De grote kwarktest

Page: << < ..6789 Showing page 9 of 9
Author
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 12:37:24 (permalink)
0
ik vind die stopverf best lekker yvana!! Beter dan die dure waterachtige uitsmeerbare weinig eiwitbevattende peperdure danone brij!
Fitnesstrainerke
Middle Weight
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 12:50:35 (permalink)
0
60 cent voor een halve kg kwark? in nederland is dit dan serieus goedkoper! want in delhaize (belgië) vind ik de bio (iets van een 1,60euro) en dan hun eigen merk, die ergens rond 1euro draait.. In de aldi hebben ze hier ook die jogging, maar is in kleine potjes (k denk 200gram) en is opgeklopt (zit ook room in)
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 13:01:12 (permalink)
0
in aldi hebben ze ook halve kilo's voor een halve euro hoor, die jogging dat is niet te vergelijken zit ook suiker in etc. en stukken minder eiwit. In lidl ook trouwens!
Fitnesstrainerke
Middle Weight
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 13:31:42 (permalink)
0
In aldi, halve kg's? Stan? K ga meteen checken zi! Als t niet klopt, bel ik persoonlijk naar robert vdw om te zeggen dat je 'n foefelaar bent he! super blij
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 13:39:46 (permalink)
0
whaha, doe maarsuper blij in de Lidl hebben ze trouwens net dezelfde magere kwark, in halve kg voor gelijkaardige prijs.
Fitnesstrainerke
Middle Weight
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 14:58:44 (permalink)
0
STAN, ge zijt een FOEFELAAR!!! In den aldi GEEN potten van halve kilo! In ieder geval niet in die van oostkamp.. huh?! verbaasd Maar kocht anders in delhaize altijd die van hun eigen merk, maar kostte toch nog 1,30euro per potje van 500gram. Nu van hun ander eigen merk '365' es paar potjes meegedaan, kijken of ze even goed zijn, kosten slechts 69cent.
Stan
judon t beat me. Ever.
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 15:32:28 (permalink)
0
allé, ik ga ook altijd in de aldi van oostkamp, en daar staat er WEL kwark van een halve kilo ze, blinde molsuper blij zijn rechthoekige bakken met een blauwachtig papierke vanboven waarop staat 'magere kaas' of zoiets...staat achteraan ergens dacht helemaal rechts in die frigo tegen de muur...of ze zouden net uitverkocht moeten zijn...zou het raar vinden want is toch een vrij grote aldi!
Fitnesstrainerke
Middle Weight
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 16:04:15 (permalink)
0
Hmmzz.. k ga de volgende keer es mijn paardenbril aandoen, maar vandaag hadden ze niets, volgens mij.. huh?! verbaasd
Wreckless
Super Heavy Weight
RE: De grote kwarktest 2007/12/21 16:57:31 (permalink)
0
In de Lidl hebben ze een blauw deksel, in de Aldi een groen volgens mij. Ze hebben magere verse kaas maar ook volle verse kaas. Ik gebruik de magere met extra fruit en andere kh na de training
De volle kwark gebruik ik bij het ontbijt of 's avonds voor het slapengaan.

De pot van 500 gr kost zo'n 0.45 € dacht ik.
Johnny O
Middle Weight
RE: De grote kwarktest 2008/04/04 17:32:03 (permalink)
0
eet ze allemaal
Espi
meten = weten!
RE: De grote kwarktest 2008/05/21 17:12:00 (permalink)
0
: nou het ziet er naar uit dat net zoals de Ravensburger kwark, die ineens niet meer te koop was... , nu ook ineens Koning's kwark niet meer te vinden is.

Siegler eet dat spul al een paar jaar (samen met de Kabicel uiteraard), maar tja... wat nu.
In de ALDI of Lidl zetten we bijna uit principe geen stap en de AH heeft onlangs haar huismerk Zaanse Hoeve verwaterd met yoghurt (als het jullie nog niet was opgevallen).

Dan maar de gewone dure ronde bakken.. probleem is alleen dat ze zich niet zo lekker laten schikken in de koelkast per 8 stuks...
loretta
Light Weight
RE: De grote kwarktest 2008/05/21 17:19:18 (permalink)
0
Die Konings kwark kan ik idd ook al een tijdje niet meer vinden, kocht m altijd bij de Super de Boer en vroeger bij de Jumbo. Bij de Super hier is alleen nog maar almhof te krijgen (en poepieduur), dus heb zelf meestal biogarde van de appie of gewoon die magere franse kwark.
Jayla
Feather Weight
RE: De grote kwarktest 2008/05/21 18:48:22 (permalink)
0
Bij de c1000 nog steeds van die handige rechthoekige bakjes hoor! Ook bij Dirk vd Broek bedrijven nog steeds te koop.
En ja er staat KONINGS op super blij  Ik vind deze toch lekkerder dan de ronde bakken van AH, en die rechthoekige bakken van de Zaanse Hoeve met die yoghurt erdoor, dat is toch wel erg gatsie vies bah
Eet smakelijk

Jayla
lucy
Light Weight
RE: De grote kwarktest 2008/05/21 20:39:55 (permalink)
0
Bij de Bas van der Heijden is die kwark van Konings ook nog steeds verkrijgbaar.

Zelf heb ik overigens het liefst die franse kwark van het AH merk.. yummy!
chris84
Super Heavy Weight
RE: De grote kwarktest 2008/05/21 21:18:59 (permalink)
0
zaanse hoeven gaat er goed in. Zolang het proteine gehalte hetzelfde blijft mogen ze lekker doen wat ze willen knipoog
Alex005
Feather Weight
RE: De grote kwarktest 2008/08/23 22:23:36 (permalink)
0
Nou ik vind gewone jogurt al vies en zuur laat staan als het nog de dikte van kwark heeft.
Heb nu AH Zaanse Hoeve dit mik ik in de mixer met een banaan erbij en klaar zijn we weer.
Heerlijk smikkelen hoor en goed te doen zo
Page: << < ..6789 Showing page 9 of 9
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0