31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classic !

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
teddybeerke
hug on own risc
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/06 06:37:28 (permalink)
mijn diepste respect!!!!
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/23 21:03:42 (permalink)
teddybeerke

mijn diepste respect!!!!

Yep Tony is nog steeds top...gaaf om hem volgende week misschien nog even te spreken....nog een weekje, ik ben al aan het aftellen.
Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/28 14:28:18 (permalink)
Nog 3 dagen...yes, yes, yes Ome Robbert kan hier bijna niet wachten, ha, ha, ha.
sis
NO Sissy !!
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/28 19:02:51 (permalink)
Aftellen!
Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/30 14:08:52 (permalink)
Fototoestel ligt al klaar...eens kijken of we wat fototjes kunnen maken voor het forumknipoog.
Afgelopen week nog even contact gehad met Juliette Bergmann, de oorkonden schijnen mooi te zijn, ha, ha...kan niet wachten om hem straks te krijgen...wordt een mooie dag.

Misschien dat er ook nog gelegenheid is om straks het e.a. te zeggen over de 'Night Seminair' want daar tref je natuurlijk een hele grote groep potentiele luisteraars...
Gert
The Sniper
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/30 14:30:39 (permalink)
...als je maar gaan spiegelreflex camera meeneemt want die mag niet gebruiken in de zaal.....knipoog....
Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/30 15:17:10 (permalink)
Gert

...als je maar gaan spiegelreflex camera meeneemt want die mag niet gebruiken in de zaal.....knipoog....

Ha, ha het is wel een aardige camara maar over dat soort dingen heb ik de beschikking ook niet, ha, ha huis, tuin en keuken werk..maar
het moet lukken een paar leuke plaatjes te laten maken van de uitreiking etc.. Hoog op mijn lijstje staat ook ff wat babbelen met Tony Pearson als het
ff lukt en natuurlijk Raymond Simon (doet mee tot 80 kg), teammaatje van Team XXL.
Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/31 11:06:42 (permalink)
We zijn er helemaal klaar voor !, over 10 min. stappen we in de auto...gaat een mooie dag worden en zie uit naar de oorkonden die we gaan krijgen en de mensen die we gaan ontmoeten.
kalajengkin
voorheen lightweight :P
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/31 14:12:46 (permalink)
Gert

W'rom nie????ja ja
Concurrentie?
Gert
The Sniper
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/31 16:13:39 (permalink)
Ze willen voorkomen dat er goede kwaliteit foto's gemaakt worden en dat deze dan eventueel verkocht worden ofzo.
Je mag fotograferen met een spiegelreflex maar dan moet je je aanmelden als fotograaf en dan betaal je daar 75 euro voor en dat geld wordt dan besteed aan de atleten die uitgezonden worden naar diverse kampioenschappen.
kalajengkin
voorheen lightweight :P
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/31 16:46:43 (permalink)
Dan is het in ieder geval voor het goede doel.
Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/31 23:42:12 (permalink)
Net terug !!!!...geweldige dag gehad ! en een prachtige wedstrijd gezien, zit hier helemaal blij te wezen met mijn oorkonde, ha, ha. Veel toppers ontmoet zoals de pro's Giovanni Arendsz, Khalid Almohsinawi, Roelly Winklaar, Julliette Bergmann, Berry DeMey en natuurlijk Cor Wijler die glansrijk zijn klasse won en mijn teammaatje bij XXL Raymond Simon.

Prima wedstrijd en een compliment voor de organisatie voor al het goede werk !.
Fototjes zijn onderweg Sisknipoog.
sis
NO Sissy !!
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/31 23:58:03 (permalink)

No1:  IFBB pro Giovanni Arendsz, Cor Wijler (winnaar heren classic) en Robbert-Jan
no2: Robbert-Jan, Juliette Bergmann en Chris
no3: Robbert-Jan en Roelly Winklaar (IFBB pro)
no4: Robbert-Jan en Khalid Almohsinawi (IFBB pro)

Attached Image(s)

Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/11/01 00:08:17 (permalink)
Bedankt Sis !...zo'n dagje brengt altijd veel plezier en motivatie, als ik dan zie hoe Cor
met zijn 61 jaar gewoon gasten die 30 jaar jonger zijn, weet te verslaan...diep respect !.
Chris en ik zijn ook heel blij dat hij er is tijdens de 'Night Seminair'. Ook met Giovanni Arendsz, die met Roelly de New York Pro deed een leuk gesprek gehad en wat info uitgewisseld...jammer dat hij niet wat langer in Nederland is anders hadden we een keer wat gewichtjes gaan tillen.
teddybeerke
hug on own risc
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/11/01 09:16:45 (permalink)
is een mooie dag geweest van jullie en cool dat cor zijn klasse terug geeft gewonnen
Dave Hawk
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/11/01 11:53:36 (permalink)
Zit nog na te genieten Teddy....helemaal blij met de oorkonde, leuk is dat je op zo'n dag
veel bekenden spreekt en het gewoon over bb kunt hebben, blijft een mooie sport.
Cor heeft ook een top prestatie geleverd, echt klasse hoe hij erbij stond want hij was in voorbereiding op de WK (december) en moest in een paar weken tijd alles in een keer omgooien, op de WK zal hij dus zelfs nog iets beter staan.
sportstudiolochem
Life is a Challenge
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/11/03 21:22:05 (permalink)
Bij deze wil ik de NBBF/IFBB bedanken voor de oorkonde welke wij uitgereikt hebben gekregen uit handen van de president van de NBBF/IFBB Juliette Bergmann op 31 oktober 2010.

Fantastisch dit.
sportstudiolochem
Life is a Challenge
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/11/03 21:47:20 (permalink)
31 oktober 2010 een mooie dag. Mooie wedstrijd. Jammer dat er weinig opkomst was qua publiek. Het deelnemers veld was niet groot, maar wat er stond is om u tegen te zeggen. Fantastische atleten. Ook de buitenlandse deelnemers was qua bezetting goed te noemen. De dames, wat zijn die qua fysiek gegroeid de laatste jaren. (mooi gespierd en gracieus) Heel mooi, fantastisch dit. Jammer dat er weinig deelnemers en deelneemsters waren van onze eigen bodem. Ik weet dat wij hele goeie atleten hebben, kom op mannen. Volgend jaar meedoen.

Mag ook benoemd worden, een perfecte jurering. Ik heb echt genoten van deze wedstrijd.
De gastoptredens waren ook gigantisch.
Roely wat een monster zijn hoofd verdwijnt gewoon in zijn lichaam. Tony Pearson altijd mooi, respect voor deze man. Juliette top. Ik hoop dat ik volgend jaar er ook bij ben, maar dan op het podium.
blondje
Middle Weight
Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/11/05 14:03:39 (permalink)
En zo zijn we weer een paar dagen verder.
Maar voor je het weet zitten jullie in de nacht weer te trainen.
Robbert kan er ook geen genoeg van krijgen van die nacht trainingen.
Maar wel weer een leuk initiatief, benieuwt naar de volgende aktie
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0