Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje...

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
spinningrom
Heavy Weight
2011/07/14 18:13:53 (permalink)
0

Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje...

Hey all,
ben op zoek naar alle mogelijke oefeningen waar biceps aangesproken worden als primary of secundary target, gaande van pull-ups tot isolates, door iedereen gebruikt tot exotisch-lachwekkend, met dumbbells, barbell, bodyweight of desnoods je vriendin als gewicht..  Alles waar je maar op kan komen
Heb al een lijst van 70+ variaties, maar heb er nog een paar nodig.
SHOOTT!!

27 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 18:34:06 (permalink)
    0
    En je hebt er al 70? super blij 

Euh... nou... hammer curl terwijl je op je tenen balanceert, dan is het een soort van divided-fullbody (ter plekke verzonnen dat laatste). 

Xtreme
    border whore
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 19:14:34 (permalink)
    0
    hammer curls FTW super blij
    heerlijk om de boel vol te pompen !

Concentration Curls  vind ik ook heerljk......
    spinningrom
    Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 19:55:34 (permalink)
    0
    Hey, heb al een 10-tal hammer curl-variaties, 5-tal concentrations... Maar die van sis wil ik nog wel in het lijstje opnemen, al is het om het ding de naam 'Sissy Hammers' te kunnen geven super blij . Laat maar komen!
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 20:35:44 (permalink)
    0
    Waar is Dave Hawk? Ik wil hem wat influisteren..

Ik heb ook een eigen oefening!    

Je hebt ook zo'n variant waar je op een bankje ligt en de curl nog wat doortrekt in de beweging met je armen gebogen (anteflexie).  
    Xtreme
    border whore
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 20:45:21 (permalink)
    0
    sis

Je hebt ook zo'n variant waar je op een bankje ligt en de curl nog wat doortrekt in de beweging met je armen gebogen (anteflexie).  

Spider curls ?
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 20:54:34 (permalink)
    0
    Oh verrek, da's ook met een bankje blij maar ik bedoelde dat je op je rug ligt. 

Deze bedoel jij:

spinningrom
    Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 21:02:16 (permalink)
    0
    Sis, bedoel je de variant in filmpje vanaf 0'40" (of de flat bench-variant ervan)?
    http://www.youtube.com/watch?v=0AhV0ZiwrPE
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/14 21:44:19 (permalink)
    0
    Die lijkt erop. Zoals ik hem ken is hij met de cable en dan maak je dezelfde beweging maar dan met de handvaten van de cable in je handen. Voeten naar het kabelstation gericht en de kabel gaat vlak over je lichaam heen. 
    3XL
    Senior Moderator
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/15 07:57:19 (permalink)
    0
    spinningrom alle mogelijke oefeningen waar biceps aangesproken worden als primary of secundary

Alles waar je maar op kan komen
    maar heb er nog een paar nodig. 

Kijkend naar het dik gedrukte, sec. functie van de biceps is schouderflexie/adductie. Heb je dit soort oefeningen ook in je lijst staan (maw alle press-, flye varianten)
    spinningrom
    Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/15 10:04:14 (permalink)
    0
    sis, niet zeker of ik je helemaal snap, maar het geeft me weer wat idee'tjes.
    3XL: had er nog niet op die manier over nagedacht,... Met 'secundary' bedoelde ik dan vooral de pull-up-varianten... Maar ook dit doet me nadenken. Thanx!

Iemand een praktisch haalbare suppinatie-oefening?
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/15 10:44:57 (permalink)
    0
    Chinnen blij
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/15 12:27:18 (permalink)
    0
    Texas Arm Wrestler Curls?

En je project: Biceps.be?
    3XL
    Senior Moderator
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/15 19:13:00 (permalink)
    +1 (1)
    spinningromIemand een praktisch haalbare suppinatie-oefening?

Supp.curls met  Thors Hammer of zelf laadbare dumbells die je maar aan 1 kant laad (pink). Je kan trouwens ook een gewone dumbbell ongelijk vasthouden (hand zo dicht mogelijk naar de duim kant).

spinningrom
    Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/19 15:39:43 (permalink)
    0
    SheRu: not :p
    3Xl: thx

More?
    spinningrom
    Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/26 11:33:32 (permalink)
    0
    Heb al enkele goeie ideetjes opgepikt. Keep it coming!

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/26 22:41:45 (permalink)
    0
    spinningrom
    Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/27 12:12:21 (permalink)
    0
    SheRu, is dit een echte site? lijkt zo 'fake'.. En er staat iets van update gaande..
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/07/27 12:20:45 (permalink)
    0
    Nee, ik ben nog steeds aan 't gokken naar je o zo geheime projectje, en verzon die link gewoon. Wist ik veel dat 'r een site aan vast hing.
    RamonEnrico
    Super Heavy Weight
    Re:Alle mogelijke biceps-oefeningen nodig voor nieuw projectje... 2011/08/09 13:37:18 (permalink)
    0
    Zag een keer een biceps curl met 2 personen en een handdoek. 1 persoon bicep curlt en de ander biedt weerstand, als diegene die bicep curlt omhoog is, doet de ander een soort tricep pulldown en biedt die ander weerstand. Geen idee hoe dit heet! Het was van een of andere gevangenis workout.
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0