Dennis Hasny

Author
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
2009/01/11 12:25:22 (permalink)
0

Dennis Hasny

Normaal is het de bedoeling dat nieuwe leden zich zelf hier voorstellen, indien ze dit willen. Bij deze zou ik graag een uitzondering willen maken. Dennis is op mijn vezoek lid geworden van body-fitness en ik zag dat hij zich deze week inderdaad aangemeld had. Het is mij daarom een eer en genoegen om Dennis aan jullie voor te stellen.

Dus bij deze Dennis Hasny

Nina had al een topic over hem geopend http://forum.body-fitness.nl/m_612636/mpage_1/key_/tm.htm#612636

Ik heb Dennis leren kennen in Halsteren en was al vrij snel op de hoogte van zijn bijzondere verhaal en alle tegenslagen die hij al heeft gehad in zijn nog jonge leven.

Toch merk je aan Dennis helemaal niks en ik zie hem altijd goedlachs en positief en bijzonder leergierig door de sportschool lopen en ik kijk dan ook met veel plezier naar hem en met veel bewondering voor de intensiteit van zijn trainingen.

Het plezier wat deze man uitstraalt in de sport werkt voor mij heel erg motiverend en laat mij ook beseffen dat onze dagelijkse beslommeringen wat betreft training maar peanuts is in vergelijking met wat deze man alemaal al heeft overwonnen en dan ook nog zo goedlachs en positief in het leven staat. Ik denk dat jij een voorbeeld bent  voor veel mensen.

Ik ben er van overtuigd dat met de bezielende ondersteuning van Jack en Nina die hiermee ook laten zien er niet alleen te zijn voor makkelijke klanten en met de motivatie en het plezier wat Dennis laat zien, hij het nog heel ver gaat schopen in deze sport.

Dus bij deze Dennis wil ik graag van harte verwelkomen.

Heel veel lees en post plezier hier.

11 Replies Related Threads

violette
    Super Heavy Weight
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 12:34:28 (permalink)
    0
    Respect, om zo te blijven volharden en door te zetten, no matter what! Welkom Dennis! blij
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 13:02:44 (permalink)
    0
    Welkom op BFF Dennis!
    twirre
    E621
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 13:11:25 (permalink)
    0
    Welkom Dennis!!!
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 13:12:06 (permalink)
    0
    Welkom hier! 
    miemie
    Metal Lady
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 14:10:44 (permalink)
    0
    Welkommetjes!!!!!knipoog

En er mogen heel wat mensen een voorbeeld aan je nemen,je bent top hoorknipoog (van wat ik hoor/lees dan he)  blij

En positief,goedlachs,leergierig zijn DE sleutels tot happyness.................i knowknipoog
    Jantra
    Cool, bad...... but cute
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 17:46:14 (permalink)
    0
    Hey topper, nogmaals welkom hier!

Tot van de week knipoog
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 18:46:16 (permalink)
    0
    Ook van mij nogmaals welkom
    Dennis
    Feather Weight
    RE: Dennis Hasny 2009/01/11 22:06:25 (permalink)
    0
    Ik doe m,n uiterste best zonder spierpijn niet getraint
    elke trainingsdag moet voormij bijzonder zijn een dag die je verwaarloost is zonde van de tijd
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: Dennis Hasny 2009/01/12 11:04:40 (permalink)
    0
    respect!

NinaWoman
    Super Heavy Weight
    RE: Dennis Hasny 2009/01/12 17:13:03 (permalink)
    0

Dennis kanjer, WELKOM op het forum!! 
    Het gaat helemaal super, we zijn TROTS op je
    teddybeerke
    hug on own risc
    RE: Dennis Hasny 2009/01/16 12:40:55 (permalink)
    0
    welkom en heb enorm respect voor je
    Jump to:
    © 2023 APG vNext Commercial Version 5.0