EVen voorstellen en advies gevraagt

Author
sybren
Feather Weight
2012/03/06 00:57:06 (permalink)
0

EVen voorstellen en advies gevraagt

Hoi ik ben sybren, en ik heb me hier op dit forum aangemeld omdat ik nogal een mager jongetje ben die wel een iets breder zou willen worden.. (65 kg 1.83 lang)
Ik doe verder mu al 4 of 5 jaar niks meer aan sport, heb ongeveer 4 jaar lang geturnt en daarbij toen aardig wat spieren opgebouwd, maar dat zou je nu niet meer zeggen..
Ik zou graag wat advies willen hoe ik toch weer wat breder kan worden en een kilo of 10 aan kan komen..
Op het moment beschik ik niet als arme student het geld om naar de sportschool te gaan.. dus dat word het de komende tijd voor mij niet.. maar wat voor soort dingen zou ik thuis nog meer kunnen dien dan opdrukken en sittups.

ik hoop dat ik geholpen kan worden en alvast bedankt. groet sybren

3 Replies Related Threads

teddybeerke
    hug on own risc
    Re:EVen voorstellen en advies gevraagt 2012/03/06 07:08:26 (permalink)
    0
    welkom sybren,

belangerijkste is om goed te eten vooral kwalitatieve voeding aardappelen , pasta , rijst , groenten , mager vlees , vis , noten , fruit,...
    Wat je ook kan doen is optrekken of kijken voor zelf enkele gewichten te kopen.

Veel succes
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:EVen voorstellen en advies gevraagt 2012/03/06 07:47:20 (permalink)
    0
    Speelplaats zoeken voor optrekken, lunges voor afstand, zwemmen,.. 

En zoals teddy aangeeft: eten, eten, eten. 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:EVen voorstellen en advies gevraagt 2012/03/06 08:37:12 (permalink)
    0
    Welkom, succes met je doelen! Je kunt de bodyweight oefeningen verzwaren door een rugzak met gewicht te dragen tijdens het opdrukken, of been oefeningen met 1 been te doen. (squat bijvoorbeeld) 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0