Hello world

Author
Empror1
Feather Weight
2009/05/04 18:17:56 (permalink)
0

Hello world

Mijn naam is Marco, ik ben 23 jaar en kom uit Zoetermeer. Ik train daar bij fitpoint. Oorspronkelijk als ondersteuning voor Karate maar wil nu meer richting bodybuilding gaan. Mijn doel zal voorlopig wel blijven staan op aankomen (dus bulken) omdat m'n gewicht echt té laag ligt. Het schommelend van 55 min tot 60 max en ik ben ong. 1,85 wat betekent dat 80 een ideaal gewicht zou zijn. Na veel positieve reviews online en ervaring van kennissen heb ik besloten een pakket van voedingsupplementen te bestellen om hier eens hard aan te gaan werken. Ik train momenteel bijna dagelijks. En ben nu alvast nieuwe schema's aant uitproberen voor als ik straks vol aan de whey/weight gainer gaat. Nou dat was het wel zo'n beetje.
post edited by Empror1 - 2009/05/05 12:20:23

17 Replies Related Threads

DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Hello world 2009/05/04 18:34:30 (permalink)
    0
    Welkom!
    Joyce
    RE: Hello world 2009/05/04 18:51:18 (permalink)
    0
    Welkom!!!blij
    Marco
    Professor Marco
    RE: Hello world 2009/05/04 18:52:54 (permalink)
    0
    welkom en veel plezier!!

en wat een prachtige naam heb je trouwens!!
    DennisW
    potige billenman
    RE: Hello world 2009/05/04 18:58:18 (permalink)
    0
    Welkom hier en succes met aankomen!

ps. om aan te komen heb je wel wat meer nodig dan alleen een paar potjes aan supplementen.
    Wat eet je zoal dagelijks?
    sis
    NO Sissy !!
    RE: Hello world 2009/05/04 19:19:54 (permalink)
    0
    Welkom Marco! Succes met je doelen. Welke stijl karate beoefen je, en stop je daar helemaal mee, of blijf je nog wel trainen naast de BB?

Veel trainen wil niet per definitie leiden tot veel groei, en verder ben ik het eens met Dennis, je resultaat valt of staat met voeding blij 
    Sharkie
    Stille wateren, grote haaien.
    RE: Hello world 2009/05/04 19:23:49 (permalink)
    0
    Hoi, welkom en veel plezier hier.

1,85 wat betekent dat 80 een ideaal gewicht zou zijn.

Ja right, als jij 80 kilo weegt, dan is 85 kilo wel een ideaal gewicht en als je dan 85 kilo weegt dan is 90 kilo wel een ideaal gewicht... en voor je het weet ben je verslaafd en wil je alleen maar meer en meer en meer. Gut, als ik over nadenk, 60 kilo is toch ook goed, denk nu eens even na en stop ermee, stop ermee!! nu je nog kan, scheur je los van de BB fabel en run forest run!
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    RE: Hello world 2009/05/04 22:03:05 (permalink)
    0
    Euh reclame misschien!!!!!
    teddybeerke
    hug on own risc
    RE: Hello world 2009/05/05 08:19:25 (permalink)
    0
    welkom
    INGRID80
    Light Weight
    RE: Hello world 2009/05/05 09:46:47 (permalink)
    0
    super blij Welkom
    Espi
    meten = weten!
    RE: Hello world 2009/05/05 10:20:22 (permalink)
    0
    D'r zijn inderdaad wel opvallend veel nieuwelingen die gelijk gaan strooien met wat ze al niet aangekocht hebben...

Zo niet, wees welkom en zoals de rest al zei: goede voeding en verstandig trainen staat op de eerste plek en daarna komt afdoende slapen.. is dat op orde.. dan kan je aan supps denken (zegt de andere supplementenboer)
    Empror1
    Feather Weight
    RE: Hello world 2009/05/05 12:26:00 (permalink)
    0
    @Espi/Hermke mijn excuses voor het noemen van de merknaam ik zal het direct veranderen.

@DennisW, klopt, ik ben bezig met een voedingsschema en heb er al vrij veel over gelezen voor globale richtlijnen. Tis alleen ff lastig omdat ik net een nieuwe baan heb en alles bij elkaar is het nogal druk. Zodra ik er 1 heb zal ik het wel posten en vanaf hier een linkje plaatsen.

@Sis, Kyokushin Kaikan, daar ga ik zeker niet mee stoppen. De interresse die ik voor BodyBuilding heb wordt steeds groter maar Kyokushin komt voor alles.

@Sharkie, ik snap je punt. Dit gewicht is echter wat het voedingscentrum mij heeft aangeraden. Voorlopig gebruik ik het iig als richtlijn. Ik ga wel proberen rustig op en rustig af te bouwen met de supps in de hoop dat ik uiteindelijk met bijv. alleen whey op gewicht kan blijven als ik eenmaal zwaarder ben. Maar stap voor stap, eerst maar eens aankomen.

@Alle andere, bedankt voor het welkom heten.

Greetz,
    Empy
    violette
    Super Heavy Weight
    RE: Hello world 2009/05/05 12:47:51 (permalink)
    0
    Welkom! blij
    twirre
    E621
    RE: Hello world 2009/05/05 14:20:12 (permalink)
    0
    Hoiiii, welkom!!!!
    Espi
    meten = weten!
    RE: Hello world 2009/05/05 15:40:10 (permalink)
    0
    OK.. zie dat je toch serieus bent. Links verwijderen hoeft niet, maar het is gewoon opvallend dat er zoveel newbies gelijk als de eerste vraag op het forum naar bepaalde supps vragen en dan linkjes gebruiken...

Voedingsschema maken is super, maar het moet ook haalbaar zijn. Dwz. niet gelijk 180°  van koers veranderen, maar eerst een paar vitale dingen veranderen en dan daarna gaan schaven. 't Is als je gelijk met volle kracht vooruit wil aankomen wel zo dat veel mensen shakes gewoon erg handig vinden omdat vloeibare voeding er het makkelijkst in gaat en blijft.

Cowgirl Herb
    goes bananas
    RE: Hello world 2009/05/05 15:58:21 (permalink)
    0
    Hey welkom hier.

Niet alle richtlijnen van het voedingscentrum moet je serieus nemen. Zeker de voedingsrichtlijnen niet:
    Brinta is de beste keus van graanproducten, havermout de middenweg en muesli mag je bij uitzondering. Yeah right &o

Laat die Brinta liever staan, want we eten al meer tarwe dan dat goed voor ons is.
    Havermout is geweldig en ook suikervrije muesli met verschillende granen, noten en vruchten is geweldig.

Veel succes!

Empror1
    Feather Weight
    RE: Hello world 2009/05/05 18:56:54 (permalink)
    0
    Ja die link had ik eigenlijk niet eens bewust gedaan. Ik had de naam van de website gekopiërd en toen ging dat automatisch zo.

Over dat voedingscentrum, tjah ik snap dat ze daar nogal overdrijven en generaliseren, want ze kunnen natuurlijk nooit weten wat jij exact nodig hebt. Maar m'n gewicht moet iig wel omhoog, dat wil ik zelf ook al langer.
    melinda87
    Super Heavy Weight
    RE: Hello world 2009/05/06 10:10:44 (permalink)
    0
    Welkom en succes met aankomen super blij
    Jump to:
    © 2023 APG vNext Commercial Version 5.0