Crash Dieet (PSMF)

Page: < 1234 > Showing page 2 of 4
Author
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 01:07:04 (permalink)
0
Ziet er goed uit. Wel vraag ik me af of je hiermee niet te weinig vezels binnenkrijgt. Als je veel minder vezels binnenkrijgt dan voorheen, kan dit je ontlasting aardig in de war schoppen. Ik zie lijnzaad staan, maar geen groente. Ga je zo ver dat je ook die laat staan omwille van de KH? Dan maak ik me toch een beetje zorgen...

Nee hoor, zal gewoon groente eten en waarschijnlijk meer dan ik nu eet (ruim 1kg per dag) omdat je toch wat moet als je verder niet zoveel kunt eten super blij
Bedankt voor de kooktips!
John87
Super Heavy Weight
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 12:06:04 (permalink)
0
Succes! Ben wel benieuwd wat het je gaat opleveren. 2wkn cutten klinkt iig al aantrekkelijker dan een aantal weken
Moob
Bullet Ride *ex top mod*
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 12:41:33 (permalink)
0
Heb je qua voeding al gedacht aan een lekker halfzacht gekookt eitje op zijn tijd, tevens als ode aan Justin?
super blijsuper blijsuper blijsuper blijsuper blij

Maar weer erg interessant! Ben zeeeeeer benieuwd!
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 12:44:28 (permalink)
0
Concrete maaltijdplanning:

maaltijd 1
250 gram magere kwark
50 gram lijnzaad
smaakje (flavoraid, stevia)
2 visolie pillen (=800mg EPA + 400mg DHA)
(388 kcal: 17 gram koolhydraten, 35 gram eiwitten, 20 gram vetten)

maaltijd 2
150 gram tonijn (op waterbasis)
300 gram groente (gestoomd)
(214 kcal: 5 gram koolhydraten, 42 gram eiwitten, 4 gram vetten)

maaltijd 3
200 gram kipfilet (gegrild met ca. 5 gram kokosvet)
(319 kcal: 5 gram koolhydraten, 50 gram eiwitten, 11 gram vetten)

maaltijd 4
200 gram biefstuk (gegrild met ca. 5 gram kokosvet)
300 gram groente gestoomd
(314 kcal: 5 gram koolhydraten, 51 gram eiwitten, 10 gram vetten)

maaltijd 5
250 gram huttenkase
(280 kcal: 11 gram koolhydraten, 32 gram eiwitten, 12 gram vetten)

peri-workout voeding (alleen op traininingsdagen)
tijdens: 20 gram BCAA + 5 gram creatine + smaakje (stevia, flavoraid)
na: 20gram wei hydrolisaat + 5gram leucine + 150 gram blauwe bessen
(253 kcal: 19 gram koolhydraten, 42 gram eiwitten, 1 gram vetten)

Totalen (niet-trainingsdagen)
1525 kcal
43 gram koolhydraten (11%)
210 gram eiwitten (55%)
57 gram vetten (34%)

Totalen (trainingsdagen)
1778 kcal
62 gram koolhydraten (14%)
252 gram eiwitten (57%)
58 gram vetten (29%)
John87
Super Heavy Weight
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 13:36:30 (permalink)
0
Welke visoliecapsules gebruik je?
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 15:09:43 (permalink)
0
twirre
E621
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 21:25:37 (permalink)
0

Yohimbine HCL

Yohimbine of Yohimbe is een stof in de bast van de yohimbeboom (Corynante yohimbe of pausinystalia yohimbe), die groeit in het Afrikaans regenwoud. Bepaalde inheemse stammen vooral in Kameroen gebruiken het middel om impotentie bij mannen en vruchtbaarheidsstoornissen en frigiditeit bij vrouwen te verhelpen. In de Westerse geneeskunde wordt yohimbine HCL gebruikt bij dezelfde klachten en ter verbetering van prostaatproblemen. verkopen supplementfabrikanten het middel als potentieverbeteraar, omdat het bij mannen en vrouwen de zwelling in de geslachtsorganen zou verbeteren. Onderzoek heeft dit effect van yohimbine overigens bevestigd. Het is niet sterk genoeg om serieuze gevallen van impotentie op te heffen, maar werken doet het. Yohimbine HCL is de synthetische kopie van het actieve en effectieve alkaloïde in yohimbine extract. Een sterkere laboratorium versie, derhalve is vrije verkoop in Nederland verboden.

Werking

Yohimbine blokkeert alpha-2-receptoren. Alpha-2-receptoren koppelen aan A2 agonisten inclusief OESTROGEEN en nor-adrenaline, een hormoon dat als twee druppels water lijkt op adrenaline. Yohimbine bindt ook aan alpha-2-receptoren. Alleen wordt het lichaam dan niet geprikkeld en tot alertheid aangezet, zoals met adrenaline wel het geval is. Gebruikers ervaren daarom in eerste instantie een ontspannen gevoel als ze yohimbine gebruiken. Yohimbine zet nor-adrenaline als het ware buiten spel. Het duurt echter niet lang tot allerlei regelsystemen in werking treden. Als gevolg daarvan laat het lichaam om het evenwicht te herstellen de productie van nor-adrenaline en soortgelijke stoffen tot recordhoogten stijgen. Daarom worden gebruikers na wat langere tijd alsnog onrustig. Naar gelang de omstandigheden neemt die onrust de vorm aan van seksuele opwinding of zelfs angst. Veel mensen prefereren het onrustige gevoel boven het speedachtige wat je van de ECA-stack krijgt.

Effect

Yohimbine versnelt de afbraak van vet. Zijn voornaamste voordeel is dat het zorgt dat er vetzuren worden vrijgemaakt uit het zogenaamde “eigenwijze” vet, en dat deze vervolgens “verbrand” worden. Dit “eigenwijze” vet is sterk oestrogeen van natuur, alhoewel sommige mensen gewoon genetisch hoge aantallen A2 receptoren bezitten, worden deze A2 receptoren in belangrijke mate beïnvloed door oestrogeen. Als je van het vrouwelijk geslacht bent of een oestrogeen bepaald vetpatroon bezit, dan heb je waarschijnlijk ook grote aantallen A2 receptoren.
Hoe yohimbine vetweefsels afbreekt, is nog onbekend. De meest aangehangen theorie heeft te maken met de reactie van het lichaam op de blokkade van de alpha-2-receptoren. De daardoor extra aangemaakte nor-adrenaline brengt het lichaam in de biologische alarmfase. Dat betekent een hogere lichaamstemperatuur, een snellere hartslag, een krachtiger hartslag, kortom: een hoger energieverbruik. Volgens een andere theorie leidt de blokkade van alpha-2-receptoren ook rechtstreeks tot vetverlies. Vooral vrouwen hebben op hun dijen, achterwerk en bovenbenen veel alpha-2-receptoren in hun vetcellen. Ook berucht hiervoor zijn de triceps en de zogenaamde “love-handles”, bij zowel mannen als vrouwen. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor alle hormonaal bepaalde, zachte vrouwelijke vetdepots.Juist daar zou yohimbine voor plaatselijk vetverlies kunnen zorgen.

Marcus, heb je dit produkt al geprobeerd en zo ja? heb je er iets van gemerkt?
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 22:58:47 (permalink)
0
Marcus, heb je dit produkt al geprobeerd en zo ja? heb je er iets van gemerkt?

Voor het gemak ga ik er maar even vanuit dat je bedoelt of ik er iets van gemerkt heb qua vetverbranding van hardnekkig vet en niet qua verbetering van impotentie of prostaat problemen...knipoog
Eigenlijk nog niet, heb het nooit lang genoeg gebruikt om het te kunnen beoordelen. Omdat insuline de werking van yohimbine teniet doet, moet je het op nuchtere maag gebruiken en dus ook op nuchtere maag trainen wil je er wat aan hebben. Daar had ik niet altijd trek in super blij
Weet ook niet of 2 weken genoeg gaat zijn om de effectiviteit te kunnen beoordelen, maar had nog potje staan, dus wilde het es proberen.
LeonCame
Super Heavy Weight
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/15 23:47:03 (permalink)
0
Tip voor het eten:
GEBRUIK KRUIDEN knipoog
twirre
E621
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/16 17:09:35 (permalink)
0
 Als gevolg daarvan laat het lichaam om het evenwicht te herstellen de productie van nor-adrenaline en soortgelijke stoffen tot recordhoogten stijgen. Daarom worden gebruikers na wat langere tijd alsnog onrustig. Naar gelang de omstandigheden neemt die onrust de vorm aan van seksuele opwinding of zelfs angst. Veel mensen prefereren het onrustige gevoel boven het speedachtige wat je van de ECA-stack krijgt.

Nou meer bovenstaande symptomen , of het voor de rest ook werkt zou leuk zijn maar hangt er ook vanaf waar je je vet opslaat geloof ik.
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/16 17:17:03 (permalink)
0
Voel me inderdaad wel beetje onrustig na yohimbine, maar dat kan ook komen omdat ik als ik het neem net m'n bed uitben, honger heb en weet dat ik eerst cardio moet gaan doen. 
Sexuele opwinding helaas niet, wel een knorrende maag super blij
ECA of ECA achtige fatburners vind ik inderdaad ook niks, wordt ik erg onrustig/opgefokt van.
twirre
E621
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/16 17:22:18 (permalink)
0
Het schijnt ook verboden te zijn , is er dan nog wel ergens aan te komen?
Wat die opwinding betreft , heb je toch testosteron voormaf!
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/16 17:59:18 (permalink)
0
ORIGINAL: twirre
Het schijnt ook verboden te zijn , is er dan nog wel ergens aan te komen?

Gebruik de kruidenvorm (gestandaardiseerd op een bepaalde hoeveelheid yohimbine)
Maar de farmaceutische vorm is ook te krijgen in VS.

Wat die opwinding betreft , heb je toch testosteron voor

Ow, dacht m'n vriendin
Jaco
Big Sailor
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/16 18:15:49 (permalink)
0
Tjee zeg, wat zal je maag gaan knorren met dat dieet. Volgens mij komt het door al de visolie capsules, dat van Justin pasjes voor de spiegel enzo.(graag filmpje op youtube voor een goede beoordeling)

Voor mij een motivatie om dus door te gaan met een halve gerookte makreel per dag ipv capsules voordat ik bijv. mijn vrouw's ondergoed aan ga trekken.
pipi
Durf wat je droomt!
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/19 12:03:48 (permalink)
0
super blij

Leuke bezigheidstherapie houd je er weer op na Marcus. Ben benieuwd hoe 2 weken op een houtje bijten je zullen vergaan. Wie weet, misschien lonkt er een toekomst als fotomodel maf!

Voor de dieet afwisseling en in het kader 'quick & easy':
- In een wok wat knoflook, champignons en een uitje bakken in een heel klein beetje olie en wat citroensap. Dan stukjes kipfilet erbij, even aanbakken en aanvullen met snijbonen (als je verse gebruikt eventueel heel even voorkoken, uit glas kunnen er zo bij), fikse lepel Sambal Badjak erbij, scheutje sojasaus, af en toe omscheppen en als je de snijbonen zacht genoeg vind en de kip doorgegaard is kan je eten. Op je bord kan je er 2 eetlepels kwark/yoghurt doorheen scheppen om het wat frisser en smeuiger te maken.
Kan trouwens ook goed met andere eiwitbronnen, maar misschien moet je dan de volgorde van bakken iets veranderen.

Eventueel met een komkommer salade met een dressing van kwark (of uitgelekte yoghurt), citroensap, peterselie, dille, zout, peper en knoflook

@ Twirre: Yohimbine is in Belgie gewoon vrij verkrijgbaar.
Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/20 15:07:46 (permalink)
0
Ben benieuwd hoe 2 weken op een houtje bijten je zullen vergaan.

Voorlopig vind ik het erg zwaar: hele tijd honger (verrassing), kapot na klein beetje inspanning en een lamlendig gevoel.
Volgende week vrijdag heb ik een lunch afspraak in een pannekoekenhuisje (daarmee start refeed) en 's avonds een diner afspraak met: gebakken aardappeltjes .
Dus nog een 1 weekje afzien

Bedankt voor je recept, ga het vanavond proberen!
Espi
meten = weten!
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/20 15:30:51 (permalink)
0
Hier een receptje met spinazie en ei-eiwitten

PSMF spinaziequiche

Ingredients:

- 2 10oz packs of frozen chopped spinach, thawed and drained well  (gives you about 550g spinach)
- 1c low fat cottage cheese (I used lite quark, 1c=200g)
- 2 garlic cloves, minced
- 1 tsp of salt (maybe less if your cottage cheese is salted)
- 1/4 tsp black pepper
- 1/8tsp ground nutmeg (optional)
- 1 tsp baking powder
- 1/2 cup egg whites (from 3 large eggs; ~100g)

Preheat oven to 400°F (205°C).  Spray a non-stick 8x8 baking pan with PAM (oil spray).

In a large bowl, mix together the spinach, cottage cheese, garlic, seasonings, baking powder.  If you like a finer texture, use a food processor or blender. 

In a separate bowl, whip the eqq whites until soft peaks form. 

With a spatula, gently fold the whipped egg white into the spinach mix.

Dump into the prepared pan and bake 20-30 minutes, depending on how dry you like it.  I baked for 25 min, and it was still a bit moist--next time I'll go longer.

Makes 4 big portions.  The actual macros will depend on your cottage cheese (mine was 190 cals, 28gP, 7gC, 6gF per 200g), but to give you an idea, mine are:

Per square (4 total)--  93 cals, 14gP, 7gC, 1.8gF, 3.5g fiber
sis
NO Sissy !!
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/20 15:40:42 (permalink)
0
Hou vol Marcus! Meid, je komt er wel 

Marcus
Natural born chiller
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/20 15:45:58 (permalink)
0
@Espi
thanks.
als het zo doorgaat met recepten eet ik lekkerder nu dan daarvoor knipoog

@Sis
Thx kerel super blij
Espi
meten = weten!
RE: Crash Dieet (PSMF) 2009/02/20 15:58:44 (permalink)
0
LOL.

Verrassend dat je zoveel honger hebt, heel veel mensen vinden het juist apart dat ze weinig honger hebben.

Misschien is 4x trainen en dan net wat meer KH eten toch te veel stress?
Page: < 1234 > Showing page 2 of 4
Jump to:
© 2021 APG vNext Commercial Version 5.0