Een bruidstaart voor echte mannen!

Author
Espi
meten = weten!
2008/02/07 10:50:24 (permalink)
0

Een bruidstaart voor echte mannen!

Gejat van elders. Kan bijna in lachen,gieren, brullen.. maar wie zich geïnspireerd voelt kan het recept namaken

http://www.blackwidowbakery.com/demo/meatcake/

A cake...with a t-bone drawn on it? Has our intrepid chefstress lost her mind? NO, my friends, NO! because THIS....is MEAT CAKE.

Okay, see, this bears some explanation. A coworker is getting married next week, and we were talking about wedding cakes (I had just done one for two friends of mine). He asked if I could do one for him - totally joking of course. "Oh, sure, what kind of chef are you that you can't pump out a wedding cake on just two weeks notice??" He went on to describe his ultimate wedding cake. "I hate that wedding cakes are all girly. There should be like a groom cake to go with the traditional wedding cake. A guy's cake. Like..made out of meat."
A lightbulb went off in my mind. "I could TOTALLY do that," I exclaimed. "A meatloaf! With mashed potato frosting! OH MY GOD!"
"Yeah!" He was catching on. "And like, gravy between the layers and melted cheese for the writing!"
"Hmmmm. No, ketchup glaze," I decided. "I am so totally going to do this," I suddenly realized.
So today I did. Here's how it went down:
For the rest of it--recipe and step-by-step "hot-to", click me!
Also, The Meat Cake Gallery LMAO

9 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 10:51:16 (permalink)
    0
    COOL!

Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 10:53:00 (permalink)
    0
    ziet er eigenlijk best wel enorm lekker uit, ideaal voor mensen op een keto dieet!!! Of voor mensen die van vlees houden zoals ik!
    Espi
    meten = weten!
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 11:02:24 (permalink)
    0
    Stan, je hebt even niet opgelet. De rand is gemaakt van aardappelpuree. En ketchup (met zoveel suiker) is ook al verboTen voer voor keto-ers.
    Maar wel supertaart voor de carnivoren onder ons die niks van zoetigheid willen weten.
    Hartige taart is ook wel zoiets, maar ziet er totaal anders uit. Dit is wel 'vet gaaf' als alternatieve bruid(egom)staart.
    Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 11:04:33 (permalink)
    0
    goh, schraap de puree er dan af en geeft het aan mij yvana, géén probleem hoormaf!

en ketchup zit vol gezonde vitamientjes, maar als het echt moet, geef het ook gerust aan mijmaf!
    Espi
    meten = weten!
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 11:08:41 (permalink)
    0
    Lees nu pas de blog goed door met de stap-voor-stap aanwijzingen.

Woei, wat een welbespraakt foodie is dat.. krijg er serieus honger van.
    Geweldige term ook: hardcore meatatarians

Zeg Stan.. ben al lang de ketofase voorbij en heb sowieso free meals & refeeds zodat er een hele carrot cake inpast. Als dat kan, is ook een meat cake mogelijk maf!
    SheRu
    Go John Henry!
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 11:09:29 (permalink)
    0
    Ja, ze schrijft hilarisch! super blij

En m'n zussie had meteen een briljant idee voor m'n moeders verjaardag. Rara.. super blij
    Espi
    meten = weten!
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 11:12:49 (permalink)
    0
    Deze vind ik ook geweldig:

Een Halloween variant

Stan
    judon t beat me. Ever.
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/07 11:15:51 (permalink)
    0
    ik heb er gigantische honger vn gekregen...
    Debora Regina
    Middle Weight
    RE: Een bruidstaart voor echte mannen! 2008/02/10 22:14:01 (permalink)
    0
    leuk die taart en lijkt lekker ja!!( leuke site)
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0