Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag

Author
McCormick
Light Weight
2009/10/13 21:58:19 (permalink)
0

Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag

Hallo,

Ik heb een voedingsschema in elkaar gezet en vroeg me af of er enige verbetering in zit?

Ik ga trainen voor spierconditie, kracht en wil rustig zakken in het vet %.

Op deze onderstaande link kan je het downloaden.

http://www.netpulzzz.nl/voedingschema.zip

Ik ontvang graag tips en advies om het nog efficienter te maken!

Groetjes McCormick

6 Replies Related Threads

Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    RE: Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag 2009/10/13 22:06:29 (permalink)
    0
    McCormick
    Light Weight
    RE: Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag 2009/10/13 22:08:04 (permalink)
    0
    kijk dat kreeg ik niet voor elkaar!

hartelijk dank
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag 2009/10/14 17:16:29 (permalink)
    0
    Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit! Ik dacht een paar keer.. "waar zijn de vetten" of "waar is het fruit" maar dan stond dat toevallig net bij de volgende maaltijd. Ik weet niet hoe je voorheen hebt gegeten maar de meeste voeding heb je nu overdag, het zou kunnen dat je in de avond wat trek krijgt op deze manier, het is een kwestie van uitproberen. En je haalt nog aardig wat van je eiwitten uit shakes, je zou nog kunnen kijken of je meer andere bronnen kunt combineren.

Je behoefte van 3200 kcals, had je die ook vooraf berekend?
    delfiee
    Heavy Weight
    RE: Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag 2009/10/14 17:21:39 (permalink)
    0
    Ik zie dat je voor je training halfvolle melk drinkt en na je training magere , waarom heb je hiervoor gekozen?
    McCormick
    Light Weight
    RE: Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag 2009/10/14 18:59:43 (permalink)
    0
    ORIGINEEL: sis

Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit! Ik dacht een paar keer.. "waar zijn de vetten" of "waar is het fruit" maar dan stond dat toevallig net bij de volgende maaltijd. Ik weet niet hoe je voorheen hebt gegeten maar de meeste voeding heb je nu overdag, het zou kunnen dat je in de avond wat trek krijgt op deze manier, het is een kwestie van uitproberen. En je haalt nog aardig wat van je eiwitten uit shakes, je zou nog kunnen kijken of je meer andere bronnen kunt combineren.

Je behoefte van 3200 kcals, had je die ook vooraf berekend?

Ik had gerekend op een 3000-3200, inpricipe op onderhoud, zodat ik met trainen het verbrand en niet omdat ik te weinig eet.

Dit is de eerste keer dat ik een schema voor voeding ga gebruiken dus moet nog even kijken waar de valkuilen zijn. Zoals jij ook had opgemerkt is het meeste voedsel overdag. Ik moet er even achter komen of ik trek krijg 's avond dan moet ik hem eventueel aanpassen. Idem met de shakes, ik wil even kijken of ik inderdaad in de loop der tijd meer variatie erin kan bouwen om minder op shakes te leven en meer op "echt" voedsel.

ORIGINEEL: delfiee

Ik zie dat je voor je training halfvolle melk drinkt en na je training magere , waarom heb je hiervoor gekozen?

Dit is een foutje van me geweest, moet beide magere melk zijn. Deze staan onder elkaar dus dat was het probleem. Dit was mezelf nog niet eens opgevallen haha.
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    RE: Advies/Tips op mijn voedingsschema? ik hoor ze graag 2009/10/14 19:18:22 (permalink)
    0
    gewoon volle melk drinken euh McCormick of rauwe melk en op tijd morgen maf!maf! dan kan ik tenminste weer eens niks doen.
    Jump to:
    © 2021 APG vNext Commercial Version 5.0