Dát eten we vandaag!

Page: << < ..6789 Showing page 9 of 9
Author
Espi
meten = weten!
Re: RE: Dàt eten we vandaag! 2010/04/09 20:55:25 (permalink)
0
1 frambozen-bosbesomelet + koffie (met stukje 72% chocolade erbij) + visolie
2T IsoSpark
3 rijstwafels met filet americain
4 salade met kipfilet en ei+eiwitten
5 groentesoep met vis en evt nog lamsbiefstukjes ervoor of erna.

Espi
meten = weten!
Re: RE: Dát eten we vandaag! 2010/05/03 11:11:08 (permalink)
0
9u BCAAs
10u frambozen-bramenomelet + koffie met blok pure chocolade + zaadjes erin (nieuwe soort van Cote d'Or) + supps
--
18i witlofsalade met ei & rode bietjes
22u groentensoep met koolvis
23u rijpe mango als mini- 'carb-up' voor de training van morgen

Cowgirl Herb
goes bananas
Re: RE: Dát eten we vandaag! 2010/05/03 16:26:21 (permalink)
0
Shake van aardbeien, ananas, vanille whey en lijnzaad
Kwark met 1/2 Activia achtig yoghurtje, whey, wat muesli, cranberries, papaya en amandelen
2 Pannekoekjes (ei, cookies & cream whey, kwark, kikkererwtmeel, amandelmeel, sesamzaad) met 1 appel
Tonijn-ricotta muffins (tonijn, ricotta, kwark, ei, ui, tomatenpuree) met 1/2 komkommer
1/2 Proteine reep
Zalmfilet met roergebakken mengelmoes van witte kool, groene paprika, ui, crème fraiche en mais

Tot slot nog een optie op een eiwitrijke snack later op de avond. Die laat ik weg als ik geen trek heb, laat eet of vroeg ga slapen.
Espi
meten = weten!
Re: RE: Dát eten we vandaag! 2010/05/03 17:33:57 (permalink)
0
Cowgirl, mag ik bij jou komen eten? Enne, kan je me dan leren hoe je die pannekoekjes en muffins maakt? 't Water loopt me in de mond!
ErEf
Growing pains BFF AD
Re: RE: Dát eten we vandaag! 2010/05/03 17:56:30 (permalink)
0
dat klink lekker
Zalmfilet met roergebakken mengelmoes van witte kool, groene paprika, ui, crème fraiche en mais  
ik heb nog wat moten zalm in de vriezer liggen scheutje witte wijn er nog bij .. hmmm
Cowgirl Herb
goes bananas
Re: RE: Dát eten we vandaag! 2010/05/03 22:05:02 (permalink)
0
Als je nu komt eten dan zul je teleurgesteld zijn. Het is allemaal al op. Dit was een dag dat ik weinig tijd had om eten klaar te maken. Het meeste kwam uit de grijpvoorraad uit de vriezer

Recept voor Kikkererwtpannenkoekjes vind je HIER
Zie variatie.
Ben nog aan het experimenteren, want ze worden snel droog. Ik gebruik meer eieren en voeg whey toe. Beslag een avond van tevoren maken geeft beter resultaat. Water voeg ik toe op gevoel en baking soda pas vlak voor het bakken. Zelf maak ik er kleine pannenkoekjes van die ik kan ontdooien en opwarmen in de broodrooster.

Recept voor tonijn muffins heb ik ooit al eens ergens gepost. Kan het alleen nergens meer vinden. Heb er nu mee geexperimenteerd door ricotta toe te voegen en kwark (inspiratie kwam van een recept voor kwarktaart), was erg lekker. Basis is altijd tonijn, ui, eieren en geconcentreerd tomatenpuree en nog wat smaakmakers zoals knoflook, bieslook, basilicum. Alles bij elkaar (op gevoel) en in muffin vormpjes in de oven bakken. Ook deze kunnen ook goed ingevroren worden en zijn koud zelfs lekkerder dan warm.

Kool is echt geweldig om altijd in huis te hebben. Het combineert heel erg makkelijk en is geweldig lang houdbaar.
Cowgirl Herb
goes bananas
Re: RE: Dát eten we vandaag! 2010/05/04 15:43:46 (permalink)
0
2x wasa (jam en kalkoenfilet) en een shake van cookies & cream whey met ananas micellar caseine.
Komkommer en bleekselderij met dip (kikkererwten, cottage cheese, basilicum, ansjovis, knoflook en tomatenpuree) en een ei.
Kwark met verse aardbeien, cookies & cream whey en wat muesli. Handje gemengde noten en een appel.
Gemengde salade met kipfiletreepjes, feta en zwarte olijven.
Miso soepje
Runderriblappen en rode bietjes.
Eiwitshake met vanille whey, verse ananas en spinazie (afhankelijk van de training misschien ook nog een Fruitus reep)

Wederom de optie nog een snack te nemen als ik denk dat ik dat nodig heb.
Page: << < ..6789 Showing page 9 of 9
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0