Beginners routine

Page: << < ..678 > Showing page 7 of 8
Author
hellside
Feather Weight
RE: Beginners routine 2009/08/19 12:11:22 (permalink)
0
hallo

ik ben nieuw in de krachtsport.
het schema lijkt me goed maar ik heb een basis krachtstation en halters is dat genoeg?
weet ook iemand waar ik traingsschema's kan vinden en oefeningen voor bij ee krachtstation?

groeten hellside!!
Marco
Professor Marco
RE: Beginners routine 2009/08/19 12:46:12 (permalink)
0
Hallo Hellside,

Wat voor krachtstation heb je? Meestal krijg je er een boekje bij waar allemaal info op staat, over welke oefeningen je allemaal daarop dus kunt doen.
Je hebt een halter met schijven? daarmee kun je al een heleboel doen.  heb je ook een squatrek of dergelijke?

Maar stel je eerst eens even rustig voor in het "stel je voor'' afdeling hierop het forum.
hellside
Feather Weight
RE: Beginners routine 2009/08/19 15:42:44 (permalink)
0

beste ik heb e toestel 2dehands gekocht geen boekje meer bij ? is nog in zeer goede staat is een nordic fitness studio 3000xt.
Marco
Professor Marco
RE: Beginners routine 2009/08/19 23:17:28 (permalink)
0
Ik heb effe zitten googlen, maar daar werd ik niet veel wijzer van.

Lattpuldown en flys zijn iig de oefeningen die je ermee kunt doen, en mischien een pushdown variant.
Hoeveel kilo aan gewichten zit erop dat ding? 50 kilo volgens mij toch?
Dan ben je zo uitgekeken op het apparaatje. super blij

Je had beter een Powerrack kunnen aanschaffen!!

Met die barbell/halter kun je al een heleboel oefeningen doen iig.
Op deze site  http://www.exrx.net/Lists/SearchSite.html  kun je de oefeningen intikken die hier op de beginners-routine staan, dan krijg je vanzelf te zien welke oefeningen je kunt doen en welke niet. Iig kun je met die barbell/halter al een hoop van de oefeningen doen die op de beginnersroutine staan + die lattpuldown met die machine en eventueel een pushdown variant.

Succes!!
post edited by Marco - 2009/08/19 23:27:40
delfiee
Heavy Weight