Hoe goed is jouw contact met je familie?

Mijn familie leden zijn mijn beste vrienden.   5% (2)
Over het algemeen heb ik wel een leuke familie.   30% (12)
Sommige familie leden zijn best okay.   20% (8)
Kweenie..ik ga gewoon met ze om...hoort toch zo.   15% (6)
Ik ga met tegenzin met mijn familie om.   7% (3)
Ik zie niemand van mijn familie ooit meer.   7% (3)
Stomme poll! Ik heb helemaal geen familie.   0% (0)
Ik ben te stoned/dronken/high om deze poll te snappen.   2% (1)
Het contact is gewoon verwaterd. Meer niet.   10% (4)

Total Votes: 39

Voting Ends:
Author
Spacehamster
Super Heavy Weight
2005/09/25 14:21:24 (permalink)
0

Mijn oma zei altijd "Je familieleden zijn je beste vrienden!"
vies bah
Ik was het daar zo mee eens (kuch kuch...) dat ik mijn hele familie gedumpt hebt.huh?! verbaasd

15 Replies Related Threads

debster
    totdatikwatcreatieverben
    *Stampertje*
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 14:30:26 (permalink)
    0
    Ook ik heb eigenlijk bijna geen contact met mijn familieleden(oom,tante,neef,nicht,oma)
    Heb ik ook weinig behoefte aan.
    Soms zie ik ze op een verjaardag en dan zijn sommige best oké, maar verder nee, ik heb ze niet uitgekozen iig, en dat heb ik mijn vrienden wel.
    Die zijn dan ook véél meer waard.
    Espi
    meten = weten!
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 14:41:07 (permalink)
    0
    Vroeger, toen ik nog thuis woonde en allebei mijn ouders nog leefden, kwamen we er veel over de vloer. Bij die van mijn moeders kant soms wel meermaals per week. Toen ik jonger was, was dit ook zo voor die van mijn vaders kant.
    Nadat ik verhuisde (moeder was toen al dood) en mijn vader ook overleed, is het contact met familie zowat geminimaliseerd. Maar een hekel nee. Zij houden zich gewoon domweg met compleet andere dingen bezig en ik heb er weinig raakvlakken mee.
    gerriesmit
    Prioriteit nr.1:
    Groot worden
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 14:44:22 (permalink)
    0
    Sommige geef ik veel om... De meeste ken ik amper... Die boeien me ook niet..
    falcon
    Vreemde Vogel, MSc.
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 14:46:21 (permalink)
    0
    Ik heb niet zoveel met familie...Zoals ooms en tantes enzo. Ik heb er geen hekel aan ofzo, maar als ik mis ze niet om eerlijk te wezen.
    Spacehamster
    Super Heavy Weight
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 15:19:02 (permalink)
    0
    Okay, ik heb er een optie bijgedaan.
    Zo is de poll veel realistiezer
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 15:20:59 (permalink)
    0
    met bijna iedereen ga ik goed om.
    Espi
    meten = weten!
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 15:39:32 (permalink)
    0
    Jep, verwaterd is het goede woord. Zodra je niet meer in dezelfde woonplaats als je familie woont (de meesten woonden in de zelfde plaats of minder dan 10km van me vandaan), moet je er moeite voor doen. Die moeite heb ik er meestal niet voor over. Zo zie ik ze dus vaak alleen bij begrafenissen, want getrouwd wordt er niet zoveel meer. 
    hehoi
    Nuts for thought
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 18:45:18 (permalink)
    0
    Met 1 zus en 1 broer heb ik een goed contact, met de 2 anderen erg oppervlakkig, maar geen ruzie of zo. Gewoon, het is nu eenmaal familieblij
    Met neven/nichten en verdere aanhang is het contact verwaterd, op een paar na, die ik nog wel eens zie (op feestjes e.a.).
    Rove
    Allways a believer
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/25 18:51:31 (permalink)
    0
    Met naaste familie heb ik wel goed contact, met de rest is het verwaterd.
    Valoris
    Always Mystical
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/26 11:37:22 (permalink)
    0
    Langs vaderskant, ligt het meerdeels van de familie onder de grond en de resterenden houden zich met hun eigen leven bezig. Langs moederskant, zijn het bijna allemaal geldwolven en komen ze zo 2 keer elke 5 jaar eens kijken of ge uwe kop nog boven water gehouden hebt en of er niets te ratten valt...
    Eigenlijk kan ik niet zeggen dat ik dat knusse familie begrip ken.
    Nu ja, je kan eigenlijk niet missen wat je nooit gehad hebt hé ?
    Jazzy
    Heavy Weight
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/26 16:13:53 (permalink)
    0
    Ik heb een supergrote familie (14 ooms & tante's met partner, en een stuk of 35 neven en nichten, met partner/kinderen) Contact met de hele familie onderhouden zou dus een fulltime job worden. De meesten wonen ook nog overzees, dus veel contact hebben we niet. Als ik daar ben, zie ik ze meestal wel allemaal.
    Met mijn 2 broers (ook aan de andere kant van de oceaan) heb ik meerdere keren per week contact.
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/26 16:46:05 (permalink)
    0
    Ik heb het geluk in een fijne familie geboren te zijn.
    Mijn familie laat zich het beste omschrijven als een bende luidruchtige maar goudeerlijke bouwvakkers (die omschrijving geldt ook voor alle tantes super blij).

Mijn opvoeding was streng maar liefdevol, mijn vader en moeder hebben me altijd gesteund en waren er altijd als ik ze nodig had. Overigens besefte ik me dat pas toen ik op mezelf woonde op mijn 21ste. Voor die tijd was ik vooral druk om mijn ouders het bloed onder de nagels te halen.
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/26 18:56:43 (permalink)
    0
    Famillie is veel te groot: 18 ooms en 18 tantes ofzo... over de 50 neefjes en nichtjes... en dan nog achternichtjes en neefjes... huh?! verbaasd Mijn broer en ik hebben het al een paar jaar geleden opgegeven: geen famillie feesten meer voor ons, wij gaan niet meer. Heb er totaal niks mee. Uiteraard nog wel op bezoek bij mijn oma, en er is 1 oom die ik regelmatig zie. verder niet.

Maar kan super opschieten met mijn ouders.
    lauw †
    Number Two ;-)
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/27 09:25:12 (permalink)
    0
    katholieke familie Moob?super blij
    Moob
    Bullet Ride *ex top mod*
    RE: Hoe goed is jouw contact met je familie? 2005/09/27 19:52:39 (permalink)
    0
    Hahaha! nee dat niet. super blij
    Jump to:
    © 2019 APG vNext Commercial Version 5.0