Gratis sportgids Filip Van Houte

Author
Filip Van Houte
Feather Weight
2012/04/09 22:07:55 (permalink)
0

Gratis sportgids Filip Van Houte

Hallo iedereen

Voor iedereen die het wil. Mijn gratis sportgids inclusief fitnessoefeningen, conditieoefeningen, stretchen, periodisering, schema's, ... In totaal 150 pagina’s, waaronder 70 pagina’s schema’s.

Gewoon op deze link: https://www.wetransfer.com/dl/he7P9Z40/d321abf0898eb2886a29af48c18d735cefa9af863834a7675d4ac725c4303eea911ed0612fe3643 klikken en dan downloaden. Je krijgt dan de gids in een word en een PDF-bestand.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

Vriendelijke groet,

Filip Van Houte

4 Replies Related Threads

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Gratis sportgids Filip Van Houte 2012/04/09 22:18:56 (permalink)
    0
    Hoi Filip, 

Kan je wat meer over jezelf vertellen? Want ik word hier wel nieuwsgierig van: 150pagina's aan sportinformatie uitdelen. 

SheRu
    Go John Henry!
    Re:Gratis sportgids Filip Van Houte 2012/04/10 08:27:59 (permalink)
    0
    Zo in de gauwigheid vind ik 't qua taal wat te direct vertaald zo op het oog om lekker te lezen of verzorgd over te komen, ook heb ik mijn twijfels bij de originaliteit van de tekst hierdoor. Als voorbeeld noem ik het voorkomen van "adeel" in je tekst, dat overduidelijk 'apart' is geweest in het Engelse equivalent. Daarnaast kom ik toch nog een redelijk aantal spelfouten tegen die absoluut onnodig zijnn. Verder ontbreken beschrijvingen bij een aantal oefeningen, en zouden illustraties daar de beschrijving nog wat verduidelijken en zou ik punten van aandacht voor correcte uitvoering een must vinden.    

Ik zie de tekst meer als een verzameling schema's en ideeën dan een inhoudelijke tekst over training. Bij veel van de schema's geef je niet aan wat de toegevoegde waarde is, zoals bij Tabata's. En m'n oog viel ook op Isometrie. Isometrisch Jabs en uppercuts doen? 
    Filip Van Houte
    Feather Weight
    Re:Gratis sportgids Filip Van Houte 2012/04/10 14:45:15 (permalink)
    0
    Hey

In de beginpagina's geef ik aan dat ik een aantal zaken heb uit de boeken en dvd van Ross Enamait. (www.rosstraining.com), van het boek Krachttraining - een anomatische benadering en  het boek 'Basis voor verantwoord trainen'.

Het boek is begonnen als een samenvatting van alle belangrijke prinicipes en oefeningen die ik gelezen had of die ik kende. Op den duur is dat projectje uitgegroeid tot een gids. Ik wou het de mensen niet onthouden, daarom dat ik hem gratis aanbiedt.

Schrijffouten of opmerkingen kunnen gerust aan mij overgemaakt worden, dan kan ik het aanpassen. Ik heb het kort en bondig gehouden, anders ging het boek te uitgebreid zijn en ik ben ook niet van plan er winst op te maken, dus ik heb er ook geen foto's bijgenomen. Daarvoor dient de link die ik op de voorpagina's gezien heb. Gewoon de oefening intikken en dan kan je zien wat getraind wordt en hoe ze uitgevoerd wordt. 

Toegevoegde waarde Tabata : snelkracht en krachtuithouding
    Isometrie: ook snelkracht en krachtuithouding. Een isometrische jab en uppercut doe je door je arm in de stand te zetten waarmee dat je een jab of een uppercut uitvoert en dan gewoon in die statische houding, druk uit te oefenen tegen een onbeweegelijk object.  

Bedankt voor je reactie,

Groeten,

Filip 
    SheRu
    Go John Henry!
    Re:Gratis sportgids Filip Van Houte 2012/04/10 18:11:49 (permalink)
    0
    ík begrijp het wel, maar ik wilde je tips geven omdat je het blijkbaar wilt publiceren. ;') 
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0