Beste Pre-workout?

Author
Luuk11
Light Weight
2012/10/08 20:49:13 (permalink)
0

Beste Pre-workout?

Hallo beste mensen,

Mijn broer sport, net als mij, vrij intensief om spieren te trainen. We hebben het liefst mooie grote spieren, met veel kracht, vandaar dat wij een pre-workout willen.

Welke van deze http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/ pre-workouts denken jullie dat het beste is?
Graag onder de €40,- (We gebruiken nu Assault Farm van 30euro)

Even nog een vraagje voordat ik het vergeet: Moet ik mijn Whey Perfection (proteine shakes) vóór het trainen, of erna nemen? Ik neem dus Whey Perfection en deze pre-workout. Ik heb dit eens in de sportschool aan wat mensen gevraagt, maar de ene zegt voor het trainen, de andere erna, dus ben beetje verward.

Alvast bedankt!
post edited by Luuk11 - 2012/10/08 21:15:06

6 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re:Beste Pre-workout? 2012/10/08 21:44:44 (permalink)
    0
    Heel, heel, héél eerlijk? Zo lang je nog niet serieus met je voeding bezig bent is zo'n supplement zonde van je geld blij 

Shakes neem ik zelf niet, wel neem ik zo nu en dan BCAA na een training. Als ik het wel zou nemen dan zou het bij voorkeur zijn na een training op nuchtere maag maar dat hangt ook een beetje van je persoonlijke doelen af. 
    Luuk11
    Light Weight
    Re:Beste Pre-workout? 2012/10/08 22:07:11 (permalink)
    0
    Maar welke zou het beste zijn als ik wel op mij voeding zou letten? Ik hoor dat de no-xplode goed is, maar die is ook erg aan de prijs verdrietig
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Beste Pre-workout? 2012/10/09 07:57:13 (permalink)
    0
    Ik gebruik dat soort dingen niet, heb wel een vaag plan om met creatine, ribose en magnesium te experimenteren, maar al die producten op die site schreeuwen stuk voor stuk dat ze de beste zijn. NO-xplode is dat dat spul waarvan je huid gaat tintelen? Dan heeft het in ieder geval effect, maar ik kan niet inschatten of dat het gewenste effect is. Misschien zijn er andere mensen hier die er wel ervaring mee hebben.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Beste Pre-workout? 2012/10/09 08:20:58 (permalink)
    0
    No-explode heeft beta-alanine als één van z'n ingredïenten. Tintelen kan bij beta-alanine voorkomen tijdens 't stacken. Tja.. 

Heb recent ook gewoon onderzoek gelezen dat je met een goede combi van KH/eiwitten evenveel bereikt, en voor de pep er nog wat caffeïne ofzo in kan tikken als je er goed tegen kan. Waarom wil je een workout booster gebruiken?  Ken genoeg jongens die er een nemen, overigens (ik kan er niet zo goed tegen, geloof ik) maar je kan 't geld ook in meer eiwitten/eten steken. 
    Luuk11
    Light Weight
    Re:Beste Pre-workout? 2012/10/09 12:22:50 (permalink)
    0
    Ik gebruik nu assault musclepharm, daarvan gaat mijn gezicht ook tintelen, dat is niet zon problem, maar zoals sis al zegt, ze zeggen allemaal dat ze de beste zijn, en heb op een ander bodybuilt forum ook gehoort dat ze no-xplode erg goed vinden, maar ze hadden de assault musclepharm niet gebruit of getest
    Optimus
    Heavy Weight
    Re:Beste Pre-workout? 2012/10/27 12:39:11 (permalink)
    0
    Ik heb assault en no-xplode gehad, maar ik vind no-xplode veel beter. Eigenlijk vooral omdat het veel langer meegaat.  Ik heb laatst assault gekocht, daar zit een maatschep bij maatje schofel. En die pot is binnen no time leeg en zat maar half vol .

Maar daarnaast ook het gevoel, maar dat moet je zelf ervaren. Veel verschil tussen beide heb ik niet opgemerkt. Dus vooral uit economisch oogpunt raad ik no-xplode aan. Zou leuk zijn als je je eerste ervaringen even post. Ben wel benieuwd hoe jij/jullie dat ervaart/ervaren. Ik ben er heel enthousiast over super blij
    Jump to:
    © 2022 APG vNext Commercial Version 5.0