Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
Status: offline
|
zitten hier nog judoka's?
do 30-nov-06 22:41
( permalink)
hey! Ik vroeg me af of er hier nog veel judoka's zitten en hoelang jullie al trainen en zo! Ik ben nog maar een groentje (alléja een geeltje  ) ben nu bezig van half september en vind het echt super! Erg fysiek en technisch, kunt er u in uitleven, alles geven, en verliezen van een oudere meer ervaren kerel die je dan met de minste moeite smijt  erg motiverend! Ik wil die oudjes ook kunnen smijten  Ik zit in Banzai Nazareth en train verder nog vaak in brugge bij marcel degrootte en albert plovier meestal en zaterdag train ik oftewel in gent 's morgens aan de watersportbaan en 's avonds in de sportschaal van de hogeschool (aan het station) oftewel zit ik in brugge en train ik bij albert plovier, in totaal 4-5 keer per week... laat jullie horen! Ik weet dat er al zeker een paar zitten, tijd dus om hier eens je krabbel te zetten
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Vato Loco
-
Total Posts
:
2599
- Scores: 0
-
Reward points
:
711
-
|
RE: zitten hier nog judoka's?
vr 01-dec-06 07:28
( permalink)
Ex-judoka ook goed? Judo was de 1e vechtsport die ik deed dan al niet al 15 jaar geleden Ben toen gegaan tot half groen. Me ex was ook een judoka zwarte band, dat vond ik toen wel leuk, ze was colombiaans en maar 1,62m maar sterk dat ze was, ze heeft vele 1e prijzen gehaald toen (echt een kast vol)grappig om te zien als je zo groot wijf zag vliegen door zo'n klein wijffie mja zij deed het 10 jaar. Heb erna nog Shaolin Kempo gedaan en nu alweer een jaartje of 3 thaiboksen.
Alles gaat lekker
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
vr 01-dec-06 11:19
( permalink)
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
vr 01-dec-06 17:34
( permalink)
Nooit judo, wel andere vechtsport. Ik zie in NL trouwens wel steeds die Dennis vd Geest met zijn kop op TV, maar geen sportprogramma's. Volgens mij probeert hij een bekende Nederlander te worden ofzo.
|
|
|
|
Kuyichi
-
Total Posts
:
175
-
Reward points
:
749
-
|
za 03-mrt-07 12:23
( permalink)
ik ben een ex judoka nu !!! 15 jaar gedaan heel veel wedstrijden gespeeld... Maar nu is het helaas opgehouden ... vanwege de club!! nu opzoek naar een nieuwe vechtsport
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
za 03-mrt-07 12:29
( permalink)
exjudoka van mn 7e tot mn 12e ongeveer, maar was niet heel serieus bezig, had ook maar een gele band en dan geen gekleurde uiteinde, of hoe heten die dingen Ik zie in NL trouwens wel steeds die Dennis vd Geest met zijn kop op TV, maar geen sportprogramma's. Volgens mij probeert hij een bekende Nederlander te worden ofzo. dat is ie al. dennis draait ook plaatjes (dj-en) en organiseert zelf ook feesten. ik geef hem groot gelijk, hij heeft bijna alles gewonnen wat er te winnen valt, en is nu al bezig met zn carriere na de sport...
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
za 03-mrt-07 22:46
( permalink)
ik heb trouwens ook nog op judo gezeten toen ik op de basisschool zat dat was via school 1 of 2 keer per week judo wel een leuke sport heb nog een aantal banden gehaalt daarmee
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points