Black bean salad

Author
josja
Super Heavy Weight
2012/01/06 20:00:08 (permalink)
0

Black bean salad

Voor SheRu, het recept: 

Kook eerst wat quinoa en laat afkoelen, volgens mij had ik een gram of 40. Laat een blik zwarte bonen uitlekken en spoel ze even af. Bonen in schaaltje doen, mengen met afgekoelde quinoa. Dan aanmaken met een beetje olijfolie, citroensap, zout, zwarte peper en eventueel een bosuitje of een rood uitje erbij. 

Snij een avocado in blokjes en meng door de salade. Klaar! Simpel maar erg lekker. Kan vast ook wel wat feta ofzo doorheen, lijkt me ook heerlijk. Of een paar tomaatjes. 

Voor meer van dit soort recepten (want helaas, niet van mezelf) check ohsheglows.com! 
Oeps, vergeet ik zowaar een van de belangrijkste dingen, er moet ook nog wat komijn door de dressing, maakt het net af blij 

3 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Black bean salad 2012/01/06 20:06:35 (permalink)
    0
    KOMIJN!!! 
    josja
    Super Heavy Weight
    Re:Black bean salad 2012/01/06 20:07:48 (permalink)
    0
    Jaaaa, die paste er uitstekend bij blij 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Black bean salad 2012/01/06 21:28:53 (permalink)
    0
    Ik vind dat ook wel genoeg quinoa. Op de verpakking staat 75 gram per persoon maar dat is zeker voor als je echt alleen quinoa eet want met de rest van een maaltijd erbij krijg ik dat niet weg he. 

Klinkt lekker, ik ga het een keer proberen. Lijkt me ook wel een handige lunch, alleen dan wel de avocado ongeschild meenemen naar mijn werk en op het laatst erbij doen blij 
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0