6 maanden na verzwikte pols opnieuw trainen: wat wel & wat niet?

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
sis
NO Sissy !!
Re:6 maanden na verzwikte pols opnieuw trainen: wat wel & wat nie 2012/06/13 23:22:12 (permalink)
0
Ahja, dan is het een hele uitdaging om hem te kunnen. 
Espi
meten = weten!
Re:6 maanden na verzwikte pols opnieuw trainen: wat wel & wat nie 2012/09/27 20:21:16 (permalink)
0
Kleine update (na uitbarsting Harold's logje).
Pols is vrijwel geheel genezen, kan 'm weer bijna maximaal belasten.. althans, zo lijkt het, want er is nog wel een zeurderig gevoel zodra ik dat doe.
Quervain (aan de duim) is vrijwel verdwenen
Vervelender is dat triggerfinger onverminderd problematisch is : mijn nieuwe fysio/dryneedling therapeut (zelfde als van SheRu) heeft resoluut geadviseerd om alles te laten vallen waar grip bij nodig is voor rechts.
Overigens heeft ze het opgegeven om de triggerfinger te verhelpen, dat is gewoon eigenlijk een kwestie van opereren (en sparen voor iemand die 2 wkn mijn plek inneemt om het bedrijf te laten doorgaan). Wel is ze met de enorm problematische rechterschouder bezig. Die is zo erg dat bijv met 1-armige OH squat (jaja, nieuw schema van New Rules of Lifting for Women is echt ronduit 'bedacht' ) , ik links met 3 vingers in de neus 8kg  x 10 hh doe en rechts 3kg maar 2x omhoog kreeg voor ik stekende pijn in schouder krijg.. gelukkig was dat de keer erop beter, maar meer dan 3 kg.. neuh!
Grrr.... wat een ellende als je eigenlijk het liefst zwaar had willen tillen.
ALs iemand nog tips heeft , houd ik me aanbevolen.. maar iig is dit naast drukte met werk, een van de redenen dat ik bijna niets meer schrijf hiero...
sis
NO Sissy !!
Re:6 maanden na verzwikte pols opnieuw trainen: wat wel & wat nie 2012/09/27 20:27:41 (permalink)
0
Misschien je vent vragen om de bestellingen in te pakken en weg te brengen, zodat je zelf het computerwerk kunt doen na de operatie? Dan loopt je bedrijf in ieder geval een beetje door blij 
Espi
meten = weten!
Re:6 maanden na verzwikte pols opnieuw trainen: wat wel & wat nie 2012/09/27 21:01:41 (permalink)
0
Da's eigenlijk ook een beetje het plan, althans, hij werkt part-time elders dus dan zou hij zijn tijd anders gaan verdelen (alle dagen maar dan korter en/of vrij nemen). Maar computerwerk blijft nodig.. wat dat betreft is er stemgestuurde software voorhanden, dat moet ik dan natuurlijk vóór die tijd onder de knie krijgen.
Toevallig net een paar dagen voor de verkiezingen met journaliste gesproken die haar beide polsen in het verband had en bij navraag bleek dat ze aan allebei was geopereerd en.. uiteraard stemgestuurde software gebruikte.
Vraag me wel af of dat ook werkt met zulke complexe dingen als ik doe .. in Word wat tikken via de stem is simpel zat,maar database/spreadsheet werk??
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0