Body&Fitness Forum 'Night Seminar' LIVE RADIO 12-11-2010 !!!!

Page: << < ..67 Showing page 7 of 7
Author
sis
NO Sissy !!
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/21 10:15:47 (permalink)
Beter laat dan nooit, het zijn leuke foto's
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/21 16:18:47 (permalink)
sis

En nog een paar, thanks Teddy blij

Helemaal top !!!!....leuke foto's van een mooie avond en nacht !.
forceman
the old ironeater
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/21 20:23:55 (permalink)
idd, ja een nacht om te herinneren, erg leuke sfeer
wat ik ook leuk vond om te zien waren die 2 jongens van 12jaar die zich ook erg amuseerden met het ijzer
mijn zoon van 13j gaat nu ook met me mee naar de fitnes om zijn rug te verstevigen, hij doet het ook graag, en papa apetrots he dat hij zijn zoon mee heeft blij
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/22 11:40:07 (permalink)
forceman

idd, ja een nacht om te herinneren, erg leuke sfeer
wat ik ook leuk vond om te zien waren die 2 jongens van 12jaar die zich ook erg amuseerden met het ijzer
mijn zoon van 13j gaat nu ook met me mee naar de fitnes om zijn rug te verstevigen, hij doet het ook graag, en papa apetrots he dat hij zijn zoon mee heeft blij

Dat zie je bij ons ook veel in de gym hoor, een hele groep jongeren tussen de 12-17 jaar, gewoon lekker trainen, plezier in de sport krijgen...dat zijn de
jongens van morgen en we moeten dan ook een beetje het goede voorbeeld geven he !huh?! verbaasd...dat houdt ons ook weer van de straat. Mocht het
volgend jaar lukken om het allemaal weer van de grond te krijgen, dan hoop ik ook een paar vrouwen als gast te hebben, in de regio zijn best veel
vrouwen geinteresseerd in training etc. maar ook voor de luisterende vrouwen is dat een aanwinst.

Leuk dat je je zoon ook mee laat trainen Forceman, voor je het weet staat hij straks met je op het podium.
marnop
Feather Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/25 07:25:37 (permalink)
Vraagje,
is er bij iemand bekend wanneer het XXL t'shirt wordt opgestuurd?

groet,
Martin

Hawk2
Feather Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/25 12:00:09 (permalink)
marnop

Vraagje,

groet,
Martin

Hallo Martin,

Even een brichtje vanuit een andre locatie...we zijn idd een adres kwijt geraakt
van een t-shirt winnaar (blij dat hij boven water is). PM me even je adres op mijn Dave Hawk account hier boven, dan stuur ik hem komende dagen afknipoog.

Groeten,

Robbert-Jan
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/25 19:23:57 (permalink)
Hawk2

marnop

Vraagje,

groet,
Martin

Hallo Martin,

Even een brichtje vanuit een andre locatie...we zijn idd een adres kwijt geraakt
van een t-shirt winnaar (blij dat hij boven water is). PM me even je adres op mijn Dave Hawk account hier boven, dan stuur ik hem komende dagen afknipoog.

Groeten,

Robbert-Jan

Martin, doe even snel een pm.
marnop
Feather Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/25 19:38:33 (permalink)
Robbert_jan

pm is verstuurd, bedankt.

o sorry staat niet in de pm,
ik had gevraagd om zwart (grote maat, ik ben wel een beetje groot met 112 kilootjes.)

groet,
Martin
Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/25 20:02:28 (permalink)
marnop

Robbert_jan

ik had gevraagd om zwart (grote maat, ik ben wel een beetje groot met 112 kilootjes.)

groet,
Martin

Morgen gaat hij op de bus Martin....maar euHHhhh oefffoh neee we hebben allemaal L-etjes gekregen maar die vallen ook nog wel aardig groot.
Hopen dat je er in pastknipoog.
marnop
Feather Weight
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/29 15:21:08 (permalink)
Dave Hawk

marnop

Robbert_jan

groet,
Martin

Morgen gaat hij op de bus Martin....maar euHHhhh oefffoh neee we hebben allemaal L-etjes gekregen maar die vallen ook nog wel aardig groot.
Hopen dat je er in pastknipoog.

Hoi Robbert-Jan,
shirt is binnen hoor. thanks.
Ik denk dat m'n vrouw er wel blij mee is. Het is wel een erg mooi shirt.
Rond mijn buik zit ie goed niet te los en niet te strak, maar borst, armen en rug wat strak. Ik ben ietsje groter dan gemiddeld.
Bedankt voor de sample trouwens, ik zal die binnenkort eens proberen.

groet,
Martin

Dave Hawk
Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/11/29 19:56:16 (permalink)
Graag gedaan Martinknipoog....volgend jaar zal ik er gelijk aan denken er een XL bij te vragensuper blijknipoog.
Page: << < ..67 Showing page 7 of 7
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0