120 vragen over uittreding

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Mr.X.
PSI Force
2005/09/24 12:58:28 (permalink)
0

120 vragen over uittreding

Lekker belangrijk super blij

http://www.malestein.info/uittredingen/deel_1.htm

22 Replies Related Threads

3XL
    Senior Moderator
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/24 13:44:51 (permalink)
    0
    Heeft er wel ens iemnd een uittrdeding tijdens een uittreding ervaren ? ?

Ik zie mezelf namenlijk weleen boven m'n eigen lichaam zweven. Maw ik zie dan mezelf en m'n uittreding ? ? ? ?
    Hessel
    Mr. Gigantism
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/24 14:52:28 (permalink)
    0
    Ik niet, maar ik wil nog wel eens geesten oproepen .
    Joe
    Martial Addict
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/24 18:19:29 (permalink)
    0
    Ik vraag me eigenlijk iets af.
    Ze beweren dat je ziel kan zien.
    Het is nu wel eens bewezen dat je enkel kan zien wat je oog kan waarnemen, en wat door de zenuwen in de hersenen wordt geleidt. HOE THE FUCK kan je dan vanaf boven je zien?
    Genoeg bewijs, bestaat nietsuper blij
    sis
    NO Sissy !!
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/24 18:36:28 (permalink)
    0
    Komkom Joe, niet zo star he.. open your mind knipoog het leven wordt zoveel leuker daardoor. Maarre.. je hoeft het van mij niet te geloven hoor, da's jouw keuze blij

Welke zintuigen werken tijdens een uittreding of is het ons bewustzijn?

Antwoord: Naast de zintuigen in je aardse stoffelijke lichaam heb je ook zintuigen in je tweede lichaam, het geestelijk lichaam. Dit is het lichaam (waarin) waarmee je uittreedt. Alle 'para' zintuigen werken actief in het fijnstoffelijk sferenlichaam (je geestelijk lichaam). Er blijft activiteit met het aards stoffelijk lichaam. Iets blijft altijd waken. De twee lichamen zijn verbonden met etherische energiekoorden. De bijbel spreekt van het zilveren koord.

@ 3XL: geen ervaring mee

@ Hessel: niet doen...
    braadkip
    Middle Weight
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 01:06:27 (permalink)
    0
    Naast de zintuigen in je aardse stoffelijke lichaam heb je ook zintuigen in je tweede lichaam, het geestelijk lichaam. Dit is het lichaam (waarin) waarmee je uittreedt. Alle 'para' zintuigen werken actief in het fijnstoffelijk sferenlichaam (je geestelijk lichaam). Er blijft activiteit met het aards stoffelijk lichaam. Iets blijft altijd waken. De twee lichamen zijn verbonden met etherische energiekoorden. De bijbel spreekt van het zilveren koord.

Ooit gehoord van hallucinaties? Dan zie je dingen die er niet zijn. Zoals jezelf van bovenaf. Wat er gebeurt tijdens het doodgaan is dat je hersenen bepaalde activiteiten vertonen wat die hallucinaties veroorzaakt. Hierdoor zien mensen rare dingen, zoals zichzelf van bovenaf of een tunnel van licht.

Het is leuk om geloven in al die bullshit van geesten en nieuwe werelden/dimensies en een eventuele God + hemel etc. Ikzelf blijf liever met me beide benen op de grond staan en geloof in feiten i.p.v in sprookjesverhaaltjes over 2 lichamen enzo.
    Susy
    Feels good!
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 01:16:33 (permalink)
    0
    Ja heb wel van hallucinaties gehoord, maar uittredingen en hallucinaties vergelijken is hetzelfde als appels en peren vergelijken. Dat jij zelf niet dit soort ervaringen hebt meegemaakt betekent niet dat ze niet bestaan hoor.
    Oom Oli
    Gare Haan
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 02:04:14 (permalink)
    0
    Vraag 25: Kan men zomaar willekeurig uittreden of krijgt men eerst een 'uitnodiging'?
    Antwoord: Voor een niet ingewijde persoon is het in ALLE SITUATIES af te raden om uit te treden. Het is levensgevaarlijk zonder zeer hoge en bekwame astrale leiding. Iemand kan zonder dat jij het door hebt in jouw lichaam ‘duiken’, dan is het afgelopen met je, je bent dan voor de omgeving volslagen bezeten. Ze kunnen je dan laten opsluiten en je zult onder zeer nare omstandigheden moeten afwachten totdat het jouw kosmische tijd is aangebroken om dood te gaan. Geen pretje dus. Je moet dus geroepen/opgehaald worden. Het aardse lichaam wordt dan door andere broeders of zusters van gene zijde afgeschermd voor mogelijke aanvallen. Geen geschikte (lees)materie voor mensen die sowieso al angstig zijn.

Bovenstaande kan ik bevestigen... Ik was een verloren geest en ben  zo in het lichaam van een zekere Oli gedoken toen hij nog een kleuter was!
    Susy
    Feels good!
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 11:05:54 (permalink)
    0
    Aha...dat verklaart een hoop, Olisuper blij
    Mr.X.
    PSI Force
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 11:24:42 (permalink)
    0
    ORIGINAL: braadkip

Naast de zintuigen in je aardse stoffelijke lichaam heb je ook zintuigen in je tweede lichaam, het geestelijk lichaam. Dit is het lichaam (waarin) waarmee je uittreedt. Alle 'para' zintuigen werken actief in het fijnstoffelijk sferenlichaam (je geestelijk lichaam). Er blijft activiteit met het aards stoffelijk lichaam. Iets blijft altijd waken. De twee lichamen zijn verbonden met etherische energiekoorden. De bijbel spreekt van het zilveren koord.

Ooit gehoord van hallucinaties? Dan zie je dingen die er niet zijn. Zoals jezelf van bovenaf. Wat er gebeurt tijdens het doodgaan is dat je hersenen bepaalde activiteiten vertonen wat die hallucinaties veroorzaakt. Hierdoor zien mensen rare dingen, zoals zichzelf van bovenaf of een tunnel van licht.

Het is leuk om geloven in al die bullshit van geesten en nieuwe werelden/dimensies en een eventuele God + hemel etc. Ikzelf blijf liever met me beide benen op de grond staan en geloof in feiten i.p.v in sprookjesverhaaltjes over 2 lichamen enzo.

Dit is puur ontwetendheid.
    Maar dat is niet erg natuurlijk super blij

Ik weet wel wat hallucinaties zijn.
    Fantasiebeelden dat men voor werkelijkheid houdt.
    Maar het gaat hier niet over fantasie.
    Er zijn trouwens nu je er over begint wel fantasie werelden, ..en die zijn ook echt.

Je zou wat meer moeten lezen dan moeten denken en pas dan een mening erover uit spreken.

En ook jij sterft een keer, wedden dat je niet meer met je benen op de grond staat?

sis
    NO Sissy !!
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 11:29:50 (permalink)
    0
    @ Braadkip, ik reageerde op de post van Joe met een stukje van die site. Dat zegt niets over of ik zelf wel of niet geloof in Goden, paranormale zaken of wetenschappelijk bewezen feiten.

Ik heb geen bijna-dood-ervaringen of hallucinaties gehad voor zover ik weet. Dus wat er met je gebeurt ik zo'n geval.. ik weet het echt niet.

Ik sta open voor veel zaken in het leven en probeer die dingen te behouden, die voor mij van waarde zijn. En ja, soms moet je dan geloven in plaats van weten, dat houdt het juist zo leuk.

Mr.X.
    PSI Force
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 11:36:38 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Oom Oli

Bovenstaande kan ik bevestigen... Ik was een verloren geest en ben  zo in het lichaam van een zekere Oli gedoken toen hij nog een kleuter was!

Ik denk eerder dat je hebt besloten om in Oli te duiken op het moment van Oli zijn geboorte. super blij

Spacehamster
    Super Heavy Weight
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/25 13:54:27 (permalink)
    0
    Ik vind het dom om te zeggen dat het zeker niet bestaat.
    Maar ik vind het ook dom om te zeggen dat het zeker wel bestaat.

Want geen bewijzen is wat het is: geen bewijzen.
    En op het gebied van dingen waar geen bewijzen voor zijn kan iedereen zich wel expert noemen en theorien spuien.
    En helaas zijn er zoveel mensen die menen expert te zijn op gebied van onbewijsbare dingen dat het net lijkt alsof dingen als aura's en uittreden dus per definitie BS zijn.
    Omdat de meerderheid van de aanhangers geschift zijn, maar wel de grootste bekken hebben.
    Daartussen zitten misschien een paar mensen die wel serieus bezig zijn. maar die worden overstemd door mensen die meer zekerheid tonen te hebben en veel interressantere verhalen kunnen vertellen.

Jammer...
    Zo wordt het moeilijk om echt serieus onderzoek te doen.
    Wreckless
    Super Heavy Weight
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 00:08:03 (permalink)
    0
    Ik heb weleens een uittreding meegemaakt, niet bij mezelf, maar was er wel bij toen het iemand anders overkwam.

Het is al enkele jaren geleden maar we fietsten met wat vrienden over de grote weg Hasselt richting Eindhoven. Das een heel drukke baan met fietspaden tegen de rijweg. Het onvermijdelijke gebeurde, we werden gehinderd door een auto die te kort langs de groep reed, een paar fietsers haakten in elkaar en kwakten tegen het asfalt.

Eentje was flink toegetakeld en bleef groggy liggen.

De valpartij gebeurde vlak voor een "bar" en een van de dames kwam naar buiten gelopen. Ze zou de ambulance bellen en omdat het redelijk koud was werden we uitgenodigd om binnen te wachten tot die aankwam. Toch een vriendelijk meisje, hoewel er duidelijk aan ons niks te verdienen viel. Onze vriend strompelde binnen maar kreeg het na enige minuten te kwaad, hij werd duizelig en moest ondersteund worden.

Op het bed met hem. Waar hij na een tijdje terug bijkwam, omhoog keek en zichzelf in de spiegel boven het bed zag liggen.

En dacht dat hij een "out of body experience" had. super blij

Weken lang heeft hij er nog over verteld waarbij wij alleen maar naar elkaar gniffelden. Kwenie of iemand hem uiteindelijk de waarheid verteld heeft.

We hebben het meisje wat later nog een bloemetje laten bezorgen.
    DvO
    Blood Flows
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 12:07:45 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Hessel

Ik niet, maar ik wil nog wel eens geesten oproepen .

Laten we maar hopen dat je een grapje maakt..

Anders ben je gewoon een dom persoon
    DvO
    Blood Flows
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 12:08:54 (permalink)
    0
    ORIGINAL: 3XL

Heeft er wel ens iemnd een uittrdeding tijdens een uittreding ervaren ? ?

Ik zie mezelf namenlijk weleen boven m'n eigen lichaam zweven. Maw ik zie dan mezelf en m'n uittreding ? ? ? ?

Lijkt me wel, zelf ook nog nooit ervaren.
    Lijkt me een beetje dubbel op eigenlijk
    DvO
    Blood Flows
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 12:10:45 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Joe

Ik vraag me eigenlijk iets af.
    Ze beweren dat je ziel kan zien.
    Het is nu wel eens bewezen dat je enkel kan zien wat je oog kan waarnemen, en wat door de zenuwen in de hersenen wordt geleidt. HOE THE FUCK kan je dan vanaf boven je zien?
    Genoeg bewijs, bestaat nietsuper blij

Als mensen het paranormale niet kunnen bewijzen, kunnen ze ook niet aantonen dat er niet meer is dan het gene wat je oog alleen kan waarnemen.
    Het paranormale is zo verder gevorderd dan de wetenschap van de mens.

Dit geldt trouwens voor iedereen die komt met het verhaal 'we kunnen het niet bewijzen dus het bestaat niet'
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 12:20:48 (permalink)
    0
    Wat me opvalt is dat er pas op het allerallerlaatst gerept wordt over astrale seks en dan nog wel heel summier.... en nog erger: het wordt gezien als aardse behoeften die bij een "lager ontwikkelingsniveau" horen zoals eten en drinken. Gooi alle tantra-boeddhistische boeken maar in het vuur, hoor. Ik ben het daar dus niet mee eens. Er zijn m.i. hele integere versmeltingen op hoger niveau mogelijk. Mr. X., wat zeg je dr van: treden we vannacht gezellig samen uit voor een warm rendez-vous in de hogere sferen?? maf! 
    DvO
    Blood Flows
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 13:44:15 (permalink)
    0
    Sex is in princiepe ook een aardse behoefte, het genot wat er bij gepaard komt is een manier om voortplanting aantrekkkelijk te maken.

Dat neemt niet weg dat ik niet zonder sex kan super blij
    The Rebel
    Natural born Nazgul
    RE: 120 vragen over uittreding 2005/09/28 15:45:13 (permalink)
    0
    Ik heb de link nog niet aangeklikt maar ik heb zelf al eens een uittreding meegemaakt tijdens een paddotrip. Noem het een hallucinatie of wat je maar wil maar die ervaring was zo intens dat ik ervan moest huilen van geluk, en ik ben ervan overtuigt dat die ervaring echt was en dat ik van toen af aan alles anders ben gaan zien en ervaren.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0