Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aan zichzelf te danken!

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
lauw †
Number Two ;-)
2005/09/22 18:55:38 (permalink)
0

Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aan zichzelf te danken!

Dit heb heb ik op DBB geplaatst. Op dit board zitten nogal wat vrouwen die stevig hun schoenen staan. En ik vermoed dat een groot deel hun vriendjes / mannen flink hebben afgericht. Daarom plaats ik dit verhaaltje ook hier, dan hoeven al die dames op dit forum zich nooit meer schuldig te voelen over hun bazige en bitcherige gedrag.super blij

Naar aanleiding van het oude omhoog gekickte draadje van Ome Diebiecie moest ik toch wat kwijt:
Ouwe draadje: http://www.dutchbodybuilding.com/fo...24&page=1&pp=10
Het onzin artikel: http://frontpage.fok.nl/review/1692/1

Wat een gelul! Wat een onzin schrijft die vent. Het is allemaal de schuld van mannen! Als jij zit opgescheept met een kutwijf als vrouw / vriendin dan is dat voor de volle 100% je eigen schuld.

Toen jij je vrouw / vriendin leerde kennen was het toen al de * materialistische / egoïstische / frigide / hysterische / kuthoer die het nu is? Nee natuurlijk niet want anders was je NOOIT verliefd op haar geworden, laat staan dat je een relatie met haar wilde.
Toen je haar leerde kennen was het een * vrolijke / lieve / opwindende / intelligente / leuke / vrouw. (* doorhalen wat niet van toepassing is).

Dus er is iets vreselijk misgegaan met haar. En dat is jouw schuld. Weet je waarom? Omdat je de ballen niet had om tegen haar in te gaan. Omdat je de lieve vrede wilde bewaren.

Een voorbeeld:
Er is voetbal op televisie en jij wilt dat graag zien. Echter, tegelijkertijd is er op er op SBS6 De Bevalling of Druk een gillende kleibint uit je Kanaal of hoe dat geweldige real-life programma van SBS 6 ook mag heten. En dat wil je vriendin zien.
Je weet van te voren dat dat ruzie wordt. Nu volgt de belangrijkste tip die je relatie redt of je behoedt voor een relatie met een feeks. Je maakt de afweging: Wat heeft zei de laatste tijd voor mij gedaan? Juist ja, bij een dreigende conflictsituatie met je liefje denk je als eerste aan wat zei de laatste tijd voor JOU heeft gedaan. Als jij bijvoorbeeld vorige week al het vakantiegeld hebt uitgegeven aan anabolen dan is het misschien wel een goed idee om haar ook wat te gunnen, ook al is dat een 60 minuten durende martelgang over vrouwen die met een rode plofkop woest brullend een gerimpelde poepfabriek uit hun doos persen (ik houd niet zo van kinderen en zwangere vrouwen. valt dat op?)
Maar als het tegenovergestelde het geval is, als jij vorige week al je hele zondag hebt verprutst bij haar ouders, als jij je hele zaterdag hebt verkloot bij de Ikea en als je ‘ik hou van je’ tegen haar hebt gezegd terwijl je vrienden erbij zaten (ik ook van jou poepieknuffie), dan heb jij RECHT op jouw voetbalwedstrijd. Jij hebt de laatste tijd genoeg rekening met haar gehouden, nu is het tijd dat zij rekening met jou houdt. Het is geven en nemen in een relatie.

Het probleem is dat veel vrouwen dankzij een halfslappe vent gewend zijn geraakt om alleen maar te Nemen. Als ze een keer zelf moeten Geven, als zij een keer moeten inleveren of rekening houden met de wensen van haar man dan is het huis te klein.

Zoals als we allemaal weten zijn vrouwen meesters in mentale oorlogsvoering. Als jij probeert haar te overtuigen met redelijke argumenten dan zal zij haar hele psychologische trukendoos opentrekken. Alles maar dan ook echt alles wordt erbij gehaald om aan te tonen wat voor een egoïstische ongevoelige hufter jij wel niet bent. Zoals toen je 4 uur ’s morgens stomdronken uit de kroeg kwam rollen na avondje stappen met je vrienden. Zoals toen je de naam van haar hamster vergat. Zoals dat je vrienden sowieso niet deugen. Zoals toen jij wilde neuken en zij eigenlijk niet maar het toch maar deed. Zoals toen je niet meewilde naar de huishoudbeurs. Enzovoort.

Al je foutjes, versprekingen, vergeten data, misplaatste grapjes en onaangepast gedrag uit de geschiedenis van jullie relatie en ver daarvoor krijg je om je oren geslagen. Wees daar niet gevoelig voor. Houdt voet bij stuk. Als je toegeeft dan is het einde zoek. Je vriendin weet dat ze ongelijk heeft en je vriendin weet dat ze oneerlijke argumenten gebruikt. Ze maakt ruzie om 2 redenen: 1. ze hoopt dat ze haar zin krijgt. 2. ze wil kijken of je een vent bent die weet wanneer hij gelijk heeft of dat je een makkelijk af te richten doetje bent. Jij ben geen doetje, jij bent een echte vent die weet wanneer hij moet toegeven maar die ook weet wanneer het tijd is voor een Avondje Voetbal. Met Bier.

Om gezichtsverlies te voorkomen zal je schatje haar ongelijk niet toegeven (ook al weet ze het donders goed) en ze zal nog een dagje blijven mokken. Dat is niet erg, op de lange termijn zal ze het leren waarderen dat je af en toe voor jezelf opkomt.

Er is ook nog een kleine kans dat ze boos blijft, zelfs agressief wordt of dreigt je te verlaten. In dat geval moet je direct helpen haar koffers te pakken, of zo snel mogelijk je eigen koffers pakken. Want in dat geval is pijnlijk duidelijk geworden dat je vriendin absoluut niet bereid is ook maar enigszins aan jouw wensen tegemoet te komen. Dan heb je 2 keuzes: of je vlucht, of je accepteert een leven zonder vrijheid.

Als je alsmaar toegeeft dan is het evenwicht in je relatie zoek. Dan gaat de zweep er pas echt over. In mijn vrienden kring loopt daarvan een schrijnend voorbeeld. Als zij op verjaardagen of feestjes op haar horloge kijkt dan springt hij in de houding om te vertrekken. Het is dieptriest. Zo wil je als man niet eindigen.

Voor de dames: Yep, er lopen ook genoeg kerels rond die in de loop van de tijd hun vriendin hebben afgericht tot een opgewaardeerde huishoudster met seksuele nevenfuncties (als hij daar zin in heeft). De remedie tegen dat soort kerels is hetzelfde. Vrouwen lopen dan nog het risico dat de mannen hun fysieke overwicht aanwenden om hun gelijk te krijgen. Remedie: vluchten, onderduiken, aanklagen en leegplukken voor alles wat hij waard is. Of je kan ook ’s nachts in zijn slaap zijn testikels eraf snijden, maar dat schijnt verboden te zijn.

26 Replies Related Threads

Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 19:03:30 (permalink)
    0
    geheheh! prachtig!  maf!

Zoals toen je de naam van haar hamster vergat.
    super blijsuper blijsuper blijsuper blij

echt Lauw, schrijf eens een boek ofzo. of ga voor een krant een column schrijven. Of bundel al je verhalen in een boek en zoek een uitgever... super blij

lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 19:07:43 (permalink)
    0
    oei, dat riekt naar verplichtingen & verantwoordelijkheid!
    ik houdt het voorlopig maar bij een halfslachtige poging mijn mening te ventileren en jullie te amuseren.blij
    floris2
    Power Bull ~ The Manimal! ~
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 19:21:56 (permalink)
    0
    Druk een gillende kleibint uit je Kanaal

echt [sm=aanbid.gif]

òf dit is een gave van je, òf je bent echt continu stoned, als je dit soort verhalen schrijft  super blij
    Marcus
    Natural born chiller
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 19:32:09 (permalink)
    0
    Zoals gewoonlijk in dit soort situaties sta ik weer 100% achter je (op veilige afstand, je weet toch)
    En als je verscheurd wordt door de gillende vrouwen meute die je hiermee beledigt hebt dan kun je op mij bouwen dat ik een stille tocht voor je organiseer bro!
    Gert
    The Sniper
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 20:02:48 (permalink)
    0
    wahahaha, prachtig!super blij
    smokey juul
    smoke? no thnx!
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 20:05:17 (permalink)
    0
    super blij true, true, true...
    T@Z
    Mr. Alfabet
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 20:47:34 (permalink)
    0
    ORIGINAL: Marcus

Zoals gewoonlijk in dit soort situaties sta ik weer 100% achter je (op veilige afstand, je weet toch)

Whahahah hier moest ik nog het meest om lachen super blij
    18fitie
    GOD OF B&F
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 21:51:58 (permalink)
    0
    super blij
    Valoris
    Always Mystical
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/22 21:52:00 (permalink)
    0
    ORIGINAL: lauw

oei, dat riekt naar verplichtingen & verantwoordelijkheid!
    ik houdt het voorlopig maar bij een halfslachtige poging mijn mening te ventileren en jullie te amuseren.blij

Misschien moet je toch een komisch programma maken, voor de leute, kan héél nederland & België van je talent genieten blij
    Laat op voorhand wel een zaal reserveren dat we weten waar we die koffietafel moeten houden wanneer die meute dames je bespringt en levend vilt (zonder de seksuele neven effecten knipoog)
    Spacehamster
    Super Heavy Weight
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 00:16:05 (permalink)
    0
    Bwah.....dit soort situaties kun je niet grappig afdoen omdat ze in werkelijkheid heel gecompliceerd zijn.
    Er zijn mensen die van kinds af aan hebben geleerd om mensen te manipuleren en dat zijn ze als hun recht gaan beschouwen.
    Er zijn mensen die van kinds af aan er aan gewend zijn om gemanipuleert te worden en ze zijn het als normaal gaan beschouwen dat ales wat ze willen altijd te veel is.
    Het eerste type is dol op het tweede type en gaat daar het liefste mee om.
    Terwijl het tweede type wantrouwend is tegen mensen die hun als gelijkwaardig proberen te behandelen en menen dat type 1 hun meer recht aan doet.
    En iedere keer als een iemand van het eerste type iemand van het tweede type ontmoet zal het eerste type een psychologisch web creeren om daar het tweede type in te vangen.
    Eerst komt de aardige behandeling. De manipulator heeft alle begrip voor de situatie van de gemanipuleerde en ziet tussen alle tekortkomingen wat lichtpunten en hemelt die op. De gemanipuleerde krijgt een egokick.
    Dan worden de complimenten weer teruggenomen en moeten weer terugverdient worden.
    Repeat....van kwaad tot erger.

Je hebt wel gelijk met de oplossing: kappen met die hap en wel zo snel mogelijk.
    En ik wil er aan toe voegen: in therapy gaan.
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 00:21:37 (permalink)
    0
    Hee Lauw, van mij mag je gewoon voeballuh kijken hoor
    mariska
    Super Heavy Weight
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 09:06:25 (permalink)
    0
    @Spacehamster: er wordt zo vaak een toevlucht gedaan naar de jeugd, het is zo geleerd enz. Vaak kun je er ook zelf gewoon wat aan doen. Niemand heeft een perfecte jeugd, een perfecte opvoeding bestaat niet maar sommige mensen maken er ook een sport van om iets te zoeken waardoor ze in hun jeugd iets tekort zijn gekomen. De schrijnende gevallen uitgezonderd (er zijn mensen die gewoon echt een slechte jeugd hebben gehad) maar verder loopt tegenwoordig iemand al bij de psychiater omdat hij altijd de kleinste kadootjes kreeg met Sinterklaas en zich daardoor nog steeds minderwaardig opsteld in relaties. Dat mensen dat doen moeten ze zelf weten, maar ze lopen er vaak zo mee te koop of gebruiken het in dit soort situaties als excuus. Het is lekker makkelijk om altijd naar iemand anders te wijzen en niet de oorzaak bij jezelf te zoeken.

@Lauw: ik vind het dan ook een topstuk super blij
    Als je alsmaar toegeeft dan is het evenwicht in je relatie zoek.

Ik denk dat dit een hele goede conclusie is, zolang er evenwicht is en je elkaar de ruimte geeft is het prima. Dat voorbeeld dat je geeft op die verjaardag met die vriend vind ik inderdaad ook heel typerend. Net als dat mensen alleen nog dingen doen op voorwaarde dat de partner meegaat. Persoonlijk vind ik een beetje tegenwicht erg belangrijk, ik zou gek worden als iemand het overal mee eens is en alles leuk vind.

Spacehamster
    Super Heavy Weight
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 13:45:15 (permalink)
    0
    @Mariska: Goh, dat klinkt enigszins bekend. Ik heb ooit iemand gekend die intens getraumatiseerd was omdat hij als kind ooit een roe kreeg voor Sinterklaas. Hij vond dat hij altijd door andere mensen op de kop gezeten werd. Dus zat hij andere mensen op de kop en kreeg enorme driftbuien iedere keer als hij zn zin niet kreeg of niet gelijk kreeg.
    Degenen die klagen om zulk triviaal leed zijn ge grootste verwende krengen.
    Als een hond vals wordt, is dat de schuld van het baasje. Maar toch wordt de hond wel afgeschoten want het wordt nooit meer een normale sociale hond.

Wat me vooral dwars zit in dit soort situaties is dat steeds de schuld bij een persoon wordt gelegd.
    Beide zijn schuldig.
    En degene die het leed aanricht is degene die nooit meer beter kan worden want die is het verst gecorrumpeerd.
    Kijk maar naar daders en slachtoffers van diverse soorten mishandeling.
    De slachtoffers kunnen normale mensen worden (in helaas slechts een deel van de gevallen) maar de daders blijven hun hele leven gestoord.
    Toch leggen mensen meestal de schuld bij het slachtoffer. Wat de dader een duidelijk signaal geeft dat zij/hij gewoon mag doorgaan andere mensen uit te buiten.

En weet je wat de zwakste mensen zijn?
    Ze zijn jong en naief en vaak thuis al mishandeld. Daders hebben daar een oog voor.
    Dus behandel je kinderen goed en leer ze respect voor zowel zichzelf als voor anderen.
    Want voor je het weet zitten hun ook in een ongezonde relatie.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 14:57:07 (permalink)
    0
    amai spacehamster ik weet niet wat lauw verkeerd gezegd heeft lijkt wel alsof er hier een trauma omhoog komt knipoog

en mensen die andere mensen 'manipuleren' ervaren dat meestal zelf niet als 'manipuleren' maar als heel normaal.
    Wat lauw gewoon zegt is dat je jezelf niet mag wegcijferen voor je vriend/vriendin en je niet altijd de makkelijke weg mag kiezen en daar heeft hij gelijk in!

en nu mag je vertellenover je eigen relatie waarin je gemanipuleerd werdknipoog
    pippi langkous
    Power to the Pippi
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 15:14:30 (permalink)
    0
    Ik sluit me bij KB aan, iemand zei mij ooit: als je je als deurmatje voor iemand neerlegt zal hij ook zijn voeten aan je afvegen! "Gebruiken" en "gebruikt worden" zijn twee kanten van 1 medaille (dan heb ik het natuurlijk niet over misbruik en dwang!), it takes two to tango.

Ik heb trouwens de oplossing voor het voetbalTV of bevallingsTV dilemma: twee tv's in huis hebben. Problem solved.
    Mike_NL
    Super Heavy Weight
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 16:07:44 (permalink)
    0
    Ik wou dat ik zo slim & wijs was als jij Lauw!!

Ik vind de "Als je je als deurmatje voor iemand neerlegt zal hij ook zijn voeten aan je afvegen!" van Pipi ook een wijze levensles!
    Spacehamster
    Super Heavy Weight
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 19:50:11 (permalink)
    0
    @Killa_Bee:
    Ik beken dat ik er een trauma over heb, zoeentje van het kaliber dat ik soms schreeuwend en vechtend wakker wordt en voor derest over het algemeen weinig plezier beleef aan sex.
    Maar, nee, ik wil er niet over vertellen want dan krijg ik alleen maar negatieve en belerende reacties.....oh, dat laatste krijg ik al.

Waar het me om gaat is dat mensen blijven:
    - doen alsof maar 1 de schuld heeft
    - er van uit gaan dat het allemaal heel simpel in elkaar steekt.
    Die 2 punten mis ik in dat verhaal en ze zijn essentieel.

Geloof me, als het simpel was zou het nooit zo veel gebeuren als dat het nu gebeurd.

Als je verhalen wilt ga dan maar naar http://mishandeling.nl.
    Daar kun je je hart ophalen aan dergelijke depro verhalen.
    Real time reality show.
    evilman
    Jorum Funk
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 20:02:53 (permalink)
    0
    Ik denk dat dit verhaaljt niet zover probeerde te komen spacehamster. Het is meer de discussie erna die de snaren raakten. Dit verhaaltje kun je met n korrel zout nemen en is voor sommige mannen msgien wel n tip. Voor mij msgien ook wel knipoog kweet dat k mn vriendin soms te veel dr zin geef en moet k ook s mee kappen. (gulden middenweg)

Maar ik denk dat qua replys enzo mensen niet re serieus moeten doen, want zover had lauw t niet berekend denk k ook

en spacehamster heeft hele goeie punten! Die zijn ook waar.. dus leer ervan. Maar discussie hoeft om dit verhaaltje niet nog meer verhot te raken denk k.
    Guest
    Middle Weight
    RE: Dames, je vent zit bij je onder de plak? dat heeft hij dan aa 2005/09/23 21:39:20 (permalink)
    0
    ORIGINAL: mariska

Persoonlijk vind ik een beetje tegenwicht erg belangrijk, ik zou gek worden als iemand het overal mee eens is en alles leuk vind.

Ben het helemaal met je eens, ik heb een vriend die dan af en toe erg lullig kan doen, maar ik zou er ook echt niet tegen kunnen dat ie alles maar goed zou vinden. Ik heb ooit eens zo'n vriendje gehad die op alles zei: wat jij wilt schat, nou echt ik was na 3 dagen al weg.....

Het interesseert mij eigenlijk helemaal niet wat mannen van vrouwen vinden, of vice versa. Het belangrijkste is dat ik vind dat er een evenwichtige balans is in mijn relatie, en ik ben wat dat betreft echt wel eerlijk genoeg tegenover mezelf om in te zien of we er al dan niet goed voorstaan.

En ik moet zeggen dat mijn vriend weinig te klagen heeft, daar ik graag een wedstrijdje nederlands voetbal kijk, ontzettend houd van heel hard rijdende auto's met mooie 18 inch smoked licht metalen velgen die een beetje verlaagd is en een super vet geluid in de kofferbak heeft liggen, zelf ook wel een wijntje lust, en alleen maar van actie/vechtfilms houd en niet van die zeikerige-zanik-drama films, en zelf vaak veel te druk ben met mijn eigen hobby's, om zoveel tijd van hem te claimen. En alle karweitjes in en om het huis doe ik meestal ook zelf, zoals de vuilnis buiten zetten en de auto wassen..... ach volgens mij bén ik gewoon een kerel, ik heb alleen wel vrouwelijk vormen super blij
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0