mauzzer
-
Total Posts
:
239
- Scores: 53
-
Reward points
:
606
-
Status: offline
|
zwemmen of cardio ??
di 27-dec-11 11:25
( permalink)
Wat geven jullie de voorkeur ? Trainingsdagen zijn (nrml) Maandag - Woensdag - Vrijdag en op zondagen ga ik mtb´en Nu vraag ik me af of ik beter op Woensdag en Vrijdag cardio doe na men sessies of ik op dinsdag en donderdag 45min ga zwemmen ? Specifieke doelen stel ik niet langer op, bedoeling is gewoon groter, sterker en een stuk fitter te worden
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
- Scores: 1137
-
Reward points
:
2079
-
|
Re:zwemmen of cardio ??
di 27-dec-11 12:53
( permalink)
Ik heb teveel drijfvermogen, cardio dus of nog beter complexes.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
mauzzer
-
Total Posts
:
239
- Scores: 53
-
Reward points
:
606
-
|
di 27-dec-11 13:07
( permalink)
alle Harold hier gaan we weer    Complexes ?? Heb wat zitten lezen op het net en wat ook zeer goed blijkt te zijn zijn hillsprints, wheel flips etc maar die hillsprints met men knieen zie ik niet zo zitten of het moet op het onverharde mogelijk zijn. Cardio en zwemmen vind ik zkr ok maar zo saai  , had zitten denken aan iets met de moutainbike op weg van werk naar huis, we vinder er wel iets op !
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
di 27-dec-11 16:39
( permalink)
Ik heb geen complexen, dus ik zwem liever. Goed voor m'n longen, goed voor m'n stretches, goed voor m'n conditie, zonder teveel belasting etc. Ga in de zomer zeker abbo voor buitenbad scoren. Maar uiteindelijk is zwemmen ook gewoon cardio, dus eh.. wat je het fijnste vindt.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30879
- Scores: 619
-
Reward points
:
2073
-
|
di 27-dec-11 17:35
( permalink)
Ik vind het ook allebei kunnen.
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
di 27-dec-11 19:50
( permalink)
Zijn zoveel dingen die je kunt doen als cardio, maar wat je leuk vind hou je langer vol.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
di 27-dec-11 19:57
( permalink)
Ik vind een clean and jerk al complex genoeg. Het is een deadlift, high pull, front squat en een press in één. Wat wil je nog meer.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
-
Reward points
:
2079
-
|
di 27-dec-11 20:16
( permalink)
amateurtjes 
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2025
-
|
di 27-dec-11 20:21
( permalink)
Als ik moet kiezen, dan kies ik zwemmen en bij voorkeur rondjes in het bubbelbad.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11220
- Scores: 580
-
Reward points
:
2061
-
|
di 27-dec-11 20:22
( permalink)
Je kunt ook harder doorzwemmen en dan hoef je niet zo lang.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11026
-
Reward points
:
2079
-
|
di 27-dec-11 20:45
( permalink)
Ik doe deze trouwens, begin met alles 6 keer en gebruik 4 verschillende halters want anders vond ik hem te licht en heb er nog wat extra's aan toegevoegd. Eerst 6 keer bw chin, dan 6 keer deadlift/ shrug, dan wissel ik van stang, 6 keer roemeense deadlift, 6 keer clean, 6 keer frontsquat, 6 keer bent over row, 6x mp, 6 x goodmorning, dan wissel ik van stang en doe 6 backsquats, dan weer halterwissel 6 x bench en dan naar de kabels, 6 x facepull, 6x upright row, 6 barbellcurls, 6 oh kabel triceps strekken, 6 kabelcrunches. Dan zou je 90 seconden moeten rusten, maar dat red ik ( nog ) niet en dan het hele rijtje 5 keer dan 4 keer dan 3 keer dan 2 en als laatste 1 en dan maar hopen dat al je eten binnen blijft.
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
588
- Scores: 83
-
Reward points
:
1342
-
|
wo 28-dec-11 08:44
( permalink)
Ik doe geen cardio meer aansluitend na KT. Dat houden mijn benen niet (meer) vol hahaha. Ma-KT Di-cardio alsin hardlopen Wo-FB Do-rust (dus werken) Vrij-KT Ik start wel met 10min. warmlopen dan en eindig ook met 10min. schaatsen. Cardio voor conditie enz doe ik los van mijn trainingsdagen. Meer effect!
Live your dreams!
|
|
|
|