31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classic !

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2010/08/24 14:29:16 (permalink)

31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classic !

Op 31 oktober a.s. zullen Chris en ikke, de officiele recordoorkonden krijgen, voor het behalen van het Nederlandsrecord
m.b.t. de Body&Fitness Forum/Netpulzzz Ultimate Challenge op de Juliette Bergmann Classic die dan plaats heeft in Schiedam.
Gisteren nog even contact gehad met Juliette, erg gaaaaaf om op zo'n grote wedstrijd onze oorkonden te krijgen
namens de NBBF.

Met Chris al afgesproken om er zo vroeg mogelijk heen te gaan en er een top dag van te maken en te genieten van het geen waar
we bijna een jaar voor getraind etc. hebben. Nog iedere dag wordt er bij ons in de gym nog over gesproken, tof dat de mensen het
allemaal leuk hebben gevonden en iedereen zoveel medewerking heeft verleent om het te doen slagen.
Ik mijn vrije dag al aangevraagd op mijn werk, ha, ha, ha.

Natuurlijk maken we straks even een verslagje van de dag en kunnen we misschien ook wel wat foto's weer voor het forum maken.

38 Replies Related Threads

teddybeerke
    hug on own risc
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/08/24 14:31:23 (permalink)
    jullie verdienen het om in de bloemetjes gezet te worden!!!
    sis
    NO Sissy !!
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/08/24 18:46:59 (permalink)
    DennisW
    potige billenman
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/08/24 19:33:54 (permalink)
    Leuk Leuk Leuk!!!!!
    Jullie hebben het echt verdiend!!!
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/08/25 10:05:42 (permalink)
    Vinden we ook echt gaaf, Juliette gaf het direct na de challenge al aan.
    Altijd leuk als het dan op zo'n grote wedstrijd gaat gebeuren, dan heb je echt het gevoel...hier hebben we het voor gedaan.

Verder zijn we blij met de challenge in de roos geschoten te hebben en dat het in de
    media veel aandacht heeft gehad. Alle beetjes positieve pers voor bb is meegenomen
    en kunnen we op voort borduren. De challenge heeft zowiezo weer nieuwe ideeen voort gebracht, we zijn druk aan het brainstormen en aan het praten met partijen en wie weet hebben we straks weer iets leuks samen met Body&Fitness Forum.

Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/08/31 20:49:22 (permalink)
    Leuk, leuk, leuk...we proberen te organiseren dat we met een hele groep vanuit de sportschool richting Schiedam gaan. Net zoals vroeger vaak gebeurde, toen we al vaak met een hele groep richting NK of de Open Gelderse gingen.
    DennisW
    potige billenman
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/09/03 18:06:49 (permalink)
    Als ik in nederland ben kom ik zeker kijken knipoog
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/09/04 14:40:18 (permalink)
    DennisW

Als ik in nederland ben kom ik zeker kijken knipoog

Top, schijnt ook een mooie wedstrijd te worden.....er vallen pro cards te verdienenknipoog, dat moet voor een hele hoop
    bb-ers die een droom hebben een uitdaging zijn.
    Gert
    The Sniper
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/09/04 20:10:08 (permalink)
    Volgens mij is het niet zo dat als je deze wedstrijd wint je ook automatisch pro wordt.
    En welke BB'er in nederland zou dan in aanmerking komen voor een pro card? Er zijn veel goede Bb'ers maar zijn die ook goed genoeg om in het pro wereldje mee te doen zoals Roelly nu? Ik betwijfel het.
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/09/05 20:25:35 (permalink)
    Gert

Volgens mij is het niet zo dat als je deze wedstrijd wint je ook automatisch pro wordt.
    En welke BB'er in nederland zou dan in aanmerking komen voor een pro card? Er zijn veel goede Bb'ers maar zijn die ook goed genoeg om in het pro wereldje mee te doen zoals Roelly nu? Ik betwijfel het.

Er is een mogelijk voor de atleten om een pro card aan te vragenknipoog.
    Kijk voor sommige jongens/meisjes is het een droom om pro te worden, dan gaat het nog niet eens om een potentiele topper te worden...zo zijn er
    wel 100 pro's, het mee doen, met de grote jongens/meisjes op het podium staan, de status, de uitdaging, de contacten, zo moet je het denk ik zien.
    Ik denk dat als je een jaartje 5/6 aardig hebt mee kunnen draaien in Nederland en diverse Europese wedstrijden hebt gedraaid, dit een mooie volgende
    stap kan zijn voor een aantal atleten ondanks dat men weet dat je niet in de top zal eindigen. Nu zie je veel goede amateurs daarom stoppen en blijven
    ze op deze manier nog enkele jaren langer actief. Ik vind Ed van Amsterdam altijd een goed voorbeeld, geen topper als pro.....maar toch een voorbeeld,
    met een grote fanbase als hij actief is.
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/09/24 13:01:04 (permalink)
    Net nog even contact gehad met Juliette over de wedstrijd, wordt een mooi internationaal
    deelnemersveld en er komt misschien nog een mooi extra gastoptreden, van een voormalig pro die velen geinspireerd in de jaren 80 en 90-tig, die wil ik straks natuurlijk ook even ontmoeten, ha, ha...hopelijk snel meer hierover.
    Ik ben de dagen al aan het aftellen, leuk, leuk, leuk dit !.
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/01 18:50:32 (permalink)
    Wooowww mooi nieuws en vers van de pers..Tony Pearson voormalig Pro Mr. World,
    Pro Mr. Universe en goed voor meer dan 50 !!! deelnames aan pro wedstrijden, waaronder de Mr. Olympia en de Arnold Classic, zal in schiedam op het podium verschijnen voor een gastoptreden.
    Ha, ha...staat dus op mijn lijstje om even een handje mee te schudden, een van de top pro's toen ik
    zelf net bezig was met de eerste gewichtjes. Ook Berry DeMey komt straks naar deze wedstrijd kijken, top..met Berry heb ik af en toe weleens contact en top om hem daar straks ook te zien.
    sportstudiolochem
    Life is a Challenge
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/01 20:26:42 (permalink)
    Leuke en attente waardering dat Juliette Bergman namens de NBBF bond ons een oorkonde uitreikt tijdens de Juliette Bergman Classic in Schiedam. Mooi aandenken. Voor mij een uitdaging om tijdens deze wedstrijd mij te meten met de mannen op het podium (blijf voorlopig in de zaal staan, ben nog niet klaar ) voor mijn toekomstige wedstrijd. Juliette wie weet doe ik volgend jaar mee.
    sis
    NO Sissy !!
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/03 20:25:04 (permalink)
    Namens Dave Hawk een fotootje van Tony Pearson:

Attached Image(s)

sis
    NO Sissy !!
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/03 20:26:20 (permalink)
    Hoe recent is dat plaatje? Bovenlichaam ziet er goed uit!
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/03 20:46:17 (permalink)
    sis

Hoe recent is dat plaatje? Bovenlichaam ziet er goed uit!

Bedankt voor het plaatsen Sis !.
    De foto is zeer recent omdat hij in voorbereiding is op een aantal gastoptredens in Europa, waaronder op de Juliette Bergmann Classic dus...53 jaar en nog
    steeds in zeer goede shape moet ik zeggen.
    post edited by Dave Hawk - 2010/10/04 12:19:57
    sis
    NO Sissy !!
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/03 20:48:05 (permalink)
    You're welcome, en vandaar ook, zijn leeftijd zou je hem niet geven zo!
    Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/04 12:01:38 (permalink)
    Geweldige bb-er en masterposer in de jaren tachtig en negentig, kan me hem nog goed herinneren. Hele nette shape nu, hoorde van Juliette Bergmann dat hij waarschijnlijk ook weer een wedstrijd gaat pakken. Ik zal eens kijken of ik een foto ergens kan vinden uit zijn top tijd toen hij 3 a 4 pro wedstrijden per jaar draaide.

sis
    NO Sissy !!
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/04 18:58:31 (permalink)
    En ja, dat is je gelukt.

Attached Image(s)

Dave Hawk
    Re:31 oktober uitreiking oorkonden op de Juliette Bergmann Classi 2010/10/04 20:00:01 (permalink)
    Bedankt Sis !.

De laaste foto is een recenteknipoog.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0