Boek: Dan John - Never Let Go

Author
SheRu
Go John Henry!
2010/08/24 18:58:26 (permalink)
0

Boek: Dan John - Never Let Go

Titel van het boek en naam van de schrijver:
Never Let Go: A Philosophy of Lifting, Living, and Learning by Dan John.

Korte beschrijving van het boek, taal en aantal bladzijden:
Dan John kennen we vooral van zijn nuchtere kijk op krachttraining, praktische adviezen en anekdotische manier van vertellen. Als coach in verschillende disciplines en wedstrijd atleet in verschillende sporten (Gewichtheffen, highland games, discuswerpen) heeft hij uit zijn jarenlange ervaring geput om een dikke 400 pagina's aan til-kennis te leveren.

Prijs en plaats van aankoop:
Amazon.com, 16 dollar 47.

review:

Dan John's artikelen kenmerken zich door gezond verstand, anekdotes, ervaring, herkenbare schrijfstijl en lust for iron. Het boek schopt je voor je kont, doet je nieuwe ideeen aan de hand, frist soms je geheugen op met "ohja, dat was ik vergeten"dingen, en is ronduit een plezier om te lezen. Hoewel ik als t-nation adept een aantal dingen herkende, ben ik gek op dit boek! Ik ga al m'n vrienden dwingen het te lezen. Zo simpel, zo praktisch! Een aantal hoofdstukken herkende ik als artikel van T-nation. Kan me voorstellen dat je dit storend vind. Ik stoorde me er in elk geval helemaal niet aan.

Algemene waardering:
8,5. Goeie shit.
post edited by SheRu - 2010/08/24 19:51:29

3 Replies Related Threads

Sharkie
    Stille wateren, grote haaien.
    Re:Boek: Dan John - Never Let Go 2010/08/24 19:20:22 (permalink)
    0
    Dan John:

Fucking
    Genial.

Wist niet dat er een nieuw boek uit was, meteen ff bestellen!
    tiomio123
    tiomio's Title
    Re:Boek: Dan John - Never Let Go 2010/11/26 04:34:18 (permalink)
    0
    Vind het ook een van de betere trainingsguru's. Wilde zelf destijds ook zijn boek bestellen alleen toen kwam ik erachter dat werkelijk elk hoofdstuk uit zijn boek te vinden is op internet. T-nation --> op auteur zoeken en je hebt ze.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Boek: Dan John - Never Let Go 2011/06/09 11:07:57 (permalink)
    0
    Heb op T-nation ook vrijwel alles van 'm gelezen, maar de hoofdstukken zijn -volgens mij- uitgebreider en niet volledig op t-nation geplaatst.
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0