Eiwitrijk ontbijtje

Author
Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
2009/10/30 13:10:57 (permalink)
0

Eiwitrijk ontbijtje

Voor degene die betaalbaar een hoop eiwitten wil laden of gewoon een lekker ontbijtje achterover wil slaan of iets eiwitrijks tussendoor wil nemen, krijg er altijd veel vragen over dus knal ik het hier ff op het forum.

wat doe ikkesuper blij.
Ik haal altijd pakken van 1 liter vloeibare eiwitten van Overdor - van Tol bij de Sligro, uit een pak haal ik ongeer 4 kleine maaltijden.
Pan insprayen met Pam Cooking Spray, 5 min. roeren en spatelen en klaar is kees...je kunt er eventueel een beetje peterselie over doen voor de extra smaak maar het is sowieso goed te eten.

Je kunt natuurlijk ook een Coleman ontbijtje maken, dan gooi je er
Grits door heen en cheese powder, is te verkrijgen bij American Goodies.

Buiten de eieren, shake's, kipfilet etc. etc. is dit een lekker alternatief, vooral voor degeen die niet van vis houden en alternatieve eiwitbronnen zoeken voor de afwisseling.

9 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 18:18:30 (permalink)
    0
    Is dat dan vergelijkbaar met het wit van een ei? Ik ken ook van die pakken met gele glibber erin, horecaspul om roerei mee te maken.

Espi
    meten = weten!
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 18:21:59 (permalink)
    0
    Kennelijk... heb ze wel eens bij Makro zien staan, maar er zitten nogal veel toevoegingen in.
    Iedere keer als ik er wel eens kom, denk ik er aan, maar vergeet dan of het mee te nemen of het is net niet op voorraad. Dus nog steeds geen idee of dit te vreten is..

Zelf doe ik het gewoon met een metalen eierscheider. En als je over de eidooiers in zit, die worden óók voor industrieel vloeibaar eiwit weggegooid, dus of jij het doet of de fabriek.. iig is het van hele eieren wel verser.

SheRu
    Go John Henry!
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 18:28:56 (permalink)
    0
    En lekkerder dan peterselie in roerei is:

(tuin)Selderij! super blij

Volgens mij is mijn familie de enige met die tic, maar wel de moeite waard. Veel selderij. Heel, heel veel!
    post edited by SheRu - 2009/10/30 18:42:17
    P. Tsatsouline
    Getting Lean and Mean
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 18:40:12 (permalink)
    0
    Ik vind het eigenlijk zonde van het geld om de eidooier weg te gooien. Ik doe altijd twee eieren roerbakken met bosuien.

How do you like your eggs.
    SheRu
    Go John Henry!
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 18:42:40 (permalink)
    0
    En lekkerder dan bosui in je roerei is:

(tuin)Selderij! super blij

Volgens mij is mijn familie de enige met die tic, maar wel de moeite waard. Veel selderij. Heel, heel veel!

knipoog knipoog
    P. Tsatsouline
    Getting Lean and Mean
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 19:04:32 (permalink)
    0
    Mijn familie heeft die tik ook, maar dan met extra peper. knipoog
    Espi
    meten = weten!
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 19:21:35 (permalink)
    0
    'k Ga voor de gulden middenweg en neem voor de zoete fruit-kaneel-kokos-omelet dan 2 hele eieren en 2 ei-eiwitten.. dus toch de lekkere dooier met de vitamines & gezonde vetjes maar niet zoveel kcals als alleen maar hele eieren. 
    Het lekkerste met frambozen maar ook gewoon met appel erg smakelijk.

Maar dan wel gebakken in roomboter of kokosolie, niet van die margarine of zo...
    P. Tsatsouline
    Getting Lean and Mean
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 19:47:48 (permalink)
    0
    Neem je dan goedkopere eieren voor het eiwit?
    Dave Hawk
    IFBB/NBBF wereldrecordhouder
    RE: Eiwitrijk ontbijtje 2009/10/30 20:05:24 (permalink)
    0
    ORIGINAL: sis

Is dat dan vergelijkbaar met het wit van een ei? Ik ken ook van die pakken met gele glibber erin, horecaspul om roerei mee te maken.

Yep, pure eiwit, geen vet, geen toevoegingenknipoog...goed opletten dat je de eiwit hebt want er zijn verschillende soorten.
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0