ORIGINEEL: Oom Oli
De laatste weken heb ik een beeje last van zware benen, heb bij het zaalvoetbal moeite om op gang te komen bij sprints, wendbaarheid is NOG wat minderenz... Als het zo blijft duren ga ik verdorie het WK 2010 missen wat mijn nieuwe doel is!!
Hahaha, alsof jij nog 3 jaar te leven hebt! hahaha grapjas...
En voor die wendbaarheid, af en toe een ander standje bij het palen doen joh, zo elke keer onderaan liggen DAAR word je stijf van!
Doe wel 4X per week cardio, maar train geen benen met gewichten (half uur lopen + half uurtje fietsen). Vorig jaar geleden had ik hetzelfde probleem voor en scheurde daarna enkelgewrichtsband. Dacht dat dit aan zwaar squatten, lunges en front extensions te wijten was, maar dat kan nu het probleem dus niet zijn
Dat is nu net wel het probleem, een restantje van vorig jaar, had het maar beter verzorgt en geluisterd naar de verpleegster, ipv te geilen op haar tett... euh borsten.
En ga nu toch eens wat meer zwemmen, oke word je nat van, maar dat went...
Waardoor zou dit kunnen komen? ouderdom?, warmte? of gewoon teveel palen(weet dat topsporters vaak de dag voor de wedstrijd niet mogen palen/sjorrn)? Of kan dit komen doordat ik nu maar 1X per week voetbal in plaats van 2X (soms 3) tijdens het seizoen?
In jouw geval is het de ouderdom, punt ander lijn!
Of je voeding is niet in orde, of je skunk is over datum...who knows, who cares...
Welke doping kunnen jullie eventueel aanraden? Zelf vermoed ik soms dat ik melkzuur in mijn kuiten krijg door de cardiotraining?
Doping? daar weet niemand zoveel van als gij!! en dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan...tssss.
Zeg Ollie, slaap je wel genoeg?
Groetjes,
The Toikin ;o)