Graag tips/comments op mijn eetschema!

Page: < 12 Showing page 2 of 2
Author
Lai
still lightweight, ofzo
Re:Graag tips/comments op mijn eetschema! 2011/09/05 23:06:46 (permalink)
0
Geen dank. Succes!
sis
NO Sissy !!
Re:Graag tips/comments op mijn eetschema! 2011/09/06 00:04:24 (permalink)
0
Kun je niet beter fruit nemen in de ochtend? Door zoiets heel zoets laat je de bloedsuikerspiegel vooral sterk schommelen blij
Shan-on
Heavy Weight
Re:Graag tips/comments op mijn eetschema! 2011/09/07 08:29:10 (permalink)
0
Fruit is misschien dan wel beter inderdaad! Wederom bedankt blij
Shan-on
Heavy Weight
Re:Graag tips/comments op mijn eetschema! 2011/09/13 11:07:18 (permalink)
+1 (1)
Hoihoi,

Nou tot nu toe gaat het aardig goed!
Door het regelmatige eten heb ik echt een veel betere energiebalans en ook geen vreetbuien meer blij

Ik wil jullie dus tot zo ver alvast enorm bedanken! Ook met het sporten gaan het aardig goed, ik heb mijn trainingsschema aardig uitgebouwd. En het allerbelangrijkste: ik ben al 2,5 kilo kwijt! super blij

Espi
meten = weten!
Re:Graag tips/comments op mijn eetschema! 2011/09/13 11:36:44 (permalink)
0
Iets heel zoets eten bij het ontbijt kan best, zolang het maar weinig is en je je qua hoeveelheden goed kan beheersen.
Dextro (druivensuiker)tabletjes zijn niet zo heel aantrekkelijk, dus dat kan bijvoorbeeld ook wel.Dadels kunnen ook , zolang je daar niet te veel van eet.. is ook een traditioneel voedsel om de vasten te verbreken.
In het algemeen is het echter niet goed om veel KH bij het ontbijt te nuttigen, je wordt er dan te slap van en je vetverbranding komt dan stil te liggen. Vreemd genoeg is dat probleem 's avonds juist veel minder aan de orde. Zetmeel in het avondeten is dan geen probleem.
Shan-on
Heavy Weight
Re:Graag tips/comments op mijn eetschema! 2011/09/13 12:55:48 (permalink)
0
Nee ik eet het echt alleen als het nodig is. En ik kan me prima beheersen! Er ligt ook geen berg vruchtenhagel op zo'n knackebrodje, gewoon een klein beetje.
Ik heb al wel geprobeerd om het te vervangen door fruit, maar ik krijg het meestel gewoon niet weg. Voor mijn doen is dit een enorm ontbijt omdat ik dit echt heb moeten opbouwen!

In elk geval bedankt voor de tip! blij
Page: < 12 Showing page 2 of 2
Jump to:
© 2020 APG vNext Commercial Version 5.0