LockedHMB en creatine

Page: < 1234 > Showing page 2 of 4
Author
Robin
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/01 15:56:16 (permalink)
0
ORIGINEEL: ErEf

gat in de markt? knipoog

kgeloof er niks van huh?! verbaasd
Scighera
Mr. Gluteus
RE: HMB 2004/07/01 16:32:53 (permalink)
0
ORIGINAL: Er!k

Ik vraag me is af HMB wat is dat volgens jullie?
Waarvoor gebruiken jullie het?
Hoelang, Hoeveel, Waneer?
Is het goed voor je om aantekomen?
En tenslotte waar kopen jullie het en hoeduur voor hoeveel?
Ojaa en geef jullie atvies er over?

volgens het universitaire onderzoek in de 'Journal of Applied Physiology, Nov. 1996’, kan je circa 1,2 kg droge spiermassa opbouwen in de eerste 3 weken.
Kan dit ook?

Er!k

niet opgevallen dat dat onderzoek uit 1996 stamt...

mijn antwoorden:
Ik vraag me is af HMB wat is dat volgens jullie? afzetterij en geldverspilling als je al enigzins gevorderd bent
Waarvoor gebruiken jullie het? om stoffig te laten worden in de schappen van de winkelHoelang, Hoeveel, Waneer? 0 jaar, 0mg, 0 seconden
Is het goed voor je om aantekomen? ga gewoon goed eten; geef je geld aan creatine en whey uit en train en rust voldoende
En tenslotte waar kopen jullie het en hoeduur voor hoeveel? bij een luchtspiegeling, € 0.00 voor 0mg
Ojaa en geef jullie atvies er over? koop het niet, geld kan je beter in whey of crea steken
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/01 16:37:30 (permalink)
0
graag!

@Scighera, bedankt maar nee dat zocht ik nou ook weer niet!

Er!k
post edited by Er!k - 2004/07/01 17:30:24
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/01 16:49:43 (permalink)
0
Wat is dan beter creatine of HMB???
En hoeveel moet je per dag innemen?
En waneer op de dag?

Er!k
post edited by Er!k - 2004/07/01 17:37:58
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/01 18:45:12 (permalink)
0
Nog vraagje hoelang kan ik er mee door gaan want veel creatine is wel slecht voor je lichaam heb ik gelezen!!
Dus hoelang kan ik die creatine gebruiken?
MvS
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/01 19:14:28 (permalink)
0
Mr eigenwijs is wel een aardig onderschrift voor jou he?! knipoog

Scighera geeft z'n mening, en dat is denk ik de mening van velen hier. (ook mijn mening!) Als je toch wat meer info over HMB wilt kan je even op bijvoorbeeld www.fitnessnet.nl kijken, daar verkopen ze het, en zijn ze heilig overtuigd van de werking...(ik dus niet...) Zonde van je geld...
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/01 20:18:06 (permalink)
0
Ja ik ben al overtuigt dat HMB niet goed is maar creatine daar wil ik nu antwoord op hebben?

En hoeveel moet je per dag innemen?
En waneer op de dag?
Nog vraagje hoelang kan ik er mee door gaan want veel creatine is wel slecht voor je lichaam heb ik gelezen!!
Dus hoelang kan ik die creatine gebruiken?
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/01 21:24:49 (permalink)
0
ojaa.. zit er ook nog kcal, vette, eiwitten, kh is creatine?
nilsjei1234
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/01 22:17:19 (permalink)
0
als je een tip wilt,

het beste supplement : een goed uitgebalanceerd voedings en trainingsschema , in combinatie met voldoende rust....

Post eens wat je eet en hoe je traint, je hoeveelheid slaap.

Je activiteiten overdag
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/02 09:02:19 (permalink)
0
Nilsje ik heb me voedingschema al een paar x gepost en die is goed.. maar ik wil meerspiermassa dus ik doe er nog een supp bij, creatine dus!!
Cowgirl Herb
goes bananas
RE: HMB 2004/07/02 09:05:14 (permalink)
0
Gebruik de zoekfunctie eens op creatine, er is genoeg over geschreven om je vragen te beantwoorden.
Scighera
Mr. Gluteus
RE: HMB 2004/07/02 09:11:15 (permalink)
0
ja ja Mr eigenwijs is een goed onderschrift of "op zoek naar de zoekfunctie"....
Robin
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/02 09:30:08 (permalink)
0
ORIGINEEL: Scighera

ORIGINAL: Er!k

volgens het universitaire onderzoek in de 'Journal of Applied Physiology, Nov. 1996’, kan je circa 1,2 kg droge spiermassa opbouwen in de eerste 3 weken.
Kan dit ook?

Er!k

niet opgevallen dat dat onderzoek uit 1996 stamt...

mijn antwoorden:
Ik vraag me is af HMB wat is dat volgens jullie? afzetterij en geldverspilling als je al enigzins gevorderd bent
Waarvoor gebruiken jullie het? om stoffig te laten worden in de schappen van de winkelHoelang, Hoeveel, Waneer? 0 jaar, 0mg, 0 seconden
Is het goed voor je om aantekomen? ga gewoon goed eten; geef je geld aan creatine en whey uit en train en rust voldoende
En tenslotte waar kopen jullie het en hoeduur voor hoeveel? bij een luchtspiegeling, € 0.00 voor 0mg
Ojaa en geef jullie atvies er over? koop het niet, geld kan je beter in whey of crea steken

Dit onderzoek stampt helemaal niet af uit 1996! Het laatste deel (III) is enkele weken geleden pas gepubliceerd!!!

IMO is HMB een aardig product, zeker tijdens cutting. De prijs kan een nadeel zijn, maar dat hoeft niet. Dat hangt er maar net vanaf waar je het haalt...
nilsjei1234
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/02 10:03:15 (permalink)
0
nou erik, gezien je stats kun je nog heel wat meer uit je voeding, waarschijnlijk training en rust halen hoor..

Je mag van mij creatine kopen, maar het is een beetje zonde van je geld dan lijkt mij
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/02 10:35:05 (permalink)
0
Ik heb nu dit der van gemaakt:

Pre workout shake:
50 gram dextrose
3 gram creatine

Post workout shake:
50 gram dextrose
3 gram creatine

Kan het nog beter.. ja jullie zeggen gelijk van die er wat whey bij maar dat haal ik al genoeg uit me voeding.. k zit namelijk al op 230 gram eiwit per dag!!!

Maar is dit een beetje goede samenstelling??

En kan iemand mij vertellen hoeveel eetlepels 50 gram destrose is... en weet er hier toevallig ook iemand hoeveel kh er in 100 gram dextrose zit???

Er!k
Robin
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/02 10:53:53 (permalink)
0
Dat haal je helemaal niet al uit je voeding. Whey is een eiwit die niet te vergelijken is met een vast voedingsmiddel qua aminozuurprofiel. Daarbij komt dat het juist zo belangrijk is om direct na je training die eiwitten (snelle eiwitten zoals whey dus!!!) te nemen om direct afbraak van je spieren en beter herstel te bewerkstelligen. Dit kan je dus niet ondervangen op een andere manier. Whey is daar crusiaal!!!

Hoeveel eetlepels = 50gr dextrose!? Hangt van het formaat eetlepel af! Weeg het gewoon een keer, dan weet je het...
nilsjei1234
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/02 10:54:58 (permalink)
0
erik post je voedingsschema hier eens, en je trainingsschema
Cowgirl Herb
goes bananas
RE: HMB 2004/07/02 11:06:14 (permalink)
0
ORIGINEEL: Er!k

Ik heb nu dit der van gemaakt:

Pre workout shake:
50 gram dextrose
3 gram creatine

Post workout shake:
50 gram dextrose
3 gram creatine

Kan het nog beter.. ja jullie zeggen gelijk van die er wat whey bij maar dat haal ik al genoeg uit me voeding.. k zit namelijk al op 230 gram eiwit per dag!!!

Maar is dit een beetje goede samenstelling??

En kan iemand mij vertellen hoeveel eetlepels 50 gram destrose is... en weet er hier toevallig ook iemand hoeveel kh er in 100 gram dextrose zit???

Er!k

Waarom dextrose pre workout?
Je kunt beter ook creatine bij je ontbijt nemen.

Als je bedoelt al 230 gram eiwit uit je voeding te halen..... Dat noem ik niet veel.

Dextrose bevat per 100 gram ongeveer 400 kcal, 100 gram koolhydraten waarvan alle suikers.
Robin
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/02 11:13:54 (permalink)
0
ORIGINEEL: nilsjei1234

erik post je voedingsschema hier eens, en je trainingsschema

ORIGINEEL: Er!k
Nilsje ik heb me voedingschema al een paar x gepost en die is goed.. maar ik wil meerspiermassa dus ik doe er nog een supp bij, creatine dus!!
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/02 12:46:26 (permalink)
0
Waarom moet je eigenlijk creatine bij je ontbijd nemen en na het trainen?

Is het niet zo dat je lichaam creatine opneemt en dat lanzaam aan verwerkt of werkt het net zoals een dextrose dat gelijk word opgenomen en gebruikt!
Creatine als je dat na de training inneemt dan heb je er tog nix aan om sterker te worden dan heb je al getraint!!

Er!k
Page: < 1234 > Showing page 2 of 4
Jump to:
© 2022 APG vNext Commercial Version 5.0