LockedHMB en creatine

Page: < 1234 Showing page 4 of 4
Author
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 10:10:24 (permalink)
0
Ja weet ik mijn voedinschema is ook per 4 dagen in de week in hep er echt geen sin en tijd voor om het in het weekend te doen en kost me iets te veel geld allemaal ik ben nog maar 16 en woon bij me ouders dus drom!

Maar creatine dan werkt het wel minder ja drom doe k ook 10 gram meer bij de ladigsfase en 1 gram meer bij de gewone innamen.. maar drom vraag ik om gewoon na 6-8 weke.. kan ik creatine gewoon nog blijven in nemen ong 4-6 gram per dag is dat goed voor je lichaam of niet..??

Er!k
Espi
meten = weten!
RE: HMB 2004/07/04 11:04:09 (permalink)
0
Er!k je bent knettergek.. sorry dat ik het zeg.. ken echt niemand die per dag zoveel creatine neemt.
Laden schijnt niet eens nodig te zijn.. bedenk in ZES ja 6 gram creatine zit evenveel als in 1 hele kilogram rauw rood vlees.
Dus.. om dan 30 gram te nemen is zachtjes gezegd zeer onverstandig.
Da's vragen om diarree in mijn ogen...

Enne.. weipoeder is vrij goedkoop vergeleken bij creatine.
Zeg maar rond 30 euro per 500gram voor de betere creatine.

Espi
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 15:00:26 (permalink)
0
Ok espi hou zou jij het dan doen?
Scighera
Mr. Gluteus
RE: HMB 2004/07/04 15:30:52 (permalink)
0
volg de voorschreven laadfase en de voorgeschreven in name per dag, en doe dit gewoon elke dag; anders is het effect van de creatine stukken minder en krijg je minder voor hetzelfde geld.

wat maakt het nou uit of je thuis woont? dat betekent heus wel dat je kan zorgen dat je schoon en voldoende eet.

Whey is (zeker de fast research van het bord, 4000gr voor 75,-) goedkoper, als je kijkt naar de prijs per 100gram proteine is het vaak goedkoper dan andere eiwitrijke producten.
Espi
meten = weten!
RE: HMB 2004/07/04 15:32:15 (permalink)
0
Tot nog toe heb ik nog maar een doodenkele keer creatine genomen, puur omdat mijn vriend Siegler het ook nam en hij het me (gratis) aanbood. Zag er niet zo het nut van in. En als ik de literatuur doorneem van experimenten die met vrouwen gedaan zijn, is het resultaat wisselend. Het ene onderzoek meldt wel en het andere geen effect.
Ik denk zeker dat ik het wel ga gebruiken als ik weer hersteld ben en zwaarder wil gaan trainen, juist omdat ik de afgelopen tijd flink aan kracht heb ingeboet en weer snel op het oude niveau wil zitten. Daar kan creatine in mijn ogen goed bij helpen.

Espi
Scighera
Mr. Gluteus
RE: HMB 2004/07/04 15:39:27 (permalink)
0
volgens mij train je darabij nog niet echt lang Erik, dus zou ik nog even wachten met de crea omdat het nog niet echt nodig is
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 19:06:08 (permalink)
0
k doe et nu zo:

Creatine kuur:

Laadfase:

Week 1:
Maandag: 12 gram, per dag:

Maaltijd 1: Ontbijt 6 gram
Post work out shake: 6 gram

Dinsdag, woensdag, donderdag het zelfde als maandag.

Gewone inname:

Week 2:
Maandag: 6 gram, per dag:

Maaltijd 1: Ontbijt: 3 gram
Post work out shake: 3 gram

Dinsdag, woensdag, donderdag het zelfde als maandag.

Week 3 en 4 het zelfde als week 2.
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 19:25:38 (permalink)
0
Ik ben van plan om deze te gaan lopen:

http://www.vitamins.nl/nl/index.htm?left=leftframe_products-asn&main=american_sports

Die van 100 gram voor € 10,-

Is dit een beetje een goede!
Espi
meten = weten!
RE: HMB 2004/07/04 19:32:50 (permalink)
0
Bij ons is hoogkwalitatieve creatine goedkoper en ErEf heeft ook goede voor een zeer scherpe prijs in de 'winkel' staan.

Espi
post edited by Esperantistino - 2005/01/17 12:11:31
soulreaver
Super Heavy Weight
RE: HMB 2004/07/04 19:35:36 (permalink)
0
ORIGINAL: Robin

Dat haal je helemaal niet al uit je voeding. Whey is een eiwit die niet te vergelijken is met een vast voedingsmiddel qua aminozuurprofiel. Daarbij komt dat het juist zo belangrijk is om direct na je training die eiwitten (snelle eiwitten zoals whey dus!!!) te nemen om direct afbraak van je spieren en beter herstel te bewerkstelligen. Dit kan je dus niet ondervangen op een andere manier. Whey is daar crusiaal!!!

Hoeveel eetlepels = 50gr dextrose!? Hangt van het formaat eetlepel af! Weeg het gewoon een keer, dan weet je het...

ben van mening dat er niks boven vaste voeding gaat. een supplement kan nog zo goed zijn maar er gaat niks boven biefstuk, kip, zalm, enz. hoogwaardige natuurlijke bronnen van eiwit blij

hmb vind ik zelf zonde van het geld, heb er totaal niks van gemerkt en het is vrij kostbaar. koop voor dat geld liever een flinke lading biefstuk, daar heb je meer aan.
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 19:37:40 (permalink)
0
Jha dat weet ik ze zijn behoorlijk wat goedkoper maar ik mag ze van me ouders niet bestellen via internet.. verdrietig
Dus koop ik ze in de winkel en dit is tot nu toe de enigste die ik heb gevonden. en leek me niet zo duur!!!

Maare is deze creatine goed

Weet iemand ander hier toevallig waar ik nog een goedkoen creatine kan kopen (maar wel in de winkel dan)

Er!k
Scighera
Mr. Gluteus
RE: HMB 2004/07/04 20:05:03 (permalink)
0
maf! ok, dan bestel je het via mij of zo. ik woon op Steneveld; ik weet niet of dat in de buurt is? en dan zeg je tegen je ouders dat je het net uit de winkel hebt gehaald

hoezo bestellen via internet? Je hebt het gewoon via een 'vriend' geregeld die ErEf heet; kon het nl rechtstreeks bij de fabrikant krijgen waardoor het heel wat euro's scheelde. Je doet het ook niet met een virtueel winkelwagentje maar je hebt het hem gewoon rechtstreeks via PM gevraagd
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 20:55:49 (permalink)
0
Jha Scighera, het probleem is eigenlijk ik mag het niet meer kopen al die whey en creatine enzo..!
Me ouders geloven niet in die shit troep.. ze vinden het weg gegooit geld!

Ze zeggen van: Koop niet die troep je moet niet altijd alles geloven wat ze op de tv of op internet zeggen.. het is weggegooit geld!!

Best wel balen, ik heb ze echt met alles proberen over te halen maar nee.. en dan koop ik goedkoop een grote emmer whey ofzo hier via Scighera ofzo.. maar waar laat ik zo iets groots?
Drom doe ik et via de winkel en is klein potje van 100 gram.. komen ze nooit achterknipoog

Er!k
Speedy
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 21:22:59 (permalink)
0
De beste creatine maar wel duur is die uit de apotheek die gebruikt wordt voor medische doeleinden daar kan geen enkel ander merk aan omdat dit 100% zuiver geproduceert wordt.

Het gaat hier over ORTHOMOLECULAIRE SUPPLETIE en is verkrijgbaar onder de merknaam SIMILIA.

Is wel duur maar beter vind je niet: Potje van 200 gram kost 23 euro

Voordeel is wel dat 2x per dag 1 afgestreken koffielepel (5gram in totaal) meer effect geeft dan megadossisen van andere (namaak)producenten.

En met z'on potje doe je dan 40 dagen.
Guest
Middle Weight
RE: HMB 2004/07/04 21:44:48 (permalink)
0
Ik ga gewoon voor deze van 100 gram 10 € bij de tuinen.
post edited by Er!k - 2004/07/05 11:30:50
Page: < 1234 Showing page 4 of 4
Jump to:
© 2022 APG vNext Commercial Version 5.0