Body&Fitness Forum 'Night Seminar' LIVE RADIO 12-11-2010 !!!!

Page: < 12345.. > >> Showing page 2 of 7
Author
Marco
Professor Marco
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/20 12:39:20 (permalink)
Ik heb het in mijn agenda gezet, ga luisteren via de live stream!

Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/21 18:43:58 (permalink)
Even een nieuwtje, we weten niet of het realiseerbaar is maar we gaan bekijken of we ook een livecam kunnen realiseren, zodat alle activiteiten ook op beeld te volgen zijn voor alle liefhebbers. Op zich een leuke uitdaging om te kijken of dit ook mogelijk is........hierover komende weken meer....
sis
NO Sissy !!
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/21 21:06:36 (permalink)
Oh, super als dat ook nog lukt, een cam!
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/22 12:23:52 (permalink)
sis

Oh, super als dat ook nog lukt, een cam!

Ik heb zelf helemaal geen kijk op dat soort dingen maar volgens de technische jongens van Deventer Radio moet het e.a. mogelijk zijn als de upload omhoog
gaat van de aansluitingen rond de sportschool. Chris is al volop aan het informeren omdat proberen te realiseren want dat zou natuurlijk wel heel gaaf zijn, dan is alles gewoon in beeld te volgen, interviews, seminairs, trainingen en misschien nog wel een gastoptrden dan ofzo voor de late liefhebbers.
Even afwachten of het lukt, zou een mooie extra zijn....
teddybeerke
hug on own risc
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/22 14:30:27 (permalink)
Gaan er mensen van het forum hier naartoe??? (buiten hermke,dave en chris)
sportstudiolochem
Life is a Challenge
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/22 17:56:06 (permalink)
Wij hopen wel dat er atleten van buitenaf ook hiernaar toe komen. Dus zeker ook van het Forum. In ieder geval bestaat er voldoende belangstelling naar aanleiding van de info die ik heb binnengekregen via sportstudiolochem.
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/22 19:29:08 (permalink)
sportstudiolochem

Wij hopen wel dat er atleten van buitenaf ook hiernaar toe komen. Dus zeker ook van het Forum. In ieder geval bestaat er voldoende belangstelling naar aanleiding van de info die ik heb binnengekregen via sportstudiolochem.

Yep, alle liefhebbers zijn welkom...natuurlijk komen er een hoop jongens die al in de gym van Chris trainen maar we willen juist ook ruimte creeren voor
liefhebbers die gewoon eens willen komen kijken, trainen, vragen stellen etc., dat kan allemaal en iedereen is van harte welkom !. Mail even met de
sportschool info@sportstudiolochem.nl of bel Tel. 0573-255570. Het is een unieke nacht dus willen we dat daar zoveel mogelijk liefhebbers deel van uit
kunnen maken
misteraad
Feather Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/22 19:55:51 (permalink)
Een gast optreden ? Wie gaat dat doen haha Arnold..?super blij
Gert
The Sniper
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/22 21:12:23 (permalink)
...heb er misschien helemaal overheen gelezen maarrehhhhh.....waar wordt die uitzending opgenomen? In de studio bij RTV Deventer of ergens in de sportschool in Lochem?
Gert
The Sniper
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/23 11:46:47 (permalink)
.....lees op een ander forum dat de uitzending vanuit de sportschool in Lochem is......dat is niet zover van waar ik woon, misschien kom ik wel effe kieke.....
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/23 12:05:05 (permalink)
Kieke...................??? Vind eigenlijk dat jij als veruit de allerbeste bodybuildingfotograaf van nederland uitgenodigd moet worden voor de tafelseminar en ik denk dat jij verder ook nog wel het een en ander zinnigs te melden hebt over de bodybuildingsport in het algemeen!!!

Robbert hint hint hint
Guest
Middle Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/23 15:49:26 (permalink)
Mooooi dit, goed initiatief en een compliment voor de jongens die dit van grond hebben gekregen !.

We gaan het in de agenda zetten.
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/23 20:07:27 (permalink)
Hermke

Kieke...................??? Vind eigenlijk dat jij als veruit de allerbeste bodybuildingfotograaf van nederland uitgenodigd moet worden voor de tafelseminar en ik denk dat jij verder ook nog wel het een en ander zinnigs te melden hebt over de bodybuildingsport in het algemeen!!!

Robbert hint hint hint

Zekersssss, dat spreekt voor zich....Gert is zeker welkom en er zit zeker een leuk tafelseminair voor hem in de planning !.
Deventer T.V. gaat trouwens ook opnamens maken en ik denk dat zij ook wel even met Gert wil babbelen of hem aan het werk willen zien.

Gert pm is onderwegknipoog.

teddybeerke
hug on own risc
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/25 08:04:51 (permalink)
Dit gaat de hele goede kant op!!!
misteraad
Feather Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/25 16:53:32 (permalink)
goed bezig kerel!
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/29 12:45:19 (permalink)
Mijn eigen site (www.robberts-tripple.nl) heeft ook een giga update gehad, er is o.a. een hele sectie bijgekomen over de challenge en er valt ook al het e.a. te vinden m.b.t. de 'Night Seminar', via een link kan b.v. ook via mijn site de radio uitzending worden beluisterd op 12 november a.s.. Dank aan Jeroen Vermeer van VMMP, die mijn site altijd
zorgvuldig van updates voorziet.
Guest
Middle Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/02 15:59:32 (permalink)
Heeeyyyy nieuwe info, goede update Robbert

gr. Peter
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/02 20:09:45 (permalink)
Guest

Heeeyyyy nieuwe info, goede update Robbert

gr. Peter

Peter...ik blijf mijn best doen alles up to date te houden, gelukkig zet Jeroen Vermeer van VMMP het er allemaal op want daar heb ik echt geen
kaas van gegeten, ha, ha, hasuper blij.
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/03 19:36:49 (permalink)
Jeroen Schoppema, DJ van Deventer Radio zal de 'Night Seminar' presenteren.
Jeroen is een prominent gezicht van de radio zender en presenteert o.a. iedere dag een populair ochtend programma.

Verder komen er vanaf deze week jingels op Deventer Radio, waarop ze de 'Night Seminar' aankondigen. Het draaiboek ziet er goed uit en zit propvol bodybuilding, tussen de radio onderwerpen door maakt Deventer T.V. opnamen en interviews. Ook hebben al meer media interesse getoond en wie weet duikt er daarvan ook nog iemand op.

Mooi hoe alles loopt want alles loopt snel en zonder problemen, compliment aan Deventer Radio/T.V., Body&Fitness Forum, gasten/atleten en Sportstudio Lochem.

sis
NO Sissy !!
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/03 19:44:49 (permalink)
en de stream is ook al getest en werkt.
Page: < 12345.. > >> Showing page 2 of 7
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0