Eerste kuur Dianabol

Page: 12 > Showing page 1 of 2
Author
roderick
Feather Weight
2010/05/04 21:29:25 (permalink)
0

Eerste kuur Dianabol

Ik zal me even voorstellen,
Ben 29 jaar en train sinds mijn 19e.
Lengte 1.90m, gewicht 79kg, bf 7%
Ik train 4 keer in de week. Heb een goede discipline in mijn voeding en trainingen. Daarnaast heb ik 2 dagen rust in de week. Op zaterdag voetbal ik.
Mijn probleem is (als je het al een probleem moet noemen) dat ik een ontzettend snelle stofwisseling heb. Ik ben dus ook hartstikke droog. Ik wil graag meer spiermassa, maar met alleen creatine, whey en aminozuren kom ik niet ver. Nu heeft een vriend van me dianabol geadviseerd.
Vwb trainingen zit ik al jaren op hetzelfde niveau, daar hoop ik dus ook wat te winnen.
Ik eet heel veel:
ik sta op met een brinta drinkontbijt en een vitamine bruistablet
snel daarna 4 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas (0800)
1200 weer 4 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas
1430 weer 4 volkoren boterhammen, nu met kipfilet en appelstroop.
Dan sport ik om 1530. Daarna neem ik een whey shake
's avonds eet ik dan ook nog veel, vooral koolhydraatrijke maaltijden. Weinig vet.
Tussendoor dan nog 2x fruit.

Ik heb al veel gevarieerd met mijn trainingsprogramma's. (Intensiteit, frequentie, volume etc.)  

Is dianabol een goed idee voor mij?

22 Replies Related Threads

kalajengkin
    voorheen lightweight :P
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/04 21:51:46 (permalink)
    0
    Als je hier niet van groeit, moet je meer eten. Met dianabol zal je lijkt mij nog steeds niet groeien, hooguit nog droger worden.
    En hoeveel kipfilet is dat, wat je op je brood doet? 1 plakje of 100 gram per maaltijd???
    Verder vind ik kipfilet, kipfilet, en kipfilet wat eentonig als het om eiwitten gaat.
    Wissel het af met vis en ei, zodat je meer soorten binnenkrijgt.

En hoe lang duurt jouw training???
    roderick
    Feather Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/04 22:36:24 (permalink)
    0
    Dat is idd een plakje kipfilet per boterham.
    Ik train gemiddeld een uur tot 1 uur en een kwartier
    DennisW
    potige billenman
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/04 22:40:59 (permalink)
    0
    roderick
    Ik eet heel veel:
    ik sta op met een brinta drinkontbijt en een vitamine bruistablet
    snel daarna 4 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas (0800)
    1200 weer 4 volkoren boterhammen met kipfilet en kaas
    1430 weer 4 volkoren boterhammen, nu met kipfilet en appelstroop.
    Dan sport ik om 1530. Daarna neem ik een whey shake
    's avonds eet ik dan ook nog veel, vooral koolhydraatrijke maaltijden. Weinig vet.
    Tussendoor dan nog 2x fruit.

srry...maar dit is absoluut niet heeeel veel.
    zou toch maar wat aan je voeding gaan doen voordat je naar AS grijpt....AS is namelijk geen wondermiddel knipoog

ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/04 22:54:53 (permalink)
    0
    wellicht toch iets meer vet aan je eten toevoegen

maar eh.. als je echt wilt gaan kuren, doe dan een goede kuur en niet een dboll only
    roderick
    Feather Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/05 15:39:17 (permalink)
    0
    Wat adviseer je dan om te nemen?
    Alvast bedankt!
    DennisW
    potige billenman
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/05 15:52:00 (permalink)
    0
    Ben geen ervaringsdeskundige.....maar bijvoorbeeld:
    Week 1 t/m 4 : 30mg dianabol
    Week 1 t/m 15: 500mg test-e + 400mg deca
    Week 5 t/m 17: 50mg proviron
    Week 18 t/m 21: 20mg nolva + 50mg clomid

Heb me laten vertellen dat dit een klassieke kuur is die veel wordt gebruikt met goede gains mits je voeding er ook naar is.....en dat kan bij jou nog veel beter. Denk dat je ook heel goed vooruitgaat als je minder testo en deca gebruikt. Ben mezelf ook een beetje aan het verdiepen maar heb de stap nog niet genomen omdat ik er nog niet aan toe ben. Wil zelf natural zeker nog 6 kilo vvm erbij hebben voordat ik de stap neem.

ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/05 16:06:41 (permalink)
    0
    ik ga niet adviseren wat je moet nemen roderick, ik ben er wat dat betreft te lang uit om schema's op te stellen.
    Het is belangrijk zelf te weten waar je mee bezig bent, en waar je voorkeur dan naar uit gaat.
    wat DennisW ook zegt.. aan je eten kan je nog best wat toevoegen. Een pak volle melk bijv per dag extra. Een bak kwark 's avonds, een hand noten, een bak rijst met kipfilet ipv 4 boterhamen.
    Je zult sowieso meer moeten eten als je op een kuur zit.

Als je een search doet in dit forum op dbol kom je wel een aantal dboll kuurtjes tegen
    DennisW
    potige billenman
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 16:32:03 (permalink)
    0
    Heb nog ff je schema gecheckt en ik schat dat je maar ongeveer 3000kCal per dag eet.....en dat is veel te weinig om te kunnen groeien! Jou dagelijkse behoefte is ongeveer 3400kCal en daar zit jij nu ver onder.

Met jou gewicht, lengte en BF zou je minimaal 3700-3800 Kcal per dag moeten hebben.
    Ofwel...begin niet aan kuren voordat je voeding is wat het hoort te zijn......want nu beginnen met een dboll kuurtje zal je alleen maar teleurstellen en is weggegooid geld imo
    Luppie
    Super Heavy Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 17:33:15 (permalink)
    0
    DennisW

Heb me laten vertellen dat dit een klassieke kuur is die veel wordt gebruikt met goede gains mits je voeding er ook naar is.....en dat kan bij jou nog veel beter. Denk dat je ook heel goed vooruitgaat als je minder testo en deca gebruikt. Ben mezelf ook een beetje aan het verdiepen maar heb de stap nog niet genomen omdat ik er nog niet aan toe ben. Wil zelf natural zeker nog 6 kilo vvm erbij hebben voordat ik de stap neem.

Ik gainde als een zieke op 500 test e met 6 week 50mg winstol er bij 13kg waarvan 8kg over, dus ok een shitload vocht
    Verderop een 3000 cal dieet
     maar goed ik weet datik een laag onder houd heb
    DennisW zijn onderhoud kun jij niet weten zoal jij zijn stofwisseling niet kent. Ik zouook minimaal 3500 cals moeten eten volgens het boekje maar goed dan kom ik weekelijks 1kg aan wat niet alleen spier massa is ghehe, Ik kom dan net zo hardaan alsin een dikke kuur iig

Ik heb nu prima 8kg gepakt met mijn laatste kuur op 2300cals en daar bij ben ik ook 8% vet verloren
    DennisW
    potige billenman
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 18:33:42 (permalink)
    0
    Luppie.....aan z'n bf te zien zit ik er niet ver naast en zoals hij zelf al verteld...hij heeft een snelle stofwisseling. En ik spreek uit ervaring.....hij eet veel te weinig knipoog en hij traint al 10 jaar en dan nog maar 79kg bij een lengte van 1.90mtr en 7%bf !! Kortom...kuren heeft helemaal geen nut in dit geval. Tenzij je lekker veel vocht wil vangen en daarna alle gains als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen, lijkt me niet echt motiverend.

Ps....jou laatste kuur (na een massa kuur...als ik me niet vergis) was een cut kuur en dan ga je zowiezo al 400-500kCal onder je normale onderhoud zitten, en dit is niet te vergelijken met de plannen die Roderick heeft knipoog
    Diver2000
    Super Heavy Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 19:28:58 (permalink)
    0
    Luppie

DennisW

Ik gainde als een zieke op 500 test e met 6 week 50mg winstol er bij 13kg waarvan 8kg over, dus ok een shitload vocht
    Verderop een 3000 cal dieet
     maar goed ik weet datik een laag onder houd heb
    DennisW zijn onderhoud kun jij niet weten zoal jij zijn stofwisseling niet kent. Ik zouook minimaal 3500 cals moeten eten volgens het boekje maar goed dan kom ik weekelijks 1kg aan wat niet alleen spier massa is ghehe, Ik kom dan net zo hardaan alsin een dikke kuur iig

Ik heb nu prima 8kg gepakt met mijn laatste kuur op 2300cals en daar bij ben ik ook 8% vet verloren

Ik gainde ruim 6 kilo op een test deca kuur op 3200 cal, werd stukken droger aangezien mijn normale voedingbasis +5000 cal is.
    Ik raakte duidelijk vet kwijt ook volgens metingen bijna 6% en kwam evengoed zwaarder uit de kuur.

Voeding is echt persoonsgebonden,

@ Dennis W, ik trainde al 12 jaar, voeding en dieetleer gedaan, goede schema's van wedstrijdbegeleiders en ook ik ging kuren bij 80 kg. Woog trouwens toen ik begon met trainen 55 kilo met een bf van 5%. Dus ga niet roepen dat je 100 kilo moet zijn of 100 kilo moet kunnen benchen want ook dat is persoonsgebonden.
    Luppie
    Super Heavy Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 19:53:54 (permalink)
    0
    DennisW

Luppie.....aan z'n bf te zien zit ik er niet ver naast en zoals hij zelf al verteld...hij heeft een snelle stofwisseling. En ik spreek uit ervaring.....hij eet veel te weinig knipoog en hij traint al 10 jaar en dan nog maar 79kg bij een lengte van 1.90mtr en 7%bf !! Kortom...kuren heeft helemaal geen nut in dit geval. Tenzij je lekker veel vocht wil vangen en daarna alle gains als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen, lijkt me niet echt motiverend.

Ps....jou laatste kuur (na een massa kuur...als ik me niet vergis) was een cut kuur en dan ga je zowiezo al 400-500kCal onder je normale onderhoud zitten, en dit is niet te vergelijken met de plannen die Roderick heeft knipoog

Damn jah ik had zijn stats niet gezien, maar je hebt gelijk kuren is nu nog overbodig. Ik denk dat er snel zat massa te pakken zal zijn als hij zijn voeding en training beter afgesteld zal hebben. vOORAL VOEDING DAN

DennisW
    potige billenman
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 20:17:53 (permalink)
    0
    @Diver: Ik zeg helemaal niet dat je 100kg moet zijn om te beginnen met kuren....ik geef alleen aan dat voeding de basis is voor kwaliteits massa en je niet eerder moet gaan kuren als je dit nog niet op orde hebt.  En trouwens...6kg vvm gainen op een test-deca kuur met maar 3200kCal was vast niet toen je 80kg woog met 7%bf....of wel?

Snap ook wel dat voeding persoongebonden is....maar van 12 sneetjes brood, een bord brinta en avondeten wordt je echt niet groot van. Het is gewoon grote onzin om te gaan kuren als je voeding geen eens op orde is. Ik woog 67-68kg voordat ik begon en heb alleen al het afgelopen jaar 6kg aan vetvrije massa gewonnen door een goed dieet....inmiddels 85kg met 11-12% bf en ik groei nog steeds....en ik ben echt geen natuurtalent knipoog 
    Luppie
    Super Heavy Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 20:26:58 (permalink)
    0
    Maar je doet het wel goed, en naturel dan zo'n 6kg aan vvm aankomen in een jaar (als je al een paar jaar traind) is dat zeer netje te noemen, ik denk ook wel het maximaal haalbare als het echt vvm is
    DennisW
    potige billenman
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/07 20:49:56 (permalink)
    0
    klopt....is zo'n beetje het maximaal haalbare wat ik gelezen en gehoord heb. En het is echt vvm. Heb voor een paar weken terug nog m'n bf laten meten en die lag 2% hoger dan toen ik 77-78kg woog 1 jaar geleden blij

posseltje
    Feather Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/09 16:49:08 (permalink)
    0
    als je boven de 2000 kcal uitkomt is het veel..
    ga eerst maar is fatsoenlijk eten. voeg bij je maaltijden een bekertje brinta toe. heb je al gauw 1000 kcal op eend ag extra.
    verder wat eet je na je training. mis hier in ieder geval in je omschrijving een goede maaltijd. op alleen een wheyshake zul je geen spieren bouwen.

mijna dvies. laat dbol nog even staan en verhoog je kcal inname
    Luppie
    Super Heavy Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2010/05/11 09:47:28 (permalink)
    0
    Hij reageerd niet meer dus zal het er allemaal wel niet mee eens zijn (wat heel vaak voor komt) maar posseltje heeft gelijk, de hoop niet opgeven en de boel beter orderen
    LVD
    Feather Weight
    Re:Eerste kuur Dianabol 2013/04/23 09:00:56 (permalink)
    0
    hee heb ongeveer zelfde vraagie,,
    ik zit ook met veelte snelle stoffwisseling ik kom
    niet aan wat ik ook eet train nu 4 jaar ben 21 en het
    enige wat er gebeurd is droger en droger ik vind zelf niet
    mooi dus heb een kuur gehaald methavolt methandienone (dianabol)
    wat is het beste voedings schema hierbij (eerste kuur)
    en zijn de bijwerkingen snell want wat ik lees houd me nu nog tegen.super blij

greetzz
    Marcus
    Natural born chiller
    Re:Eerste kuur Dianabol 2013/04/23 12:28:45 (permalink)
    +1 (1)
    ik kom  niet aan wat ik ook eet

In dat geval is er geen hoop!
    Spieren ontstaan niet uit niks dus anabolen gaan niet veranderen dat jij blijkbaar niet in staat bent voldoende te eten voor spiergroei.

In het meer waarschijnlijke geval dat je overdrijft en je best meer zou kunnen eten dan je nu eet of hebt proberen te eten tot nu toe: leer meer eten!
    Toen ik begon met trainen woog ik 65kg en moest ik 5000kcal per dag eten om aan te komen.
    Betwijfel of jij dat nu eet en betwijfel zelfs of je helder beeld hebt van hoeveel kcal je dagelijks naar binnen werkt.

Dus mijn voorstel zou zijn om een eigen topic te openen in de voedingsschema's sectie met een overzicht van wat je eet (met kcal erbij voor jezelf en zodat niet iedereen om jou te helpen dat zelf uit moet gaan rekenen)
    Je kcal inname is immers het meest relevante probleem om op te lossen of je nu besluit dianabol te gebruiken of niet!
    Page: 12 > Showing page 1 of 2
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0