Bret neemt Poliquin onder vuur

Author
SheRu
Go John Henry!
2012/05/26 13:10:11 (permalink)
0

Bret neemt Poliquin onder vuur

http://bretcontreras.com/2012/05/grill-the-guru-i-charles-poliquin/

"Charles, please leave glute training to those of us who intensively study glute biomechanics and those of us who have actually worked hard to increase their glute size and have seen great results themselves and with their clients.
Furthermore, please stop making shit up and accepting dysfunctional glutes – clients and athletes deserve better than that."
"Last, quit acting so cool and pretending you’re better than everyone. You’re a personal trainer, not a celebrity.
If you clean up your act, I’ll lay off you. But in my experience, standing up to bullies stops them dead in their tracks. But I’d be happy to continue my grilling. I have around 10 articles waiting to critique. And I’d be more than happy to have a recorded debate with you."

3 Replies Related Threads

Espi
    meten = weten!
    Re:Bret neemt Poliquin onder vuur 2012/05/26 15:27:51 (permalink)
    +1 (1)
    Las het net ook.. Bret is nog niet zo oud om al celeb te zijn zoals Poliquin, maar heeft wel de kennis.. als Poliquin niet uitkijkt wordt hij de risée (of is hij dat nu al?)
    Marcus
    Natural born chiller
    Re:Bret neemt Poliquin onder vuur 2012/05/26 19:18:51 (permalink)
    +1 (1)
    Lekker belangrijk wie celeb is of  wie risée is, daar koop ik verder niks voor. Wat mij betreft hebben ze beiden genoeg gepresteerd om de moeite te nemen om naar ze te luisteren, dus dan is het voor mij een kwestie van: wie heeft de beste argumenten.
    Geloof trouwens voor geen seconde dat Bret niet ook klein beetje aandacht probeert te trekken, maar dat zal me verder een worst wezen zolang wat ie zegt maar hout snijdt. Interessant!
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Bret neemt Poliquin onder vuur 2012/05/26 20:28:32 (permalink)
    0
    Mja, was 't wel eens met Lyle McDonald verderop in de comments.  vond 't toontje niet zo geslaagd, maar inhoudelijk wel interessant, absoluut! 

post edited by SheRu - 2012/05/26 20:58:34
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0