Clenbuterol?

Author
Bloempje4
Feather Weight
2014/02/13 10:52:44 (permalink)
0

Clenbuterol?

Wie van de dames heeft ervaring met Clenbuterol? Zo ja, wat voor kuur heb je gedaan en wat waren je ervaringen en resultaten?

Over het algemeen lees ik dat de beste methode 2 weken op, 2 weken af is. Starten met 20/30 mg en per 3 dagen ophogen tot -voor een vrouw- maximaal 80 of 100. Dit is afhankelijk hoe je lichaam en jezelf hier op reageert.

Ik weet de neveneffecten; trillen, overmatig zweten, hoofdpijn etc.

Ben benieuwd naar ervaringen, tips etc.....

1 Reply Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Clenbuterol? 2014/02/13 14:24:16 (permalink)
    0
    Ik heb er zelf geen praktijkervaring mee, alleen wat theoretische kennis. Het verwijdt je bloedvaten, laat je hart sneller kloppen en daardoor kunnen je rode bloedcellen onvoldoende zuurstof afgeven aan de spieren. Je hart is ook een spier en als die niet voldoende zuurstof krijgt dan stopt 'ie ermee. Het trillen komt omdat het op je zenuwstelsel inwerkt en je hele metabolisme wat opjaagt. Het heeft een halfwaardetijd van 35 uur, maar je neemt het elke dag, waardoor het zich gaat stapelen en het effect in je lichaam toeneemt. Ik zou het zelf om deze redenen niet durven proberen.

De forumdames die wel middelen gebruikten zijn voor het grootste deel gestopt met hun bodybuilding ambities, ik hoop voor je dat er nog iemand langskomt die wel uit eigen ervaring kan vertellen, maar betwijfel tegelijkertijd of dat gaat gebeuren blij succes met je beslissing in ieder geval. 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0