Dát eten we vandaag!

Page: < 12345.. > >> Showing page 3 of 9
Author
da Burp
Middle Weight
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 01:09:29 (permalink)
0
Vertel op da Burp! Niet onder tafel moffelen!
Eeerhmz... ja ja Bleef bij een maatje eten, daar ging iig het volgende naar binnen:
Patatje oorlog
Kipcorn
Broodje van dobben kroket
Stuk chocoladeletter

Kan beter thuis eten...

En aangezien ik laat uit me nest was had ik voor de rest niet bijster veel gegeten, alleen een ontbijt.. om 14:30...
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 18:13:25 (permalink)
0
Vandaag een beetje een rommelig dagje qua warme maaltijd.

Net als de laatste paar weken zelfde patroon:
direct na opstaan 25 gram weipoeder met suikervrije siroop
ontbijt: 2 eitjes met blok koolvis, een lepel pindasaus, tl gehakte knoflook in gezouten roomboter gebakken en gestoofd met wat water
Daarna: 10 ml levertraan in suikervrije frambozensiroop en kopje koffie met 1 tl mascarpone en 1 klein stukje chocoladeletter (nee niet suikervrij)
Training: 20 gram Tang limonadepoeder met 10g weipoeder voor tijdens de KT en erna maar voor de cardio 6 dadels. Erna: 1 bakje huttenkaas (Domspitz).
Namiddag: 2 plakjes Fjord sesam knäckebröd (mijn huidige favoriet) met 30 g knoflookpaté (AH's weekaanbieding) en 6 plakjes kalkoenfilet
Vooravond: 1 gekookte kippenbout.. had soep moeten worden, maar dampte te ver in.. toen alleen het vlees van de bout opgegeten. Voor straks: 1 simpele salade van zoetzure bietjes en asperges.. weet nog niet wat voor sausje ik ga maken. Kan ook zonder iets er bij, vind het allebei erg lekker. (het is een cup-a-soupje geworden, waarbij het nat van de asperges is gebruikt super blij , man, man wat zijn die bietjes en asperges lekker.. gewoon zonder iets erbij naar binnen gelepeld)
Laatste maal van de dag: halve bak uitgelekte kwark met 15 gram gemalen lijnzaad, 50 gram cranberries en kaneel plus koekkruiden en evt. nog wat Atkins esdoornsiroop.Kan ook zijn dat ik door de knieën ga voor 1 speculaasje... hangt er van af hoe veel kcals ik nog overhoud.. denk nee, weet haast zeker dat die speculaas er niet meer in zit. Gisteren moest ik die bak kwark ook al laten staan omdat ik slachtoffer werd van een hongeraanval na het te lang uitgestelde avondeten .
Vandaag ging het wel goed doordat ik de huttenkaas onmiddellijk na het trainen al opat en net voor het crosstrainen 4 dadels opat.. had er nog 2 over om ze samen met de huttenkaas op te smikkelen.

PS: wegens het kleine avondmaaltje is er dus toch nog plek over voor een speculaasje.. jammie! Zelfs nog bijna 100kcals minder gegeten dan verbrand en... bijna 200g eiwit naar binnen gekregen.
post edited by Esperantistino - 2004/12/07 20:10:33
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 18:30:36 (permalink)
0
hmmm...leuk topic, vandaag geen normale dag gehadomdat m'n oma dood is en ik thuis zit,

dussss deze morgen 11u heb ik 6 volkoren boterhammekes gegeten met ham en worst.
deze middag 14u heb ik 300gr gebakken aardappelen met blik tonijn en 400gr erwtjes enworteltjes gegeten
daartss heb ik paar boterhammen met ham gegeten
daarna 17u30 heb ik 8 croque monsieurs gegeten metongeveer 300gram ham en niet zoveel kaas
tss door heb ik paar appelsienen, passievruchten eneen appel gegeten.
edit: ben nu, 18u30, bezig met blik tonijn.
en straks (20u)ga ik nog iets eten, denk gewoon aardappelenmet gebakkenvlees of zo...
rond 22u vast nog iets, mss makreel met een paar boterhammen

niet echt gezond mrja dat eet ik dus...
iedje
Patricks property
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 18:35:48 (permalink)
0
lol krijg ik nu een prijs voor de kleinste eter? een derdewereldpakket ofzo
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 18:53:51 (permalink)
0
@ iedje : wat dacht je van... een preek?

Gij zult geen crashdieet volgen!
Tenzij je echt verschrikkelijk ziek bent, hoor je beslist meer te eten!
Purple
Miss Perfect
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 18:56:56 (permalink)
0
Pff... ik eet vandaag 1500 gram biefstuk en 250 rauwkost...

Gisteren ook al en morgen ook...

Ja ja... Ik heb het zwaar... Biefstuk is echt smerig. Maar alles beter dan vis.
hehoi
Nuts for thought
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 19:05:35 (permalink)
0
1500 gram?????????/ja ja
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 19:13:19 (permalink)
0
@ Purple: Goed doorbakken of half rauw? Je krijgt wel donders veel creatine van binnen.

Interessant cutdieetje heb je.. zag ook dat je eieren eet.. met of zonder dooier?

Zie graag een dieet waar het vet niet helemaal geschuwd wordt ! Vind helaas zelf biefstuk NIET lekker! Tartaartje OK, maar ook dan goed doorbakken... huh?! verbaasd
Purple
Miss Perfect
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 21:28:20 (permalink)
0
Nou ik eet het zeker niet rauw en eet ook al geen eieren meer hoor...

moet nu 3 dagen depleten en vanaf donderdag weer laden... Dan mag ik weer een fruithapje... super blij

Maar biefstuk is smerig...
the_ur
Light Weight
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/07 22:27:39 (permalink)
0
1. 10 eetlepels havermout in 0,5 lt water grote scoop whey, eetlepel lijnzaadolie. 1 mok halv. melk 1 banaan.
2. 250 gr kwark 4 boterhammen kipfilet
3. chineesbak met rijst 200 gram koolvis, ananas en eetlepel olijfolie
4. 4 boterhammen met 4 gebakken eieren (1 alleen wit)
5. aard. puree met 125 gr zalm en roerbakgroenten
6. appel
7. 40 gr. whey 3 eetlepels dextrose 25 cl halv.melk
8 2 boterhammen blikje makreel, 1 boterham met appelstroop
9. 250 gram kwark 2 boterhammen kaas.

that's all knipoog
da Burp
Middle Weight
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/08 01:21:24 (permalink)
0
Maar biefstuk is smerig... O Dan heb jij nog nooit goede biefstuk gegeten zeker?!?! knipoog

Tsja, als je anderhalve kilo biefstuk moet eten wordt het misschien een ander verhaal, maar lekker lichtgebakken biefstukkie met wat kruiden gaat er wel in.
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/08 16:42:01 (permalink)
0
Voor vandaag:
direct na opstaan 25 gram weipoeder met suikervrije siroop
ontbijt: 2 eitjes met blok koolvis, paar champignonnetjes, een lepel pindasaus, tl gehakte knoflook in gezouten roomboter gebakken en gestoofd met wat water
Daarna: kopje koffie met 1 tl mascarpone en 1 klein stukje chocoladeletter (duh.. de levertraan vergeten boos ivm het boodschappen doen.. na terugkeer 1 bolletje passievruchten-slagroomijs opgesmikkeld )
Late lunchpauze: 3 plakjes Fjord sesam knäckebröd met 60 g knoflookpaté en 6 plakjes kalkoenfilet evenals een heel grote kom pittige tomatensoep met hierin een klein plakje gerookte zalmfilet.
Namiddag: weer een kopje koffie met 1 tl mascarpone (zonder chocolade) ivm vergeten van de levertraan die ik daar inmiddels mee wegspoel huh?! verbaasd
Avond: roerbakschotel met tonijnsteak, gebakken in olijfolie met een sausje.
Laatste maal van de dag: hele bak uitgelekte kwark met 15 gram gemalen lijnzaad, 50 gram cranberries, kaneel en weer 1 speculaasje.
Purple
Miss Perfect
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/08 22:54:40 (permalink)
0
Nee vind biestuk gewoon nie lekker.. ben ook geen vleeseten...

Maar morgen eet ik weer lekker kipfilet...
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/13 20:28:43 (permalink)
0
Gisteren was het een vreemde dag ivm de lange reis en de NK: 7,5 uur onderweg en 5,5 uur daar geweest.

nachtshake: weipoeder met 1 eetlepel kersenjam
Ontbijt: 2 eitjes met koolvis en champignonnetjes met 1 el Surinaamse pindasaus & kopje koffie met wat halfvolle melk
onderweg en in theater: 6 gekookte eitjes met likjes mayo (sommige mensen keken me wel erg bevreemd aan ivm de eitjes), handje pistachenoten, 1 EAS Myoplex CarbSense reep cookies & cream (maar 1 euro, viel dus erg mee!) en 1 bakje huttenkaas
terugweg: nog 1 bakje huttenkaas
nachtmaal: half bakje kwark met 2 el gemalen lijnzaad, cranberries en als smaakmakers suikervrije maple syrup, anijszaad (dank aan Jollygood... eerste uit reformzaak, 2e van ekologische voedingswinkel) en kaneel

Vandaag weer een normalere dag:
nachtmaal: weishake met goudreinet
ontbijt: 2 eieren met halve gerookte makreel , champignons en een eetlepel van kliekje (kapucijnerchili) van zaterdag & kopje koffie met wat melk een beetje chocolade
training: weishake & bakje huttenkaas met wat kruidnootjes
namiddag: 1 kakivrucht, 3 knäckebröd met beetje pindakaas en 2 eitjes.. later nog paar plakjes kipfilet
avondeten: 1 kipfilet gebakken in MCT olie super blij met kip tikka kruiden , beetje pittige pindakaas en Oosterse roerbakgroenten, glaasje tomatengroentesap
nachtmaal: halve bak kwark met lijnzaad, cranberries, kaneel en anijszaad
Pazuzu
Middle Weight
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/13 22:35:04 (permalink)
0
Laat ik ook eens meedoen, komt 'ie, vandaag:

Ontbijt: 5 Eetlepels Brinta in 250 ml warme halfvolle melk met 1 eetlepel honing en 1 glas sinasappelsap (vers, van 3 sinasappels).
Tussendoor: 2 mandarijnen, 2 keer een beker koffie met melk. (Woei! Ben van de suiker in de koffie af! super blij)
Lunch: 1 Volkoren boterham met Slankie, 1 volkorenboterham met pindakaas en een beker Cup A Soup.
Tussendoor: 2 mandarijnen, 2 keer kop thee met niks.
Avondeten: 300 g Mexico Melange (Erwten, mais, paprika) van Bonduelle en een stuk zalm (100 g?).
Later 's avonds: Bak yoghurt (300 g?) met fruit muesli en limonadesiroop zonder suiker.
Ongeveer 1, 5 liter water gedronken.

Nee, ik eet niet zo gek veel en
ja, ik ben een soort van fruit verslaafd. super blij
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/14 18:52:13 (permalink)
0
Vandaag (rustdag)
- weishake met 25 g weipoeder en 1 tl jam
- kopje koffie met pure hazelnotenchocoalade
- (laat) ontbijt van 2 eieren met halve makreel, champignons en knoflook in roomboter
- namiddagsnack: 3 gekookte eieren op sesamknäckebröd , besmeerd met sambalpindakaas
- avondeten: kippensoep getrokken van 2 kippenbouten en 1 struik bleekselderij
- nachtmaal: bak kwark met lijnzaad en cranberries

237 gram eiwitten super blij
Frenkpie
Super Heavy Weight
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/15 18:46:51 (permalink)
0
250 ml melk
70 gram havermout
3 gebakken eieren in een paar druppeltjes boter + kletje ketchup om het weg te werken
4-5 gram creatine in 150 ml Taksi (dat vruchtensap) blij
250 mg vit C

3 boterhammen met slankie 20+ kaas (50-60 gram) en een fles water om het door te spoelen.
250 gram kwark (paar grote happen en het is weg)
multi vitamine

50 gram muesli
150 ml melk
250 gram kwark
20 gram hazelnoten

mandarijn tussendoor

3 boterhammen met boterhammen worst en beetje boter erop.
500 ml melk
250 gram vitamine C

100 gram rijst met een klein scheutje ketjapsaus
200 gram kipfilet in een scheutje marinade
80 gram taugé
100 gram bloemkool
4-5 gram creatine met water

dadelijk:
50 gram havermout
200 ml melk
125 gram kwark
1 eetlepel lijnzaadolie

mandarijn tussendoor.

voor het slapen (2-3 uur later):
125 gram kwark
200 ml melk
1 eetlepel levertraan

Best lekker hoor blij behalve de kwark smaakt niet lekker.. maar och blij
Espi
meten = weten!
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/15 19:44:59 (permalink)
0
nachtshake 25 gram weipoeder met 1 grote appel
ontbijt 2 eitjes met 1 plak koolvis in gezouten boter met wat Surinaamse pindasaus .. erna kopje koffie met brokje hazelnotenchocoladeletter
workout 20 g weipoeder & 20 g Tang mangosmaak
postworkout 200 g huttenkaas & 10 kruidnootjes
late lunch 2 sesamknäckebröd met 15 g Surinaamse pindakaas & 1 gekookt eitje ; 1 roggebrood met 2 zure haringen & 1 zuur augurkje
avondeten halve kabeljauw met half grootblik tonijn, roergebakken met Thaïse roerbakgroenten, flinke lik sambal, scheutje ketjap , paar partjes knoflook en een beetje Kokki Djawa smoorkruiden gebakken in MCT olie met sesamolie & wat kokosvet
nachtmaal 15 gram gemalen lijnzaad en half bakje ricotta (vergeten kwark uit te laten lekken), evt een paar plakjes kaas.
Prognose: 127 g KH - 211 g eiwitten - 123 g vet
Rosanne
Ms. Alfabet
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/16 15:05:14 (permalink)
0
Tot nu toe gegeten vandaag:

Na hardlopen 's ochtends:
3 bruine boterhammen met pindakaas en banaan + een glas melk

Tussendoor:
1 broodmuffin + een glas karnemelk

Lunch:
1 boterham met 20+ kaas en 1 boterham met magere roomkaas

Tussendoor:
2 knackebrodjes met appelstroop en huttekase + een hele plens groene thee met citroen
1 handje nootjes

Vanmiddag nog wat fruit denk ik, vanavond pasta (met lekker veel groente+vleesvervanger), en na de krachttraining en spinning nog een bak kwark met lijnzaadolie.
wendy76
bi yourself
RE: Dàt eten we vandaag! 2004/12/16 15:42:57 (permalink)
0
Okay ook maar eens posten wat ik eet vandaag:

(rustdag)

Ontbijt:
40 gr. brinta met 25gr. whey en water

Tussendoor:
2 biscuits sultana met yoghurtlaagje en mandarijn (neem normaal ook een appel erbij maar die waren op &blij
1 mok thee met melk en beetje suiker (kan nog niet zonder suiker helaas verdrietig)

Lunch:
2 geroosterde bruine boterhammen met gerookte zalm en citroen voor smaakje aan de zalm

Tussendoor:
Eiwitshake van 25gr whey met water en stukje puur hazelnotenchocolade

Avond:
Eet vanaaf een soepie met een broodje erbij

Tussendoor:
1 kopje koffie met suiker en melk

Voor slapen:
150 gr. vruchtenkwark met 10gr. isopure of shake van 25gr. whey met water moet ik nog ff kijken waar ik zin in heb

En over de hele dag genomen ongeveer 1.5 ltr water
Page: < 12345.. > >> Showing page 3 of 9
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0