Eerste kuur Dianabol

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
roderick
Feather Weight
2010/05/04 21:29:25 (permalink)
0

Eerste kuur Dianabol

Ik zal me even voorstellen,
Ben 29 jaar en train sinds mijn 19e.
Lengte 1.90m, gewicht 79kg, bf 7%
Ik train 4 keer in de week. Heb een goede discipline in mijn voeding en trainingen. Daarnaast heb ik 2 dagen rust in de week. Op zaterdag voetbal ik.
Mijn probleem is (als je het al een probleem moet noemen) dat ik een ontzettend snelle stofwisseling heb. Ik ben dus ook hartstikke droog. Ik wil graag meer spiermassa, maar met alleen creatine, whey en aminozuren kom ik niet ver. Nu heeft een vriend van me dianabol geadviseerd.
Vwb trainingen zit ik al jaren op hetzelfde niveau, daar hoop ik dus ook wat te winnen.
Ik eet heel veel:
ik sta op met een brinta drinkontbijt en een vitamine bruistablet
snel daarna 4 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas (0800)
1200 weer 4 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas
1430 weer 4 volkoren boterhammen, nu met kipfilet en appelstroop.
Dan sport ik om 1530. Daarna neem ik een whey shake
's avonds eet ik dan ook nog veel, vooral koolhydraatrijke maaltijden. Weinig vet.
Tussendoor dan nog 2x fruit.

Ik heb al veel gevarieerd met mijn trainingsprogramma's. (Intensiteit, frequentie, volume etc.)  

Is dianabol een goed idee voor mij?

22 Replies Related Threads

kalajengkin
    voorheen lightweight :P
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/04 21:51:46 (permalink)
    0
    Als je hier niet van groeit, moet je meer eten. Met dianabol zal je lijkt mij nog steeds niet groeien, hooguit nog droger worden.
    En hoeveel kipfilet is dat, wat je op je brood doet? 1 plakje of 100 gram per maaltijd???
    Verder vind ik kipfilet, kipfilet, en kipfilet wat eentonig als het om eiwitten gaat.
    Wissel het af met vis en ei, zodat je meer soorten binnenkrijgt.

En hoe lang duurt jouw training???
    roderick
    Feather Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/04 22:36:24 (permalink)
    0