High protein, high carb and low fat pizza sub

Author
paraman
Griek
2011/10/30 10:00:14 (permalink)
0

In this post I share my recipe for a healthy pizza sub. This pizza sub is high in protein, carbohydrates and sodium. In addition, it is low in fat and fiber.

5 Replies Related Threads

Espi
    meten = weten!
    Re:High protein, high carb and low fat pizza sub 2011/10/30 14:11:44 (permalink)
    0
    Komt er ook nog een glutenvrije variant?
    Lai
    still lightweight, ofzo
    Re:High protein, high carb and low fat pizza sub 2011/10/30 14:53:40 (permalink)
    0
    De broodjes vervangen door glutenvrije ? ja ja
    Je hebt best lekkere meel van Schar, heb daar wel eens pizza mee gemaakt ook.
    http://www.deweegschaal.n...y4rIkKwCFcNJ3godpywxoQ
    Espi
    meten = weten!
    Re:High protein, high carb and low fat pizza sub 2011/10/30 14:59:43 (permalink)
    0
    Haha.. was maar een plaagstootje. Het recept gaat uit van stokbrood (?) en is supermakkelijk te maken. Sowieso is ook supermarktpizza niet eens gruwelijk calorierijk.. (jammer genoeg dus wel glutenrijk).
    Lai
    still lightweight, ofzo
    Re:High protein, high carb and low fat pizza sub 2011/10/30 15:04:29 (permalink)
    0
    Vind het wel een goeie voor een carbloaddagje. Ik wil die gluten ook niet. En als je hem zelf maakt scheelt het toch wel in vetten denk ik.
    paraman
    Griek
    Re:High protein, high carb and low fat pizza sub 2011/10/30 16:53:26 (permalink)
    0
    Ik heb zelf geen problemen met het eten van gluten, maar je kan idd je broodje zelf maken blij
    Jump to:
    © 2020 APG vNext Commercial Version 5.0