841
-
|
vr 14-mei-10 21:22
( permalink)
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Colombo
-
Total Posts
:
1048
-
Reward points
:
716
-
|
vr 23-dec-11 12:17
( permalink)
bump @Espi: wat is nu je supp regime? Welke supps heb je nog allemaal getest? Ik zelf neem: basis: voor gezondheid - Vitamine C: 1 à 3 gram / dag - Visolie: 3 gram / dag - MSM: 2x 3 gram / dag - Magnesium: 700 gram / dag - groene thee XT: 400mg / dag - multibasis van AOR: 1 / 3 dosis (1 tab) - Glucosamine/Chondroitine: 2 gram; maar ga hiermee stoppen, geen effect. - vitamine D3: 5000IU, maar ga minderen naar 2000IU - melatonine: 0.75mg Nootropics: hier wissel ik dikwijls af - nu: piracetam 2 x 800mg - picamilon: 2 x 120mg (doet niet zoveel) - anders: idebenone, NALT, andere racetams, phenibut.... Er zijn idd veel supps om mee te experimenteren Wat nemen jullie nog?
Get the F#CK in the gym, hit the weights as hard as you can, and get out and recover!!
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2365
- Scores: 346
-
Reward points
:
1269
-
|
vr 23-dec-11 14:08
( permalink)
Tot een tijdje terug toch een aardige verzameling supps gebruikt, dat krijg je met shoppen bij I-Herb. Nu weer meer basic: omega3 vis, soms krill Vit ester- C 1000mg Vit D3 10.000 iu probiotica CoQ10 met bioperine Protifar om brood mee te bakken Soms acai/resveratrol antioxidant, greens, sunwarrior proteine, wei isolaat, BCCA's. En colostrum.
<message edited by Lai on vr 23-dec-11 16:10>
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1823
-
|
vr 23-dec-11 14:19
( permalink)
Vanochtend ingenomen: Multi-1-to-3, visolie (630mg EPA+DHA /cap) krillolie, C+Olea Select, D3 (2500iu) COX2Tame (polsklachten) 7-keto ginkgo Arcalin Niet heel veel veranderd, zij het dat we heel erg trouw D3 zijn gaan gebruiken.. van 1000iu (zomer) /2500iu (winter) naar 2500/5000. Behalve dan dat we nu aan het experimenteren zijn met een vnl UV-B lamp, die ook nog voor een klein tintje zorgt en weer terug naar 2500iu. Verdere bijzonderheden: we gebruiken nu kokosolie voor alle vetbereidingen muv af en toe roomboter voor biefstuk en gebakken eitjes. Geurloze voor wanneer we het niet naar kokos willen laten smaken en lekkere kokossmaak bij gerechten waar dat wel past. Ook aan het kijken of 7-keto iets doet mbt vetverbranding al vermoed ik dat ik beter een resveratrolproduct er weer bij kan nemen, zoals ik jaren achtereen heb gedaan (Svelta STAC). Heb ook besloten weer eens ginkgo te gaan gebruiken, nadat me heel verbaasd werd gevraagd waarom ik dat dan niet gebruikte voor doorbloeding. zou eveneens Q10 moeten gaan gebruiken, maar doe dat vooralsnog niet. Qua eiwitten wissel ik af.. momenteel staat open : 100% Egg vanille, Micellar caseine aardbei, All Day Premium Pro en Figure Shake (jammie). Meestal in gebruik bij tijdgebrek of geen zin in koken, niet echt als standaard maaltijdvervanger. Onlangs trouwens ook nog Goat Protein en Plant Protein geprobeerd.. Voor training nog steeds Energia en Stamina evenals Beta-Alanine (nu even niet, train amper ivm blessure) . Reageer helaas niet op creatine, anders zou dat het eerste zijn wat ik aanraad. Na een lage dag zonder KH neem ik ook vaak een slaapmiddel, dat is nu Sleep Optimizer met oa GABA en melatonine.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 03-feb-12 09:35
( permalink)
Momenteel whey en een proteine mix voor tussendoor en voor het slapen. Verder citrulline en beta arginine Omega 3, knoflook extrakt en vit-c1000
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
( permalink)
Momenteel whey en een proteine mix voor tussendoor en voor het slapen. Verder citrulline en beta arginine Omega 3, knoflook extrakt en vit-c1000
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
( permalink)
|
|
|
|
DonDaanos
-
Total Posts
:
2
-
Reward points
:
221
-
|
Re:welke voedingssupplementen gebruik jij momenteel?
ma 13-feb-12 16:14
( permalink)
Ik gebruik Creatine voor en na de training, en op rustdagen bij het ontbijt en avondeten. Ook gebruik ik Instant Recovery, dit geeft na de training je spieren de benodigde suikers, eiwitten en aminozuren, zodat het herstel sneller gaat, en hierdoor de groei sneller gaat. Hiernaast gebruik ik nog de normale dosis vitaminepillen, A tot Z in 1 pil voor het ontbijt en na elke maaltijd een Omega 3 visolie pil. Iemand advies, ideen of toevoegingen?
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|