Body&Fitness Forum 'Night Seminar' LIVE RADIO 12-11-2010 !!!!

Page: << < ..67 > Showing page 6 of 7
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/14 23:21:48 (permalink)
Leuk al die reacties, zelfs op andere fora, in mijn mailbox etc....misschien dat we volgend jaar weer een 'Night Seminar' kunnen opzetten want het is leuk als we wat kunnen blijven toevoegen aan de sport en het samen kunnen doen met de leden hier.

Komende maanden wil ik eens kijken met het forum, sponsors etc. wat we volgend jaar gaan doen. Ik heb wel een paar ideeen maar het blijft altijd kijken of het haalbaar is, kwa tijd etc. die je er in moet steken en of anderen je daarbij willen helpen, want alleen trek je het niet bij de meeste projecten.
teddybeerke
hug on own risc
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/15 08:36:42 (permalink)
Het was inderdaad leuk Robert-jan.
Dit zijn mooie promoties voor onze sport
Als we kunnen helpen doen we dat graag.
Chris: je hebt echt een keitoffe en hardcore sportschool heb me echt uitgeleefd op je panatte free weights met borst en rug
Hermke: was echt jammer dat je er niet bij was maar kan altijd gebeuren want je hebt ook een groot hart voor de sport.
Hopelijk volgende keer wat dichter ;-)
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/15 11:39:42 (permalink)
Als we wat tijd over hebben, komt er vast wel weer iets leuks uit de hoge hoed, nu eerst eens een aantal maanden rustig alleen maar trainen en eens wat opties bekijkenknipoog. Tof dat er door zoveel mensen ook geluisterd is, dat kun je alleen maar hopen als je zo'n 'Night Seminar' start.
forceman
the old ironeater
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/15 13:19:18 (permalink)
ben idd ook nog aan het namijmeren erover
Dave, idd veel rexspect dat je al zo'n inittiatieven uit je mouw schudt hoor!
en Chris, het id idd een zeer toffe, mooie sportschool, modern en toch hardcore, die panattimachines kende ik niet, maar k moet zeggen , erop trainen geeft meer hetzelfde efect als trainen met losse gewichten, dan bv de technogymmachines in onze fitnes, die vind ik niet zo geschikt voor BB, en als teddybeerke en ik es samen trainen vliegen we er altijd goed in he

Guest
Middle Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/15 15:50:58 (permalink)
Hier ook geluisterd en gekeken, wel maar tot 1.30 uur.
Was leuk om te zien en te horen.

Marco
Professor Marco
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/15 15:51:47 (permalink)
Vergeten in te loggen, maar dat was ik dus.
Guest
Middle Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/16 16:58:39 (permalink)
Top wat jullie hebben opgezet mannen, ik heb het gehoord en gezien...mooi initiatief !.

De mannen uit Borculo
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/18 19:52:11 (permalink)
Prijswinnaar van de 'Night Seminar': Chris Wemer
                                                          Oosterwolde (Fr.)
sis
NO Sissy !!
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/18 20:44:19 (permalink)
Gefeliciteerd namens de feestcommissie
Guest
Middle Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/18 23:11:21 (permalink)
het was erg tof,ondanks slecht weer ,teddybeerke vroeg me mee en ik had geen minuut spijt.Hopelijk voor herhaling vatbaar
Guest
Middle Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/19 15:42:19 (permalink)
Guest

het was erg tof,ondanks slecht weer ,teddybeerke vroeg me mee en ik had geen minuut spijt.Hopelijk voor herhaling vatbaar

Mooi dit soort initiatieven, kunnen we dit nogeens verwachten, misschien ook in Belgie ?, ondanks dat het nu ook overal te ontvangen viel. Gaaf om ook eens die atleten te ontmoeten en info met het uit te wisselenknipoog.
sportstudiolochem
Life is a Challenge
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/19 17:55:09 (permalink)
Weer een geslaagde Operation van Heeckeren. Sfeer was Top. Veel positieve reacties gehad. Voor herhaling vatbaar. Bij deze wil ik alle luisteraars, kijkers, bezoekers, atleten en degenen die het mogelijk hebben gemaakt dit project te realiseren, bedanken. Zonder jullie was dit ook niet mogelijk geweest.
Proberen volgend jaar weer met iets boeiends te komen.
sportstudiolochem
Life is a Challenge
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/19 18:05:27 (permalink)
Nog wat. Mij werd gevraagd welke atleet ik die avond de beste vond. Nou ik heb op "Karoun"gestemd vond ik die avond de beste man.
teddybeerke
hug on own risc
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/19 19:05:38 (permalink)
die man van 72 verdiende ook een grote pluim
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/19 19:58:47 (permalink)
teddybeerke

die man van 72 verdiende ook een grote pluim

Klopt, Jan onze communicatie-man...dat is een verhaal apart, traint gewoon 4x p.w., geen grammetje vet...het is jammer dat we hem niet iets
zwaarder mogen maken anders was hij een echte master.
forceman
the old ironeater
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/19 20:55:15 (permalink)
ja, die man heeft mij ook een enorme boost gegeven, ik voel me soms een buitenbeentje ind e sport, omdat ik pas aan 42j begonnen ben, maar als ik hem bezig zie, zie je dat het nooit te laat is, hij was 66 toen hij begon met trainen, en zo'n energie zie je bij veel jonge gasten niet, heb er ook nog veel gepraat met een boomlange jongen van 21j, is zeker ook iemand die daar  traint, moet uit de buurt zijn, want kwam toe per fiets, ook iemand die veel plezier beleeft aan trainen
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/20 15:17:54 (permalink)
forceman

ja, die man heeft mij ook een enorme boost gegeven, ik voel me soms een buitenbeentje ind e sport, omdat ik pas aan 42j begonnen ben, maar als ik hem bezig zie, zie je dat het nooit te laat is, hij was 66 toen hij begon met trainen, en zo'n energie zie je bij veel jonge gasten niet, heb er ook nog veel gepraat met een boomlange jongen van 21j, is zeker ook iemand die daar  traint, moet uit de buurt zijn, want kwam toe per fiets, ook iemand die veel plezier beleeft aan trainen

Jan, stimuleert mij ook altijd...denk dan altijd van, op die leeftijd sta ik er dus ook nog als ik fit blijf !....je had hem 24 uur lang moeten zien rennen voor ons
tijdens de challenge, daar heb ik veel respect voor en hij heeft er heel veel plezier in. Ik denk dat 'die lange'...Michael is, ook fanatiek en zien we misschien volgend jaar wel op de Flex Cup, we slepen hem in iedergeval ook overal mee naar toe. Altijd leuk zoveel liefhebbers bij elkaar, Chris en ik kunnen b.v. uren met elkaar over bb babbelen en ik vind het altijd interessant hoe anderen de sport beleven. Als ik b.v. al die reaties zie uit Nederland/Belgie op dit forum, andere fora en mijn mailbox dan
hebben we voor volgend jaar eventueel al weer een stapel nieuwe onderwerpen en nieuwe ideeen kwa opzet.

Trouwens het pakje is vanmorgen op de bus gegaan naar de prijswinnaar, Chris Wemer nogmaals gefeliciteerd en veel plezier met de spulletjes !.
sis
NO Sissy !!
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/20 20:10:42 (permalink)
Een paar fotootjes die ik van Teddybeerke heb ontvangen:

Attached Image(s)

sis
NO Sissy !!
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/20 20:13:15 (permalink)
En nog een paar, thanks Teddy blij

Attached Image(s)

teddybeerke
hug on own risc
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/21 09:47:43 (permalink)
sorry voor het wachten
Page: << < ..67 > Showing page 6 of 7
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0