Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...?

Author
omega369
Feather Weight
2012/08/20 16:44:40 (permalink)
0

Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...?

Hallo, 

stel als je wekelijks 3 dagen cardio training doet van telkens 30-45 minuten (joggen); doet men dit dan het best voor dat we aan krachttraining beginnen of best erna? 

Of beiden op aparte dagen? 

Welk methode werkt het effectiefst?

8 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/20 17:39:38 (permalink)
    0
    ik zou 't op aparte dagen doen, vooropgesteld dat joggen ook joggen is en niet hardlopen. 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/20 18:42:13 (permalink)
    0
    Ik zou 't sowieso op aparte dagen doen, ongeacht de intensiteit. 
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/20 21:58:14 (permalink)
    0
    Mja, ik zat te denken dat zes keer volle bak trainen misschien een beetje met je herstel rommelt, enzo. Maar ja, da's eigenlijk niet zo goed gedacht. 
    sis
    NO Sissy !!
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/20 23:01:04 (permalink)
    0
    Oh het aantal keer KT vond ik niet terug, nu je het zegt. Mijn achterliggende idee was dat je KT en cardio achter elkaar eigenlijk allebei niet voluit kunt doen maar natuurlijk moet er wel hier en daar een rustdagje ingebouwd worden. Of je het nou spreidt of niet. 
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/21 09:08:15 (permalink)
    0
    Ligt toch vooral aan het doel van de cardio en kt.

Zou ik cardio moeten doen voor vetverbranding dan zou ik dat direct na de krachttraining doen.

Cardio als in conditiewerk zou ik absoluut op aparte dagen doen.
    noenkel
    Heavy Weight
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/21 10:22:23 (permalink)
    0
    Ik doe mijn kt meestal over de middag en ´s avonds ga ik wandelen, moest ik dit niet kunnen doen zou ik ook mijn cardio direct na de kt doen.

Echt conditiewerk zou ik dan ook liever op aparte dagen doen maar zoals aangegeven rekening houden met je herstel en ik zie me geen benen doen na een dag zware cardio of omgekeerd.
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/21 11:16:13 (permalink)
    0
    Harold

Zou ik cardio moeten doen voor vetverbranding dan zou ik dat direct na de krachttraining doen.

Dan vind ik 30-45 minuten wel weer erg lang. 

Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re:Eerst cardio en daarna krachttraining of andersom? Of...? 2012/08/21 11:48:00 (permalink)
    +1 (1)
    Ik ook, veuls te lang, kort en intensief is de remedie!
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0