Bij deze: ik ben Misty!

Author
Missmisty
Feather Weight
2009/01/04 19:51:44 (permalink)
0

Bij deze: ik ben Misty!

Hoi!

Ik ben Misty, jongedame van 27 uit Brabant. Ik ben hier eerder actief geweest, ook onder een andere naam.

In het verleden heb ik erg fanatiek gesport, was mijn BMI 22, en vetpercentage ongeveer 22%. Mijn hartslag in rust van 60.

Nu door het stoppen met roken en een flinke blessure (zeer langdurig, gevolgd door een operatie en weken rolstoel gebonden)  is het een BMI van 27 en een vetpercentage van 35%, hartslag in rust is 75/80.

Jullie snappen dat hier heel veel werk aan de winkel is.

Nu kan ik pas net wat fietsen en lopen, de rest moet ik ook met behulp van fysio en veel oefeningen gaat uitbreiden.

Ik ga er in elk geval weer voor en zal jullie hulp en advies hard nodig hebben!!

16 Replies Related Threads

violette
    Super Heavy Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:02:57 (permalink)
    0
    Welkom Misty! Hoe kwam je aan die blessure?
    kalajengkin
    voorheen lightweight :P
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:05:44 (permalink)
    0
    Welkom!
    Missmisty
    Feather Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:14:05 (permalink)
    0
    @ Violette
    Ik heb al heel lang knieklachten (z'n 14 jaar), dit was mn 3e operatie. Het is zeg maar een afwijking van mezelf. Telkens heeft het tijdelijk geholpen. Zo'n 2 jaar geleden moest ik stoppen met sporten vanwege de klachten. Nu ga ik er vanuit dat het goed is en dat ik als ik klaar ben met revalideren er weer volop tegenaan kan!
    violette
    Super Heavy Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:17:02 (permalink)
    0
    Oef, dat zal niet meegevallen zijn hmmm zal wel Nah, veel plezier met trainen en op dit forum! blij
    Marco
    Professor Marco
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:18:06 (permalink)
    0
    welkom hier!!
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:21:22 (permalink)
    0
    Welkom terug, onder welke andere naam ben je hier nog meer geregistreerd? Ik zie alleen je oorspronkelijke voorsteltopic klik  blij

Maar dat is een behoorlijk traject geweest, met al je beperkingen, operaties en zelfs in een rolstoel beland! Fijn dat je er weer bovenop bent, en ook nog gestopt met roken, knap hoor!

Als ik zo vrij mag zijn: loop niet te hard van stapel, ik begrijp dat je zo snel mogelijk je doel wilt bereiken maar korte termijn werk loopt zelden goed af, je kunt je beter op de lange termijn richten en stapsgewijs zaken veranderen.

Veel succes alvast
    Missmisty
    Feather Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:36:56 (permalink)
    0
    Hey sis!

Wat grappig, mijn 'oude' voorsteltopic, het is daarna nog een hele tijd goed gegaan en toen begon die knie weer, erg balen.
    Dus ik KAN ook niet te hard van stapel lopen...haha...ik kan pas net lopen!
    Ik kan gelukkig al fietsen, dat doe ik nu elke dag 5 min langer om te kijken wat er gebeurt, maar ik heb gewoonweg rotoefeningen van de fysio, die ik niet kán, dat is nogal frustrerend vind ik zelf.

En mijn oude naam zou volgens mij sandra_k_bee moeten zijn, maar dat email adres is vervallen. En dat is ook echt een oude naam!
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:52:42 (permalink)
    0
    Welkom hier!
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 20:58:45 (permalink)
    0
    Ik zie het, sandra_k_bee bestaat ook nog, je bent bijna een bezoeker van het eerste uur, meid blij

Ik zal die oudste laten vervallen, en als je niet meer kunt inloggen om wat voor reden dan ook, kun je ook altijd een mailtje sturen via de "Contact" button boven aan het forum.

En heb je dat wel aan de fysio voorgelegd, dat die oefeningen niet lukken, misschien kan hij/zij wat aanpassen voor je?
    Wreckless
    Super Heavy Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/04 21:02:10 (permalink)
    0
     terug hier Misty, veel plezier op ons forum en succes met
    twirre
    E621
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/05 20:33:58 (permalink)
    0
    Hoi Misty, Welkom en succes!!!
    Missmisty
    Feather Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/05 20:47:02 (permalink)
    0
    Nou een bezoeker van het eerste uur wow! Was het forum toen net nieuw? Nee toch?
    Maar goed dat je die hebt laten vervallen, ik hou het wel gewoon lekker bij deze!

De oefeningen zijn een kwestie van: tanden op elkaar en lekker doen. Tja die pijn moet ik even doorheen.
    Mijn kraakbeen is helemaal ruw, omdat ik 8 weken in het gips heb gezeten en al ruim 3 maanden niet door mn knieen ben gegaan.
    En nu moet ik mn extra kilo's ook nog meenemen...haha....en ik moet nog op 1 been ook nog!
    Dus dat doet zeeeeeeeeeeeer!

Maar ik kan al een centimetertje of 2 verder dan gister!

sis
    NO Sissy !!
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/05 21:46:17 (permalink)
    0
    We bestonden toen een maandje of 10 blij

En dat klinkt pijnlijk, dat ruwe kraakbeen! Door beweging zou dat weer glad moeten worden zeker? Die 2 cm is een goed stapje en ik denk dat je het ook met kleine stapjes moet realiseren  
    spike
    Sailors lady
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/05 21:48:30 (permalink)
    0
    welkom Misty
    Missmisty
    Feather Weight
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/11 11:17:59 (permalink)
    0
    @sis, inderdaad, dus dagelijks pijnig ik mezelf. helaas zit hier nog geen drastische verbetering in. 
    teddybeerke
    hug on own risc
    RE: Bij deze: ik ben Misty! 2009/01/11 11:44:17 (permalink)
    0
    Welcome back
    Jump to:
    © 2023 APG vNext Commercial Version 5.0