Body&Fitness Forum 'Night Seminar' LIVE RADIO 12-11-2010 !!!!

Page: 12345.. > >> Showing page 1 of 7
Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2010/10/05 19:41:51 (permalink)

Body&Fitness Forum 'Night Seminar' LIVE RADIO 12-11-2010 !!!!

Vrijdag 12 november a.s. is het zover...De eerste echte Nederlandse radio-uitzending op het gebied van bodybuilding !!!.
In samen werking met Deventer Radio/T.V., Body&Fitness Forum en Sportstudio Lochem gaan we een nachtuitzending opzetten tussen
23.00 uur en 02.00 uur, waar alle liefhebbers door heel Nederland naar kunnen luisteren maar ook bij aanwezig kunnen zijn en aan deel
kunnen nemen.

Het wordt 3 uur lang ! bodybuilding, tafelseminars met bekende wedstrijd-atleten, waarbij boeiende onderwerpen worden besproken,
inteviews met atleten, nieuws en gossip, prijsvragen en zelfs muziek die we graag in de gym beluisteren tijdens een goede workout.
Tijdens de 'NIGHT SEMINAR' is het ook mogelijk in Sportstudio Lochem te trainen, live radio te zien...maar ook eens bij te praten en
info te vragen aan je favoriete atleet.

Deventer Radio/T.V. gaf ons de unieke mogelijkheid deze uitzending te kunnen opzetten, iets wat in Nederland eigenlijk nog nooit is
gedaan in deze vorm. Via Body&Fitness Forum gaan we een livestream opzetten zodat iedereen in o.a. Nederland en Belgie de uitzending
kan volgen. Ook is de uitzending in de regio Deventer te volgen op 107.3 FM en via de kabel op 104.1 en zullen er later diverse clips te
zien zijn op Deventer T.V..

Komende tijd zullen er exclusief diverse topics starten m.b.t. de 'NIGHT SEMINAR' maar vanaf vandaag kan iedereen zich al opgeven bij Chris Rosales
(Sportstudio Lochem) als men in de nacht wil trainen en de live uitzending bij wil wonen.  Geweldig dat we dit weer van de grond hebben
kunnen krijgen + dat we straks met z'n allen aan de eerste 'Bodybuilding Radio' kunnen/mogen werken !.

De livestream is natuurlijk te vinden op www.deventerradio.nl .

130 Replies Related Threads

Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/05 19:56:11 (permalink)
    Goed werk Robbert Jan en wederom een mooie inspanning van jou/ jullie om deze mooie sport te promoten.

Ik geloof dat ik ook nog aanwezig ga zijn toch??
    Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/05 20:05:52 (permalink)
    Hermke

Goed werk Robbert Jan en wederom een mooie inspanning van jou/ jullie om deze mooie sport te promoten.

Ik geloof dat ik ook nog aanwezig ga zijn toch??

Zekerssss, ik kan al een tipje oplichtenknipoogsuper blij...jij bent een van de belangrijkste gasten tijdens een tafelseminar
    over sponsorring, ondernemen, marketing, promotie etc. in de bb-sport. Jij hebt een zeer goede kijk en een mooie
    mening over zo'n onderwerp en dat maakt het leuk en interessant. Komende tijd zullen we
    nog meer onderwerpen gaan invullen...maar wij vinden het belangrijk dat jij er bent, ook als vertegenwoordiger
    van dit top forum.

teddybeerke
    hug on own risc
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/06 06:34:22 (permalink)
    heel cool dit!!!!!!!!!
    Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/06 20:04:09 (permalink)
    teddybeerke

heel cool dit!!!!!!!!!

Heb het even een tijdje lopen bekijken, hoe die jongens het in de USA doen...daar heb je nl meerdere stations die een bb-programma hebben.
    Ik wilde er voor hier, ook omdat het eenmalig is, iets speciaals van maken met wat extra dingetjes er om heen en dus gewoon 3 uur achter elkaar.
    Zelfs dus de muziek die bij de sport past, zit straks in de uitzending..erg leuk om dit van de grond te krijgen en natuurlijk dat we straks voor liefhebbers in
    Nederland en Belgie voor ieder wat wils hebben.
    sportstudiolochem
    Life is a Challenge
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/06 20:58:01 (permalink)
    Mooi dit hé. Bij deze is een ieder uit bodybuilding land welkom  om samen met ons een gezellige nacht van te te maken. Zo kunnen wij info en ervaringen onderling uitwisselen.

Harold Leuk da je ook van de partij bent en helemaal mooi als je het clubje uit Halsteren ook mee kan nemen. Dit lijkt mij fantastisch.

Geef je op voor de night seminair,
    mail je gegevens door naar info@sportstudiolochem.nl

Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/07 20:10:35 (permalink)
    sportstudiolochem

Mooi dit hé. Bij deze is een ieder uit bodybuilding land welkom  om samen met ons een gezellige nacht van te te maken. Zo kunnen wij info en ervaringen onderling uitwisselen.

Harold Leuk da je ook van de partij bent en helemaal mooi als je het clubje uit Halsteren ook mee kan nemen. Dit lijkt mij fantastisch.

Geef je op voor de night seminair,
    mail je gegevens door naar info@sportstudiolochem.nl 

Jaaa dit is idd mooi Chris, erg leuk allemaal om dit te doen en fantastisch dat Deventer Radio/T.V. en Body&Fitness Forum er weer zoveel energie in steken.
    Tof ook dat Harold namens het forum en Netpulzzz straks komt deelnemen aan een tafelseminair en misschien s'nachts ook nog wel een gewichtje gaat verslepen.  

sis
    NO Sissy !!
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/07 21:37:05 (permalink)
    De mannen oefenen alvast hun radio pose super blij

Attached Image(s)

Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/09 13:10:20 (permalink)
    Ha, hasuper blij..dat wort straks wat hoor Sis...maar gelukkig hebben we straks ook tal van andere gasten.
    Bij de tafelseminars willen we straks toch constant 3 a 4 gasten aan tafel hebben, die iets interessants
    kunnen vertellen over de verschillende onderwerpen.
    Guest
    Middle Weight
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/11 12:04:02 (permalink)
    Goed bezig weer mannen, 12 november schakkelen we de radio naar jullie uitzending.

Peter
    Apeldoorn
    Guest
    Middle Weight
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/11 17:58:18 (permalink)
    Hartstikke leuk bedacht Robert-Jan!
    Nu nog even bekijken of ik mijn oude radio aan de praat kan krijgen oh neee

Veel succes!
    Jerney
    Dave Hawk
    Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/11 19:42:36 (permalink)
    Hoooiii Jerney en Peter...bedankt
    Jerney...je kunt via de pc straks luisteren, 2010 hesuper blij.

Ik ben op dit moment druk alle gasten in kaart te brengen, gaat goed en ga binnenkort hier een nieuw topic over maken.
    misteraad
    Feather Weight
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/12 18:01:00 (permalink)
    Als ik er aan denk zou ik ook eens gaan luisteren haha! Paar bakken koffie doen vast wonderen knipoog
    Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/13 12:21:19 (permalink)
    misteraad

Als ik er aan denk zou ik ook eens gaan luisteren haha! Paar bakken koffie doen vast wonderen knipoog

Ha, ha Aad ik zal weleens flink door die microfoon heen blazen dat je wakker moet blijven, ha, ha, ha.
    Zoals ik het nu een beetje kan beoordelen, houden de members hier van hardcore trainingsmuziek dus dat zal je
    zeker laten schudden, ha, ha, ha.
    Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/14 12:43:16 (permalink)
    Voor de liefhebbersknipoog...aan de bar van Sportstudio Lochem kunnen tijdens de 'Night Seminar' een hoop supplementen van XXL Nutrition direct worden gekocht of er kan een bestelling worden geplaatst en de diverse leden van Team XXL kun je altijd vragen naar ervaringen etc..
    Guest
    Middle Weight
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/15 15:44:55 (permalink)
    Goed werk mannen !.
    Groeten uit Groningen.
    Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/18 20:24:29 (permalink)
    Ik ben net terug uit Deventer waar ik gesproken heb met Raoul Steenkamp van Deventer Radio/T.V. die het technische gedeelte zal doen van de uitzending. Het draaiboek dat ik heb gemaakt is grotendeels bruikbaar, op verzoek van de radio-jongens zal ik tijdens de uitzending als sidekick fungeren van de presentator, erg leuk natuurlijk en een uitdaging op zich omdat ik er geen ervaring mee heboh neeesuper blij.

sis
    NO Sissy !!
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/18 22:11:50 (permalink)
    DJ Dave inda house super blij
    Guest
    Middle Weight
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/19 12:17:11 (permalink)
    Ik heb zelfs een mobiel aangschaft met radio, nu de rest nog leren oh neeesuper blij
    Dave Hawk
    Re:Body&Fitness Forum 'Night Seminair' LIVE RADIO !!!! 2010/10/19 19:37:48 (permalink)
    sis

DJ Dave inda house super blij

Ha, ha, hasuper blij...ik denk dat ik mijn verborgen talenten moet gaan aanspreken Sis.
    Maar we hebben nu al wel alles voor 80% in kaart, dat is wel weer fijn.
    Page: 12345.. > >> Showing page 1 of 7
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0