LockedDe Volmaakte Set

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
lauw †
Number Two ;-)
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 10:29:22 (permalink)
0
ORIGINAL: 3XL

WTF zijn "skull crusher bips" ? ?

Billen die zo gespierd zijn dat ze een schedel kunnen verbrijzelen.
Dat krijg je door veel te squaten.blij
#21
3XL
Senior Moderator
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 10:35:52 (permalink)
0
Maar dan wel diep

Vraag ik me toch af waarom ze bij triceps staan ?
super blij
#22
Espi
meten = weten!
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 10:55:34 (permalink)
0
Vroeg het me ook al af...
Er staat letterlijk:
1. schedelkraker tot voorhoofd
2. schedelkraker tot neus
3. schedelkraker tot kont, ellebogen mogen naar buiten komen (nou ja... kont = bips en schedelkraker = ... ).
4. smal bankdrukken

iemand die het weet, mag het zeggen! Aan de andere kant.. heb vreselijke vertaalfouten in dat blad gezien. Miss tot borst???

Espi
#23
Apenootje
Feather Weight
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 12:40:56 (permalink)
0
Cheeks=> Wangen?
#24
Espi
meten = weten!
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 12:57:06 (permalink)
0
Dat kon het wel eens zijn ja.... cheeks zijn inderdaad wangen, maar wordt ook wel eens gebruikt voor bips of kont.
Ik zei al... heb me toch een paar kromme vertalingen gezien in dat blad (en ook in Female).. vergeten welke, maar het was tenenkrommend!

Cheeks/wangen it will be!

Espi
#25
3XL
Senior Moderator
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 18:40:45 (permalink)
0
voorhoofd => neus => mond ? ?
#26
Espi
meten = weten!
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 19:04:56 (permalink)
0
Maar dan met ellebogen die dan in de 3e set wel naar buiten mogen steken..
Mond zal er niet in de oorspronkelijke versie gestaan hebben, anders had er geen vertaalfout gemaakt kunnen worden van kont. Cheeks = wangen of bips.. nooit mond. Maar komt qua positie natuurlijk op ongeveer hetzelfde neer. Mond, wangen, kaak...

Espi
#27
3XL
Senior Moderator
RE: De Volmaakte Set 2004/08/05 19:11:30 (permalink)
0
Ik denk dat je gewoon de splitsing moet maken tussen extensions net achter je hoofd, richting voorhoofd/neus en richting keel/kin

Dit zijn de 3 varianten die het meest gebruikt worden en ook ieder iets anders aanvoelen.

Let er wel bij op dat ook de variant naar de keel/kin een extensie beweging blijft en dat je er geen french press van maak.


Maar goed, zitten we nog steeds met het kont verhaal
#28
wateengedoe2
Super Heavy Weight
RE: De Volmaakte Set 2004/08/11 18:10:22 (permalink)
0
ROFLM Bips O! super blij Dat van die kont had ik ook gezien in het oorspronkelijke artikel en ik had er toen hoofdschuddend mijn schouders over opgehaald ... Nou ja, dat cheeks-verhaal snijdt wel hout.

Maar nu ff over het totale schema van de MF: wat vinden jullie hiervan? Net zo nuttig als dropsets? Het voordeel is, dat je het gewicht niet steeds hoeft te veranderen, dus het lijkt me wel wat om eens uit te proberen. Wie heeft er al ervaring mee (of met iets soortgelijks)?
#29
Espi
meten = weten!
RE: De Volmaakte Set 2004/08/11 19:13:12 (permalink)
0
Beetje ervaring wel.. min of meer toevallig had ik een aantal vergelijkbare dingen opgenomen. Na het lezen van het artikel heb ik heel bewust steeds de volgorde zo gedaan dat de eerste variant moeilijker is dan de andere.
benen
- leg press met smalle & brede stand
rug
- seated row met brede en smalle
- lat pulley overhandse greep breed en onderhandse greep smal
biceps
- hammer curl en db curl

Bevalt goed... denk dat er veel meer mensen hier zijn, die meerdere oefeningen per spiergroep doen en steeds met de moeilijker variant beginnen.. maar echt zoals hier beschreven staat als een verlengde set. Nee.. vermoed van niet.
#30
wednesday
Heavy Weight
RE: De Volmaakte Set 2005/10/10 17:27:14 (permalink)
0
Ik ga die Up-And-Down-The-Rack sets methode eens uitproberen. Vooral omdat het over de biceps gaat. Een spier die bij mij wel wat groter magknipoog. Heeft iemand van jullie al ervaring met deze methode?
#31
Sventheman
Light Weight
RE: De Volmaakte Set 2005/11/10 14:33:01 (permalink)
0
Wat ik niet genoeg kan benadrukken is variatie, wissel trainingsmethoden af om de 4-6 weken ongeveer. Het menselijk lichaam is een artiest in het aanpassen, op het moment dat je spieren aan een type oefening gewend zijn en denken 'no sweat, dit kennen we' moet je de boel omgooien. Ik zelf experimenteer momenteel veel met HIT training; een kleine opwarmset, en dan tot faillure en eventueel nog een kleiner gewicht om het laatste eruit te persen. Heel intensief, zeker beenoefeningen leiden nog wel eens tot een bijna blackout, bankje in de buurt houden.

Lee priest zei het terecht: "I only know what works for me", je moet er zelf achter zien te komen, alle trainingen zullen je resultaat geven, de ene echter meer dan de ander.
#32
Corjen
Feather Weight
RE: De Volmaakte Set 2007/09/03 23:16:27 (permalink)
0
Ik train in setjes van 10,8,6 & 6 waartussen ik het gewicht verhoog. Zie dit hier nergens tussen staan.. Zijn deze manier beter?
#33
John87
Super Heavy Weight
RE: De Volmaakte Set 2009/12/22 09:09:33 (permalink)
0
Hier een leuk artikel over de perfecte rep. Op pagina 3 staat nog een filmpje waarin het één en ander, dat ook in het artikel staat, helder wordt uitgelegd;

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol
#34
tiomio123
tiomio's Title
RE: De Volmaakte Set 2009/12/22 10:07:55 (permalink)
0
Het filmpje helpt maakt ook wel veel duidelijk.. Er is alleen vrij weinig uitleg over een geheel schema of de indeling in de tijd.
#35
John87
Super Heavy Weight
RE: De Volmaakte Set 2009/12/22 17:21:14 (permalink)
0
Klopt, behalve de opmerking van 3 oefeningen per training, werd ik er ook niet veel wijzer van. Ze houden dat Anaconda-gebeuren nog zo lang mogelijk 'top secret'
#36
Dolsey
Training Like An Animal, Growing Like A Beast
RE: De Volmaakte Set 2009/12/28 11:15:23 (permalink)
0
handige info nice!
#37
Luppie
Super Heavy Weight
RE: De Volmaakte Set 2009/12/28 11:57:02 (permalink)
0
3 weksets lijkt mij aardig perfect voor massa. Set 1 lukt 8 hh set 2 lukt mischien 7-8hh set 3 lukt mischien net 5-6hh Alles met 1 gewicht. Als het lukt met set 4 nog een 5-6 herhalingen te doen dan verhoog ik pas het gewicht met 2,5 kg en begint het gedonder opnieuw
#38
John87
Super Heavy Weight
RE: De Volmaakte Set 2010/01/16 09:21:45 (permalink)
0
ORIGINAL: tiomio123

Het filmpje helpt maakt ook wel veel duidelijk.. Er is alleen vrij weinig uitleg over een geheel schema of de indeling in de tijd.


The story continues knipoog

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_body_training_muscle_anaconda/anaconda_protocol#i-bodybuilder-program/i-bodybuilder-program-guidelines?utm_source=program_announcement&utm_medium=email&utm_campaign=tmuscle
#39
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2019 APG vNext Commercial Version 5.0