FLEX weekend wat zouden jullie willen weten

Author
Rhino
Middle Weight
2005/09/06 17:57:38 (permalink)
0

FLEX weekend wat zouden jullie willen weten

Als supervisor van het FLEX weekend ben ik benieuwd waar jullie nou een seminar over zouden willen hebben.

Er valt genoeg te vertellen en te leren over trainen en voeding op het FLEXweekend. Het is dit jaar nog makkelijker omdat de PROF die daar komt sinds begin 2005 begeleid wordt door mij, Ed van Amsterdam zal daar het hele weekend aanwezig zijn en kunnen jullie rechtstreeks horen wat we precies doen.

Maar er worden minimaal 2 uitgebreide seminars door mij gegeven en waar zouden jullie het over willen hebben.

Attachment(s)

Attachments are not available: Download requirements not met

11 Replies Related Threads

moreman
    Super Heavy Weight
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/06 18:15:24 (permalink)
    0
    Ik zou wel wat meer willen weten over de overlevingsmechanismen van het lichaam die er voor zorgen dat de vetopslag gestimuleerd wordt en in welke voedingssituaties dit allemaal gebeurt (bijvoorbeeld te laag in koolhydraten, te laag in calorieen, te weinig vet, cortisol). Welke trucks zijn er allemaal om het lichaam te verwarren, om er toch voor de zorgen dat je een groot deel van het jaar in shape kunt blijven, ook buiten de piekmomenten (wedstrijden) om?
    Leuk Rhino!! Het wordt vast een topweekend met gouden tips!!
    moreman
    Super Heavy Weight
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/08 17:53:53 (permalink)
    0
    Kom op, ben ik nou de enige van de mensen die meegaat die wat wil weten over een specifiek onderwerp?? Lijkt me een grote kans dit....
    Espi
    meten = weten!
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/08 21:08:47 (permalink)
    0
    Kennelijk ben je idd de enige...  knipoog
    teddybeerke
    hug on own risc
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/09 07:42:11 (permalink)
    0
    het klaarstomen voor een wedstrijddieet en de bulkfase ervoor voor de verschillende types en met wat je allemaal moet rekening houden.
    Welke voedingssupplementen wanneer?

greetz
    Rhino
    Middle Weight
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/10 13:20:15 (permalink)
    0
    Moreman en teddybeerke
    jullie vragen gaan zeker behandeld EN beantwoord worden.

Attachment(s)

evilman
    Jorum Funk
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/10 13:45:09 (permalink)
    0
    Ik wil weten waarom ik nog steeds maar 65 kilo weeg maf! maar stiekem weet k dat wel niet lekker van
    Brear
    IJzervreter
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/10 14:30:19 (permalink)
    0
    Waar ik wel in geintresseerd ben is het koolhydraten laden wat de wedstrijdbodybuilders vroeger deden de week voor de wedstrijd.(en misschien nu nog wel)

Dus bv de laatste week voor de wedstrijd een aantal dagen alleen maar eiwitten eten, en dan de laatste twee dagen (afhankelijk van je lichaamsgewicht ) alleen maar koolhydraten.

Het principe hiervan was voor zover ik weet, dat je al je vocht uit je spieren haalde door het eten van een paar dagen van alleen maar eiwitten, en dan de laatste twee dagen voor de wedstrijd met het koolhydraten laden je spieren weer helemaal oppomte met koolhydraten waardoor dan ook het laatste beetje onderhuids vocht in de spieren werd opgenomen, en de sporter een geweldige pomp kreeg tijdens het poseren op de wedstrijd.

Ik vond dit altijd een heel intressant onderwerp, het moeilijke ervan is volgens mij dat je moet weten hoeveel gram eiwit en koolhydraten je per kilo vvm moet gaan gebruiken en hoelang je dit moet doen.
    Dit lijkt mij intressant om te weten.
    Groet;
    Brear.
    Rosanne
    Ms. Alfabet
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/10 14:35:00 (permalink)
    0
    Ik vind het heel gaaf dat je hier aan ons vraagt wat wij willen weten.
    Ik heb niet echt een ontzettende vraag, maar het lijkt mij leuk als er ook informatie verstrekt wordt specifiek voor vrouwen. Ik heb geen idee hoeveel vrouwen er komen, maar ik verwacht dat ik niet de enige ben.
    Dus bijvoorbeeld dingen als bulken voor vrouwen, werkt toch iets anders dan bij mannen volgens mij..

Alvast bedankt...
    Rhino
    Middle Weight
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/10 15:56:34 (permalink)
    0
    Rosanne
    Als ik het goed begrepen heb van Harry gaan er 4 dames mee het FLEXweekend. Ik zal zeer zeker aandacht geven aan de vragen die jullie dames zullen hebben. Is jou vraag algemeen of voor fitness, figure of bodybuilding

Attachment(s)

Smalluser
    *Retired Founder*
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/09/10 16:09:50 (permalink)
    0
    goeie aktie van Pearl ... uhm Rinus knipoog

Groetthumb:
    teddybeerke
    hug on own risc
    RE: FLEX weekend wat zouden jullie willen weten 2005/10/05 14:59:04 (permalink)
    0
    Zou het ook interessant vinden als ik zou kunnen te weten komen hoe ik het best train omwille van hypermobiliteit van mijn schouder.
    Kan geen brede chins en dips doen.

greetz
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0